ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خدیرا گزینه جانشینی پیرلو در یوونتوس


رسانه‌های آلمانی عنوان می‌کنند سامی خدیرا در نقل و انتقالات تابستانی جانشین آندرا پیرلو در تیم یوونتوس تورین می‌شود.

خبرگزاری فارس: به نقل از مورگن‌پست، سامی خدیرا تا یک هفته دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بدون هیچ پرداختی می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند. هافبک 28 ساله ژرمن‌ها که در یک سال گذشته به بازیکنی نیمکت‌نشین نزد کهکشانی‌‌ها تبدیل شد، از بین پیشنهادات خود از بوندس‌لیگا، لیگ برتر انگلیس و کالچو ایتالیا، بهترین گزینه را برخواهد گزید.

براساس آخرین اخبار به نظر می‌رسد وی علاقمند به  همکاری با یوونتوس  است. تورینی‌ها بعد از بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا که شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین انجام گرفت و 3 بر یک مغلوب بارسلونا شدند، احتمال زیادی می‌دهند آندرا پیرلو 36 ساله تابستان رهسپار لیگ حرفه‌ای  آمریکا شود.

از این رو بازیکن ژرمن‌ها را برای جانشینی وی مد نظر دارند.


ویدیو مرتبط :
برند لنو، گزینه جانشینی کاسیاس در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه گزینه یوونتوس برای جانشینی بوفون


هر چند که یوونتوس به تمدید قرارداد بوفون فکر می کند اما سه دروازه بان آینده دار را برای جانشینی او زیر نظر دارد.

بیست چهارده: احتمالا بوفون تا سال ۲۰۱۷ با یوونتوس تمدید می کند اما زمزمه ها در مورد جایگزین های احتمالی او ادامه دارند.

توتواسپورت ، روزنامه نزدیک به باشگاه یوونتوس اعلام کرده است که با توجه به بالا رفتن سن این دروازه بان ۳۶ ساله، بیانکونری ها مذاکرات را برای پیدا کردن جایگزین جوان برای او پیدا کرده اند تا پس از اتمام دوران فوتبالش ، بی دروازه بان نمانند.

یان اوبلاک، دروازه بان ۲۱ ساله بنفیکا اصلی ترین گزینه آنهاست. این دروازه بان اسلوونیایی نگاه باشگاه هایی همچون رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را نیز به خود جلب کرده است.

گزینه بعدی نیکولا لئالی است.  این دروازه بان ۲۱ ساله محصول باشگاه یوونتوس است که دو فصل گذشته را به صورت قرضی در دسته دو ایتالیا سپری کرده است و امسال آماده حضور در سری آ است.

نام سوم برای جایگزینی بوفون نیز سیمونه اسکوفت است. دروازه بان ۱۸ ساله اودینزه یکی از آینده دار ترین دروازه بان های فوتبال اروپا به شمار می رود