ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ختافه 2–1 رئال مادرید/مورینیو: حق مان بود شکست بخوریم



ختافه 2–1 رئال مادرید: کهکشان در سیاه‌چاله ختافه

اختلاف رئال مادرید و بارسلونا در هفته دوم لالیگا به پنج امتیاز رسیده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – فاصله رئال مادرید با بارسلونا در همین ابتدای فصل به پنج امتیاز رسید. رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتیازی بگیرد و دو بر یک مقابل این تیم مادریدی شکست خورد. آنها هنوز در لالیگا پیروز نشده‌اند.

مادرید در دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزیل پس از تبادل چند پاس عالی با کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

سپس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد که راهی به دروازه نیافت.

مردان ژوزه مورینیو سرانجام در دقیقه 30 پیش افتادند. آنخل دی‌ماریا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونسالو ایگواین پاس داد. او از سد الکسیس گریخت و از زاویه‌ای بسته دروازه میگل مویا را گشود.

میزبان در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشت و در دقیقه 53 به گل رسید. عبدالعزیز براده از سمت راست توپ را برای خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سری قدرتمند دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد.

مورینیو سپس کریم بنزما را به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. اما ختافه در دقیقه 75 گل دوم را هم زد. آدرین کولونگا تازه‌وارد رائول آلبیول را به‌راحتی جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا این بازیکن مراکشی توپ را کنترل کند و کاسیاس را مغلوب کند.

در دقایق پایانی هم فابیو کوئنترائو به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت کارت قرمز گرفت.

مادرید با این باخت با یک امتیاز از دو بازی در رده پانزدهم قرار دارد. ختافه هم اولین برد فصل خود را کسب کرد./

 

مورینیو: حق مان بود شکست بخوریم
ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل ختافه، بازیکنانش را به شدت مورد انتقاد قرارداد و این شکست را غیرقابل قبول توصیف کرد.
در این دیدار ابتدا رئالی ها با گل نیمه اول گونسالو ایگواین پیش افتادند اما نمایش ضعیف رئال در خط دفاعی موجب شد تا شاگردان گارسیا پلاسا در نیمه دوم به بازی برگردند. در نهایت دو ل خوان والرا و عبدالعزیز بارراداد موجب شد تا رئال از دو بازی ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کند.
مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این یک نمایش غیرقابل قبول بود. به نظر من شکست ما در این دیدار ناراحت کننده نبود. ما کاملا مستحق این شکست بودیم.  
چیزهایی وجود دارد که یک مربی نمی تواند در مورد آن در رسانه ها صحبت کند. من باید با بازیکنان صحبت کنم. آنها آن چیزی که من در ذهن داشتم و آنالیز کرده بودم را به اجرا نگذاشتند.
تنها نتیجه که من دوست دارم آنها  از این دیدار بگیرند این است که رئال مستحق شکست بود و ختافه با شایستگی به پیروزی رسید."
سرمربی پرتغالی همچنین دو تصمیم داور، قبول گل دوم ختافه در حالی که توپ به دست آدریان کولونگا برخورد کرده بود و اخراج فابیو کوئنترائو از روی نیمکت، را زیر سوال برد.
" من تنها چیزی که بازیکنانم در مورد گل دوم گفتند را شنیدم. آنها گفتند که توپ به دست کولونگا (که پاس گل دوم را داد) برخورد کرد. داور کوئنترائو را متهم به گفتن حرفی کرد که کسی روی نیمکت آن را نشنیده بود."
با پیروزی 2-1 بارسا مقابل اوساسونا، اکنون اختلاف دو تیم در جدول لالیگا به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد و مورینیو نیز ناراحتی اش را از این اختلاف امتیاز اعلام کرد.
" اگر بازی اول را هم می باختیم، اکنون اختلاف به 6 امتیاز رسیده بود. اما 5 امتیاز هم زیاد است وقتی دو بازی تنها 6 امتیاز دارد.
اما بازی امروز متفاوت بود. ما در دیدار با والنسیا تلاش بیشتری برای پیروزی انجام دادیم. ما امروز کاملا مستحق شکست بودیم."/گل

 


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید ۷-۳ ختافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتلتیکو فاتح دربی مادرید شد/ دومین شکست فصل رئال/پیروزی بارسا مقابل بیلبائو /شاگردان مورینیو همچنیان روی نوار پیروزی



اخبار,اخبارورزشی,نتایج  هفته سوم لالیگا اسپانیا

 

 اخبار ورزشی - هفته سوم لالیگا اسپانیا
اتلتیکو فاتح دربی مادرید شد/ دومین شکست فصل رئال در سانتیاگو برنابئو رقم خورد

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل رقیب همشهری تن به شکست داد.

