ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداداد عزیزی با پیراهن شماره 23 پرسپولیس


خداداد عزیزی یکی از مشهورترین ستارگان غیرسرخابی فوتبال ایران است که اگر چه بطور رسمی در این دو تیم عضویت نداشت، اما 4 بازی برای پرسپولیس انجام داده است.

خبر آنلاین: خداداد عزیزی که در سال 1375 عضو تیم بهمن کرج بود، به عنوان یار کمکی تیم پرسپولیس را در مسابقات جام در جام آسیا 97-1996 همراهی کرد. عزیزی که در این مسابقات با پیراهن شماره 23 در ترکیب پرسپولیس ظاهر شد، 4 بازی برای سرخپوشان انجام داد و 4 گل برای این تیم به ثمر رساند و یک رکورد فوق العاده را از خود بر جای گذاشت. او دو گل به الریان قطر، یک گل به النصر عربستان و یک گل به پوهانگ کره جنوبی زد و در نهایت با پرسپولیس مقام سومی آسیا را بدست آورد. درخشش عزیزی در این مسابقات و سپس جام ملت های آسیا باعث شد تا او عنوان بازیکن سال 1996 آسیا را بدست آورد.

خداداد عزیزی با پیراهن شماره 23 پرسپولیس


ویدیو مرتبط :
دو گل خداداد عزیزی با پیراهن پرسپولیس برابر الریان قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن‌های جدید پرسپولیس؛ نارنجی و بدون شماره!



اخبار,اخبار ورزشی,پیراهن‌های جدید پرسپولیس

مسئولان همراه این تیم شب گذشته متوجه شدند که لباس‌‌های همراه بازیکنان فاقد شماره است.

پرسپولیس در بازی دوستانه امروز خود مقابل تیم گنچلربیرلیگی ترکیه پیراهن نارنجی برتن خواهد کرد و این در حالی است که تیم ترکیه‌ای یکدست سفیدپوش خواهد بود. مشکل اینجاست که پرسپولیس با وجود اینکه پیراهن اصلی‌اش به رنگ قرمز است، بازیکنان این تیم پیراهن قرمز رنگ در اختیار ندارند و مجبورند با پیراهن نارنجی رنگ در بازی‌های تدارکاتی خود در ترکیه به میدان بروند.

 

شرکت تولیدی البسه ورزشی که اخیراً با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است دو دست لباس در اختیار این تیم قرار داده است که رنگ‌های آنها طوسی و نارنجی رنگ است و هیچکدام نیز شماره ندارند. سرخپوشان چندان از کیفیت این لباس‌ها رضایت ندارند و مسئولان همراه این تیم هم شب گذشته متوجه شدند که لباس‌‌های همراه بازیکنان فاقد شماره است.

 

مربیان پرسپولیس با توجه به اینکه دوست نداشتند، تیم‌شان با پیراهن بدون شماره به مصاف تیم قدرتمند ترکیه‌ای برود صبح امروز به اعضای تدارکات تیم مأموریت دادند، لباس‌های نارنجی رنگ بازیکنان را به آنکارا برده و شماره بزنند. دیدار دوستانه پرسپولیس و گنچلربیرلیگی ساعت 17 امروز به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - آی اسپورت