ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداحافظی توتی از دنیای فوتبال


فرانچسکو توتی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خبرآنلاین: فرانچسکو توتی دوشنبه شب از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

توتی که از 13 سالگی در تیم رم بازی می کند با وجود پیشنهاد های مالی بال از تیم های معتبر جهان حاضر نشد تا این  تیم را ترک کند تا به عنوان سمبل این باشگاه نامش برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

توتی دوشنبه شب و در بازی رم مقابل لاتزیو از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.توتی به همراه تیم ملی ایتالیا موفق شد جام جهانی 2006 را بالای سرش ببرد.

توتی در بازی با لاتزیو پیراهنی را تنش کرد که پشت نوشته بود:«game over»


ویدیو مرتبط :
خداحافظی شوچنکو از دنیای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال



 

 

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال

 

گری نویل، ستاره باتجربه باشگاه منچستریونایتد،خداحافظی آنی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

نویل در سال 1991 به منچستریونایتد پیوست  و با حضوری 20 ساله در ترکیب این تیم وفاداری اش را به یونایتد نشان داد.

او در کنار رایان گیگز، دیوید بکام ، نیکی بات و پل اسکولز قرار گرفت و یکی از اعضای تیم اسطوره ای یونایتد بود.

این ستاره 36 ساله در کل در 602 بازی برای یونایتد به میدان رفت؛ هر چند که او هرگز با گلهایش شناخته نمی شد و در کل هفت گل برای تیمش به ثمر رساند.

او با کسب 8 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در لیگ کاپ ، جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها با یونایتد به دست آورده است و در سال 2005 کاپیتان شیاطین سرخ شد.

نویل در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من در تمام طول مدت زندگی ام طرفدار یونایتد بوده ام و به هر رویایی که خواسته ام رسیده ام.راستش را بخواهید ازاینکه روزهای بازی ام به پایان خود رسیده ناراحتم ولی این اتفاقی است که برای همه ما رخ می دهد.من در جذاب ترین تیم بازی کرده ام و درکنار بهترین بازیکنان دنیا  و در مقابل خیلی از بزرگان بازی کرده ام و خیلی خوش شانس بودم که بخشی از موفقیتها و افتخارات این تیم بوده ام.»

نویل ادامه داد:« افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم که در صدر آنها سرالکس است. او به من فرصتهای زیادی داد و در طول 20 سال اخیر حمایتهای فراوانی از من داشت. او واقعا یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنم.من شانس حضور در کنار بازیکنان بزرگی را داشتم و این افتخار را داشتم که در کنار آنها به تمرین پرداخته و بازی کنم.تجربیاتی که ما با هم به اشتراک گذاشتیم، تا آخر عمرم با من است.»

او با تشکر از مربیان تیمش گفت:« می خواهم از همه مربیانی که زیر نظرشان بازی کردم و در طول دوران بازیگری ام مرا راهنمایی کردند تشکر کنم و در نهایت هواداران، کسانی که همیشه مرا مورد حمایت غیرقابل باور خود قرار می دادند. آنها می دانند که چقدر برای من و تیم ویژه و خاص هستند.»

نویل در ادامه صحبتهایش گفت:« من درانتظار تجربیاتی جدید هستم و این باشگاه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود.مهمترین نکته برای من این است که باشگاه به روند موفقیتهایش ادامه دهد و من به عنوان یک هوادار همواره از آنها حمایت خواهم کرد.»