به گزارش فارس، در حساس‌ترین مسابقه از هفته سوم لالیگا اسپانیا، فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 یعنی دو تیم همشهری اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور 85 هزار و 253 تماشاگر به میزبانی رئال به مصاف هم رفتند.

این دیدار مهیج در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید تا رئال مادرید دومین شکست پیاپی خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا آن هم تنها با گذشت سه هفته از اغاز مسابقات تجربه کند.

در دقیقه 10 تیاگو موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه ایکر کاسیاس کند اما کریستیانو رونالدو موفق شد در دقیقه 26 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم نیز این اتلتیکو مادرید بود که موفق شد توسط آردا توران روی پاس خوان‌فران در دقیقه 76 گل دوم تیمش را وارد دروازه رئال کند.

این بازی در نهایت با همان نتیجه 2 بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید با این برد 7 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد و رئال مادرید با 3 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

 

                                  ...................................................

 

پیروزی بارسا مقابل بیلبائو با گلزنی نیمار

بارسای لوئیز انریکه به لطف دو گل نیمار توانست که سومین پیروزی فصل خود را در هفته سوم لالیگا با نتیجه دو بر صفر در مقابل اتلتیک بیلبائو بدست بیاورد و با اقتدار بر صدر جدول لالیگا تکیه بزند.

 به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در مجموع تیم غالب میدان بود اما تا زمان ورود نیمار به زمین نتوانست از فرصت هایش استفاده کند. ستاره برزیلی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در نیمه دوم به جای مونیر الحدادی وارد میدان شد و با به ثمر رساندن دو گل نشان داد که مصدومیت را کاملا فراموش کرده است.


بارسا بازی را با ریتمی تند آغاز کرد. ارسال راکیتیچ روی سر ماتئو و پاس طلایی مونیر برای مسی جدی ترین موقعیت های کاتالان ها در نیمه اول بودند اما ایرایزوز ، دروازه بان اتلتیک و خط دفاعش به خوبی مقاومت کردند و توانستند که با تساوی بدون گل به رختکن بروند.


مونیر الحدادی در دقیقه 63 در میان تشویق شدید هواداران با نیمار تغویض شد ستاره مراکشی الاصل در اوایل نیمه دوم نیز یک گل را به ثمر رساندند که تصاویر اهسته نشان می دادند که به درستی توسط داور مردود اعلام شده است.


همکاری زوج مسی – نیمار کافی بود تا بالاخره مقاومت اتلتیک در هم شکند. شاگردان والورده تا دقیقه 79 دوام آوردند اما یک اشتباه کافی بود تا مسی صاحب توپ شود و یک موقعیت عالی را برای نیمار بسازد. ستاره برزیلی هم فرصت ر از دست نداد و گلزنی کرد.


5 دقیقه بعد این همکاری تکرار شد. باز هم مسی ساخت و نیمار نواخت تا ستاره برزیلی در دومین سال حضورش در لالیگا به دومین دبل خود در لیگ اسپانیا  دست پیدا کند.

                                      .............................................


شاگردان مورینیو همچنیان روی نوار پیروزی/ هت‌تریک کاستا

تیم فوتبال چلسی همچنان روی نوار پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره قرار دارد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جزیره، 6 دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی صدرنشین رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج و در حضور 41 هزار و 400 تماشاگر موفق شد با درخشش و هت‌تریک دیگو کاستا مهاجم این فصل اسپانیایی خود با نتیجه 4 بر 2 میهمان خود سوانسی تیم دوم جدول را شکست دهد.

هر دو تیم چلسی و سوانسی از سه بازی نخست خود صاحب 3 برد شده بودند که این مسابقه نوار پیروزی‌های سوانسی را قطع کرد تا شاگردان مورینیو به تنهایی با 12 امتیاز به صدر جدول تکیه بزنند.

دیگو کاستا در این دیدار در دقایق 45، 56 و 67 گلزنی کرد و گل دیگر چلسی را نیز رمی در دقیقه 81 به ثمر رساند.

سوانسی نیز در دقایق 11 توسط جان تری (گل به خودی) و شلوی 86 گلزنی کرد.

کاستا شمار گل‌های زده خود در رقابت‌های این فصل را در لیگ برتر به 7 گل رساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:


کریستال‌پالاس 0   برنلی 0

ساوتهمپتون 4   نیوکاسل 0

استوک‌سیتی 0   لسترسیتی 1

ساندرلند 2   تاتنهام 2

وست‌برومویچ 0   اورتون 2


  اخبار ورزشی- فارس ,ورزش سه