ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداحافظی کامرانی‌فر از دنیای داوری؟


حسن کامرانی‌فر، کمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به دلیل بیماری نتوانست تست آمادگی جسمانی خود را در امارات با موفقیت پشت ‌سر بگذارد و با کسب نمره مردودی از فهرست الیت آسیا و حضور در داوری بازی‌های این قاره کهن خارج شد.

خبر ورزشی: حسن کامرانی‌فر، کمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به دلیل بیماری نتوانست تست آمادگی جسمانی خود را در امارات با موفقیت پشت ‌سر بگذارد و با کسب نمره مردودی از فهرست الیت آسیا و حضور در داوری بازی‌های این قاره کهن خارج شد.

طبق اخبار رسیده بیماری كامرانی‌فر از ناحیه معده شرایط بدی را برای این كمك‌داور خوب فوتبال كشورمان فراهم كرده بود به طوری كه او قادر نشد در تست AFC قبول شود و شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد تا كمك‌داور دیگری جای او را در استرالیا بگیرد. در خصوص كامرانی‌فر شایعه شده كه او قصد دارد برای همیشه از دنیای داوری خداحافظی كند و حتی نامه‌ای هم در این خصوص برای كمیته ‌داوران و دپارتمان داوری ارسال و دلیل این كار را هم بیماری‌اش عنوان كرده است. گفتنی است كامرانی‌فر در دو دوره جام جهانی حضور داشت و در جام ملت‌های دوحه قطر هم محسن تركی را همراهی كرد.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی مظفری زاده از دنیای داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامرانی‌فر از دنیای داوری خداحافظی کرد


کمک‌داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به صورت رسمی از دنیای داوری خداحافظی کرد.

ایسنا: حسن کامرانی‌فر کمک داور بین‌المللی فوتبال کشور پس از اینکه به عنوان داور برتر خراسان در مراسم برترین‌های فوتبال استان برگزیده شد، به صورت رسمی از داوری خداحافظی کرد.

کامرانی‌فر پس از دریافت جایزه خود، گفت: زندگی هر انسانی یک روز شروع می‌شود و یک روز هم به پایان می‌رسد و امروز برای من روز پایان داوری فوتبال است و جا دارد از همه کسانی که به من کمک کردند تا برای داوری فوتبال خراسان و همچنین کشور ایران مفید باشم تشکر کنم و از همین تریبون خداحافظی رسمی خود از داوری را اعلام می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در بخش‌های دیگر به فوتبال خدمت کنم.

وی ادامه داد: البته تا سال 2018 هم می‌توانستم در داوری باقی بمانم اما شرایط جسمانی و بیماری من این اجازه را نداد تا بیشتر از این در خدمت جامعه داوری باشم و از همین‌جا از همه مسئولان فدراسیون فوتبال و کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

پس از صحبت‌های کامرانی‌فر، عباس‌نژاد رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال خراسان بلافاصله به خداحافظی این کمک داور بین‌المللی خراسان واکنش نشان داد و گفت: از خداحافظی کامرانی‌فر واقعاً ناراحت شدم و به احترام جامعه داوری از پستم در کمیته داوران کناره‌گیری می‌کنم و استعفا می‌دهم تا از این پس کامرانی‌فر به عنوان رئیس جدید در این پست مشغول به کار شود.

برادران، رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز اظهار کرد که عباس‌نژاد به عنوان نایب‌ رئیس هیأت فوتبال مشغول به کار خواهد شد و کامرانی‌فر در کمیته داوران حضور خواهد یافت.

کامرانی‌فر نیز در مقابل پیشنهاد این پست جدید گفت:‌ با تمام احترامی که برای تمامی اعضای هیأت فوتبال خراسان قائل هستم، اما کمترین پستی که قبول می‌کنم عضویت در کمیته داوران فیفا است اما با این همه در خدمت جامعه داوران استان خراسان هم خواهم بود.

کامرانی‌فر پست پیشنهادی از سوی هیأت فوتبال خراسان رضوی را قبول نکرد و قرار است در مالزی و در دوره‌ای آموزش شرکت کند.