ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خدیرا: می‌خواهم با رئال تمدید کنم


بازیکن آلمانی رئال مادرید فاش کرد که قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

سامی خدیرا تأکید دارد که می‌خواهد پیش از پایان قراردادش در ژوئن سال آینده، قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند. وی در این باره اظهار داشت: اگر بتوانیم به یک راه حل با باشگاه برسیم، بسیار خوشحال خواهم شد.

خدیرا یک سال را با مشکلاتی که به دلیل مصدومیت برایش ایجاد شده بود، پشت سر گذاشت و آیند‌ه‌اش در برنابئو در سایه تردید قرار گرفت. برخی رسانه‌های اسپانیایی انتقال احتمالی وی به بایرن‌مونیخ را مطرح کردند اما این بازیکن اعلام کرد که مشتاق است تا برای بازگرداندن جایگاهش در ترکیب تیم قهرمان اروپا و جهان بجنگد. وی ادامه داد: به سطح آمادگی بدنی خوبی رسیده‌ام و به همین دلیل مطمئنم که خیلی زود شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهم کرد. بازیکنان دیگری در پست من حضور دارند اما این رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت، سالم است.

یکی از بازیکنانی که خدیرا باید برای قرار گرفتن در ترکیب تیم با او رقابت کند، تونی کروس است و خدیرا در این باره گفت: او کارش را خارق‌العاده انجام می‌دهد. او تنها نیمی از سال در باشگاه بوده است و اکنون یکی از بازیکنان کلیدی در عملکرد تیم است.

این هافبک فاش کرد که دوست دارد اگر امکانش وجود داشته باشد، در اشتوتگارت با فوتبال خداخافظی کند و خاطرنشان کرد: اشتوتگارت همیشه در قلب من است؛ می‌دانم که آنها مشکلاتی داشته‌اند اما در زندگی و فوتبال گاهی نمی‌توانید به چیزهای خاصی «نه» بگویید. اگر چنین فرصتی پیش بیاید، چرا باید درها را ببندم؟

وی اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که باید کمی پیشرفت کنیم. چند بازی مهم داشتیم و باید نقشمان را ایفا کنیم و به تیم ملی آلمان کمک کنیم تا همچنان به خودمان باور داشته باشیم زیرا قصد داریم در یورو 2016 شرکت کنیم. پیروزی در دیدار دوستانه مقابل اسپانیا گامی در مسیر صحیح بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در هیچ مسابقه‌ای سرود ملی آلمان را نمی‌خواند، گفت: بی‌احترامی به خانه دومم، تونس است. من سرود ملی هیچ کدام از دو کشور را نمی‌خوانم اما دیده‌ام که کلینزمن در حالی که آمریکا با آلمان مسابقه داشت و در حالی که خودش آلمانی بود، سرود ملی آمریکا را می‌خواند. شاید این برای من هم راه حل خوبی باشد.


ویدیو مرتبط :
لایی خوردن خدیرا در تمرین رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال قرارداد خدیرا را تمدید نمی‌کند


یک پایگاه رادیویی اسپانیایی اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید تمایلی برای تمدید قرارداد هافبک آلمانی خود ندارد.

خبرگزاری فارس: یکی از موضوعاتی که در باشگاه رئال مادرید تردیدهایی درباره آن وجود دارد، تمدید قرارداد سامی خدیرا است. قرارداد بازیکن آلمانی رئال مادرید در ژوئن 2015 به پایان می‌رسد. خدیرا سال گذشته با مصدومیت طولانی مدت رباط مواجه شد و رئال مادرید در یک حرکت نمایشی برای نشان دادن اعتمادش به این بازیکن به او پیشنهاد جدیدی داد.

در آن زمان مدیر برنامه‌های خدیرا پاسخ مثبتی به درخواست باشگاه نداد و این مسئله حل نشده باقی ماند. خدیرا هفته گذشته از مدیربرنامه‌هایش خواست تا در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه مذاکره کند اما به گزارش پایگاه رادیویی «کادناسر» این بار این مادرید خواهد بود که علاقه‌ای به این کار نداشته باشد.

دلایل کم تمایلی مادرید برای وارد شدن به مذاکره امتناع این بازیکن از تمدید قرارداد در سال گذشته و همچنین از دست رفتن اهمیت این بازیکن در ترکیب تیم است. خدیرا زیر نظر ژوزه مورینیو در ترکیب اصلی رئال مادرید حضور داشت اما شاهد این بود که بازیکنانی چون کروس، مودریچ، جیمز و ایسکو خودشان را در خط میانی تیم کارلو آنچلوتی تثبیت کرده‌اند و انتظار می‌رود مودریچ به دلیل مصدومیت ماه‌ها از بازی دور باشد تا این بازیکن آلمانی فرصت دوباره‌ای برای بازگردادن اهمیت و اعتبار خود در باشگاه داشته باشد.

به هر حال این شبکه رادیویی معتقد است که این مسئله تغییری در تصمیم باشگاه ایجاد نخواهد کرد.