ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خرابه دایی به قصر درخشان می ارزد!


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از همتای سابقش برای بد بستن تیم انتقاد می کرد، تاکنون کارنامه موفقی در این زمینه ارائه نکرده است.

باشگاه خبرنگاران: وقتی حمید درخشان در این فصل چپ و راست می‌گفت از کادر فنی قبلی فقط یک خرابه به او ارث رسیده است، با خودمان فکر می‌کردیم حتما موقع یارگیری که برسد، حمیدخان می‌ترکاند و به علی دایی نشان می‌دهد که چطور باید بازیکن گرفت. تا اینجای کار اما دوستانی که توسط درخشان جذب شده‌اند، زیاد به چنگی به دل نزده‌اند؛ از مهدی جعفرپور که در همان بازی اولش صدای اعتراض ملت را در آورد و در سیرجان هم تعویض شد، تا خالقی‌فر که بعد از نیلسون و اومانیا، متهم ردیف سوم باخت به نفت بود. چقدر خوب است که درخشان قید کاخ ساختن را بزند و با همان خرابه دایی ادامه بدهد؛ خرابه‌ای از جنس مهدی طارمی، امید عالیشاه و هادی نوروزی که به نظر نجات‌دهنده‌تر می‌رسد!


ویدیو مرتبط :
قصر درخشان دیزنی glitter glider

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نبرد امیرخان و امیرکبیر و دربی خودروسازان/ درخشان به دایی رسید





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

نبرد امیرخان و امیرکبیر و دربی خودروسازان/ درخشان به دایی رسید

خبرگزاری فارس: هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام هشت مسابقه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال میزبان فجر شهیدسپاسی شیراز خواهد بود.خبرگزاری فارس: نبرد امیرخان و امیرکبیر و دربی خودروسازان/ درخشان به دایی رسید

 هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 8 دیدار آغاز می‌شود. تنها دیدار  باقی‌مانده این هفته بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.

نگاهی به 8 مسابقه روز جمعه می‌اندازیم.

* داماش گیلان - راه آهن؛ نبرد مربیان پرسپولیسی‌

داماش گیلان هفته گذشته شکست سنگین 6 بر یک را مقابل فجر شهیدسپاسی تجربه کرد و بعد از این باخت امید هرندی سرمربی تیم برکنار شد؛ اگر چه دلیل این اخراج درگیری فیزیکی او با سرپرست تیم اعلام شد. پس از این موضوع حمید درخشان جانشین هرندی شد.

درخشان در اولین حضورش در لیگ دوازدهم باید برابر علی دایی هنرنمایی کند. تیم دایی هفته گذشته به استقلال باخت و این هفته برای جبران در رشت به میدان می‌رود. نبرد دو مربی پرسپولیسی دیدنی است، یک طرف علی دایی و طرف دیگر حمید درخشان؛ دو مربی‌ای که سال گذشته گزینه هدایت پرسپولیس بودند اما این اتفاق رخ نداد تا استیلی سکان هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. 

حساسیت‌های جدول را هم برای دو تیم باید در نظر گرفت. راه آهن و داماش در رده‌های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و تیم برنده شرایط بهتری پیدا می‌کند.

این بازی به دلیل محرومیت داماش از برگزاری دیدار خانگی در قزوین برگزار می‌شود.

* تراکتورسازی - گهر دورود؛ برد قابل پیش‌بینی یا شگفتی‌سازی؟

تراکتورسازی که فصل آینده یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، میزبان گهر است. برخی اعتقاد دارند در این بازی می‌توان یک پیروزی برای تراکتورسازی و اولیویرا پیش بینی کرد زیرا گهر که مشکلات مالی فراوانی دارد اکنون بدون سرمربی است.

تارتار به خاطر مشکلات مالی گهر از این تیم رفت و باید دید آیا این تیم بدون سرمربی می‌تواند شگفتی‌سازی کند یا خیر. اگر اولیویرا در تبریز نتواند از پس تیم بدون سرمربی و پرمشکل گهر برآید، شاید در ادامه کارش در تراکتورسازی دچار مشکل شود.

* سایپا - پیکان؛ دربی خودروسازان

دیدار دو تیم صنعتی لیگ در نوع خود جالب توجه است. نتیجه دربی خودروسازان قطعا برای مدیران دو باشگاه و مدیران شرکت سایپا و ایران خودرو اهمیتی فراتر از سه امتیاز لیگ برتر دارد. نارنجی‌پوشان یک امتیاز بیشتر دارند و با 14 امتیاز در رده ششم و دو پله بالاتر از پیکان هستند. عبدالله ویسی سرمربی پیکان می‌گوید این بازی مساوی نخواهد شد و یک تیم برنده می‌شود.

* نفت تهران - صبای قم؛ جدال برای صدرنشینی

نفت تهران، صدرنشین لیگ برتر در خانه معمولا خوب نتیجه نمی‌گیرد. بیشتر امتیازهایی که این تیم گرفته در خارج از خانه بوده اما نفت اگر می‌خواهد به صدرنشینی‌اش ادامه دهد باید این بار ترک عادت کند و در تهران هم پیروز شود. صبا وضعیت مبهمی دارد و تقریبا یک روز در میان خبر جدایی گل‌محمدی از تیم صبا به دلایل مختلف منتشر می‌شود؛ از پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس تا حمله قلبی.

