ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خدابخشی، پانزدهمین طلایی کاروان ایران


نماینده وزن ۸۰-کیلوگرم تکواندوی کشورمان با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی‌اش قهرمان بازی‌های آسیایی شد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی خدابخشی در دیدار فینال مسابقات تکواندوی بازی‌‌های آسیایی برابر رافالوویچ از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 5 بریک حریف خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

این پانزدهمین مدال طلای کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها بود. کاروان ایران تاکنون با 15 طلا، 11 نقره و 10 برنز در جایگاه پنجم است. این در حالی است که قزاقستان امروز یک طلای دیگر گرفت و با 16 مدال طلا در رده چهارم و یک پله بالاتر از ایران ایستاده است.


ویدیو مرتبط :
پانزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زهرا نعمتی پنجمین طلایی کاروان ایران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زهرا نعمتی پنجمین طلایی کاروان ایران

خبرگزاری فارس: کماندار زن کشورمان با برتری مقابل حریف ایتالیایی در فینال ریکرو انفرادی زنان به مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن رسید.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک 2012 لندن، زهرا نعمتی کماندار کشورمان در فینال ریکرو انفرادی زنان با نتیجه 7 بر 3 مقابل الیزابت میجنو از ایتالیا به پیروزی رسید و پنجمین مدال طلای کاروان ورزش ایران در پارالمپیک 2012 لندن را به گردن آویخت.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل کماندار دیگری از ایتالیا به برتری رسیده بود./فارس