ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خدا علی دایی را بغل کرده؟



 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال


  اخبار ورزشی - (طنز) خدا علی دایی را بغل کرده؟


سوالی که برایم مطرح شده این است که ملت ما چطوری دارند این اوضاع شلم شوربای ورزش را تحمل می‌کنند؟ آن هم با این آستانه تحمل پایین شان! بعله، یک‌زمانی ملت حوصله داشتند و در دهه 60 هرکدام حداقل سه فرزند ایجاد می‌کردند که این رقم در دهه چهل به شش هفت بچه می‌رسید، اما حالا مردم حوصله یک بچه را هم ندارند! یا یک‌زمانی ملت رمان‌های هزار صفحه‌ای ویکتور هوگو و بالزاک می‌خواندند، ولی حالا حوصله استاتوس‌های بیشتر از دو خط را هم ندارند!

اما به فوتبال که می‌رسیم، قدیم‌ها پرویز دهداری را تحمل می‌کردیم و حالا علی دایی را! واقعا جریان چیست؟ به تازگی هم علی دایی و علی پروین باهم دست به یقه شدند و این اتفاق باعث شد دایی رکورد خود را در بیشترین دعوا و درگیری، بهبود ببخشد.... در همین رابطه، گفت‌و گویی با ایشان  ترتیب دادیم:

ما: «سلام آقای دایی، خوبید؟»
دایی: «عذر می‌خوام، به شما چه، دکتری؟ پرستاری؟»

ما: «غرض از مزاحمت، من یه پسرخاله‌ای دارم که بهتر از شما نباشه، بدتر هم نیست، تا حالا در صدها جنگ و تیغ‌کشی حضور داشته!»
دایی: «بپخشید... وقت من بیشتر از اونی ارزش داره که درباره پسرخاله شما بدونم!»

ما: «نه، صبر کنید... من برام جای تعجبه که شما که فقط با جناب مولانا دعوا نکردی، چجوری هنوز با پسرخاله من دست به یقه نشدی؟ واقعا عجیبه!»


پسرخاله: «سلام آقای دایی، من از طرفداراتونم! از همون وقتی که توی اردوی تیم ملی، دیس غذا رو پرت کردی توی صورت خداداد تا حالا!»
دایی: «باش تا اموراتت بگذره، من که می‌دونم از کجا خط می‌گیری!»

پسرخاله: «علی جان، من طرفدارتم، چرا اینجوری حرف می‌زنی؟ من دوستت دارم چون هر دعوایی در ورزش این مملکت شده، یه سرش تو بودی، از علی کریمی و شیث رضایی بگیر تا مایلی‌کهن، مهدوی کیا، هاشمیان، عابدزاده، قلعه‌نویی، قطبی، قهرمانی، حبیب کاشانی و...»
دایی: «ببین دستت برای همه رو شده، برای من نوعی که از همون اول دستت رو شده بود، خیلی عذر می‌خواما، از تو مارموزتر وجود نداره خدا می‌دونه!»

پسرخاله: «راستی خوندم پریروز هم علی پروین رو سکه یه پولش کردی... خوشم میاد مثل خودم، بزرگتر و کوچکتر حالیت نیس، به قول شاعر همین خوبه، همین خوبه!... تو الگوی منی دایی جان.»
دایی: «ببخشید... شما هنوز نمی‌دونی فوتبال چیه... پروین کیه.... ببینید من به خاطر شما طرفدارای مزخرف، سفید امضا کرده بودم، کوجای دنیااااا با قهرمانشون اینجوری می‌کنن؟»

پسرخاله: «به اعصابت مسلط باش عزیزم... من که طرفدارتم که.... راستی یه سوال، راسته میگن خدا شما رو بغل کرده و واسه همین ملت از دستت خسته نمی‌شن؟»
مصاحبه تا همین‌جا ادامه داشت و الان پسرخاله جان در آی‌سی‌یو به سر می‌برند.
اخبار ورزشی - قانون
 


ویدیو مرتبط :
آرتین جیگر دایی بغل من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی: فکر کنم خدا منو بغل کرده!


علی کریمی می گوید خیلی خوشحال است که به میان 3 بازیکن برتر آسیا رسیده اما امیدوار است نتایج طوری رقم بخورد که تیم ملی به جام جهانی برود و مردم شاد باشند.