* مس کرمان - ذوب آهن؛ نبرد بحران‌زده‌ها

ابراهیم قاسمپور می‌گوید انگار تیم ما را جادو کرده‌اند که بازیکنانم نمی‌توانند گل بزنند. مس کرمان اکنون زیر فشار روانی زیادی قرار دارد و حتی شایعه شده دیدار با ذوب آهن آخرین فرصت قاسمپور در مس خواهد بود اما از سوی دیگر گفته می‌شود ممکن است مدیرعامل باشگاه مس تغییر کند.

مس میزبان ذوب آهن آخرین تیم جدول است که هیئت مدیره جدیدش در روزهای گذشته انتخاب و معرفی شد. آنچه مشخص است اینکه هر دو تیم وضعیتی بحرانی دارند.

* آلومینیوم هرمزگان - نفت آبادان؛ فرار از شرایط اضطراری

آلومینیوم که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند در این فصل بهتر از نفت آبادان نتیجه گرفته، با این حال وضعیت سرمربیان هر دو تیم، اضطراری است. نفت آبادان مدیرعامل جدیدش را شناخته و باید دید خلیل صالحی چقدر می‌تواند نتایج بد کاستا سرمربی پرتغالی تیم را تحمل کند. در حال حاضر نفت در رده هفدهم جدول است. اکبر میثاقیان هم که در شرایط نامناسبی قرار دارد باید نفت را به آتش بکشد تا خودش در لیگ برتر بماند.

* استقلال - فجر شهیدسپاسی؛ نبرد امیرکبیر و امیرخان

استقلال یکی از تیم‌های پرستاره لیگ است که 4 بازیکن ملی‌پوش دارد که این روزها مثل دیگر بازیکنان تیم ملی به دلیل شکست مقابل لبنان و ارائه بازی‌های ضعیف زیر فشار افکار عمومی هستند مخصوصا جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران که انتقادهای زیادی به او می‌شود. نکونام در این بازی باید مقابل رضا حقیقی هافبک پرتوان و  جوان فجر قرار بگیرد. بازیکنی که می‌گویند می‌تواند خیلی از مشکلات خط هافبک تیم ملی را حل کند. نبرد نکونام و حقیقی در میانه میدان بیش از همه مورد توجه منتقدان تیم ملی است؛‌ منتقدانی که می‌گویند کی‌روش به اندازه کافی لیگ برتر را زیر نظر نمی‌گیرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به نزدیکی صدر فقط به سه امتیاز نیاز دارند. این تیم یک بازی عقب افتاده هم مقابل پیکان دارد. استقلال اگر بتواند از سد تیم جوان و پرتوان یاوری بگذرد به رده دوم صعود خواهد کرد اما جوانان جویای نام و با انگیزه فجر مانع بسیار بلندی برای آبی‌پوشان هستند. نبرد امیر قلعه‌نویی با محمود یاوری که خود را امیرکبیر فوتبال ایران می‌داند دیدنی است.

* فولاد خوزستان - ملوان؛ قوی سپید فولاد را خم می‌کند؟

فولاد با حسین فرکی خوب بازی می‌کند اما هنوز نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند. تیم فرکی هفته گذشته با اشتباه فاحش کمک داور شکست خورد تا وضعیتش در جدول نامناسب‌تر شود. ملوان هم هفته گذشته در خانه مقابل تراکتورسازی متوقف شد و اکنون فرهاد پورغلامی و فرکی سه امتیاز این بازی را می‌خواهند.

ملوان اگر بتواند به پیروزی برسد می‌تواند فصلی را که خوب شروع کرد ادامه دهد اما در صورت شکست ممکن است حسین هدایتی خیلی زود واکنش نشان دهد. او در تغییر سرمربی تیم‌هایش عجول‌تر از آن است که انتظار می‌رود، او در استیل آذین نیز همین رویه را داشت. هر دو تیم هم دو غایب سرشناس دارند. مازیار زارع از ملوان و بختیار رحمانی از فولاد به دلیل محرومیت در این بازی غایب هستند.

 

به گزارش فارس، برنامه هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 31/6/91

سایپا – پیکان – ساعت 17:25 – انقلاب کرج

نفت تهران – صبای قم – ساعت 17:25 - دستگردی تهران

داماش – راه آهن – ساعت 17:30 – شهید رجایی قزوین(این مسابقه به دلیل محرومیت داماش از برگزاری دیدار خانگی در قزوین برگزار می‌شود)

تراکتورسازی – گهر زاگرس – ساعت 16:30 – یادگار امام تبریز

مس کرمان – ذوب آهن – ساعت 18 –امام علی(ع) کرمان

آلومینیوم هرمزگان – نفت آبادان – ساعت 18:05 – خلیج فارس بندرعباس

استقلال – فجر شهید سپاسی – ساعت 18:30 – آزادی تهران

فولاد خوزستان – ملوان – ساعت 18:45 – تختی اهواز

یکشنبه 2/7/91

سپاهان– پرسپولیس – ساعت 18:30 – فولادشهر اصفهان

فارس