خبرآنلاین: علی کریمی می گوید خیلی خوشحال است که به میان 3 بازیکن برتر آسیا رسیده اما امیدوار است نتایج طوری رقم بخورد که تیم ملی به جام جهانی برود و مردم شاد باشند.

علی کریمی نامزد ایرانی بهترین بازیکن سال آسیا در شروع حرف هایش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گفت:« من امیدوارم فردا شب کسی که بیشترین حق را دارد به این جایزه برسد. خود من از این که میان 3 نامزد نهایی قرار گرفتم ، خیلی متعجب شدم. به خصوص با نتایجی که این اواخر گرفتیم اما این اتفاق مهمی است و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»

خبرنگاری کره ای از علی کریمی و ژنگ ژی چینی پرسید که چطور می شود سال ها در بهترین سطح فوتبال دنیا بازی کرد؛ علی در پاسخ به این سئوال گفت:« من فکر می کنم تمرین و تلاش مهمترین عامل است . اینکه بتوانی خودت را در بالاترین سطح نگه داری. من در این سال های پایانی فوتبالم هم به خواست خودم به ایران برگشتم ، امیدوارم بتوانم تجربه ام را به فوتبال مان بیاورم. »

خبرنگاری ایرانی از کریمی پرسید روزی گفته بودی علی دایی را خدا بغل کرده اما انگار هر بار شرایط برایت سخت می شود ، به یکباره کمکی الهی فوتبالت را تغییر می دهد ، مثل شالکه از استیل آذین و حالا بعد از اختلاف با پرسپولیس ، به این مراسم دعوت شدید. کریمی در پاسخ به این سئوال گفت:« بدون شک همین طور است. خود من به خصوص با نتایجی که گرفته بودیم و با شرایطی که در پرسپولیس داشتم ، فکرش را نمی کردم این اتفاق برایم بیفتد اما الان خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده است. فکر می کنم اگر اتفاقی برای هر یک از ما می افتد و به موفقیتی می رسیم همه ناشی از لطف خداوند است و من هم مثل اقای دایی لطف خداوند شامل حالم شده. »

کریمی در پاسخ به سئوال خبرآنلاین درباره اینکه این عنوان او کام تلخ فوتبالدوستان ایرانی را چقدر شیرین می کند هم گفت:« راستش حقیقت این است که نتایج اخیر تیم ملی بخصوص در مقدماتی جام جهانی باعث دلخوری مردم شده اما با اینکه کارمان سخت شده ، نباید فکر کرد که همه چیز تمام شده ما هنوز هم شانس داریم. البته امیدوارم با اینکه شانس بردن جایزه برای من هم مثل دیگر دوستان خوبم است اما بتوانم اگر این جایزه بدست آمد کمی خاطر مردم را شاد کنم و مهمتر اینکه همه با هم تلاش کنیم تا با رفتن به جام جهانی خاطر مردم را شاد کنیم.»

کریمی همچنین از دو نامزد دیگر برای تمجیدهای شان نسبت به او تشکر کرد. او درباره مراسم بهترین های آسیا هم گفت:« این مراسم باید با حضور همه کاندیدا ها برگزار شود چون چشم همه دنیا به اینجاست . همه بازیکنان آرزو دارند تا در دوران فوتبال شان اقلا یک شب در این مراسم حاضر باشند. هرچه جشن با حضور همه بهترین ها باشد بیشتر دنیا به آن توجه می کند.»
علی باری دیگر تکرار کرد:« وقتی اسمم بین یکی از 5 نفر برتر قرار گرفت ، شوکه شدم اما این اتفاق افتاده بود و من خوشحالم.»

او در پایان هم در گفت و گو با واحد مرکزی خبر درباره اینکه اگر جایزه را ببرد باید مجسمه اش ساخته شود گفت:« این همه دانشمند و انسان زحمتکش در کشو داریم که بی ادعا کارشان را انجام می دهند. اگر قرار باشد چنین کاری انجام بشود باید برای آنها انجام شود نه من.»

او درباره پایان فوتبالش هم گفت:« هنوز که نمی دانم اما خیلی دوست دارم تجربیاتم در فوتبال را به بچه های خوب ایران آموزش دهم.»

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/8-9-1391/IMAGE634897089744870386.jpg