ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر رسانه های سعودی درست بود/ عمان میزبان بازی رفت ذوب آهن و النصر عربستان شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرانجام و پس از کشمکش های فراوان، عمان به عنوان میزبان ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین، صبح امروز باشگاه ذوب آهن نامه ای ازسوی فدراسیون فوتبال کشور دریافت كرد. در این نامه کشور عمان بعنوان میزبان دیداررفت تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برگزیده شد.


سایت باشگاه ذوب آهن نوشته است ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط پایتخت عمان میزبان این جدال حساس خواهد بود.


این دیدار روز چهارشنبه اول اردیبهشت در شهرمسقط برگزار خواهد شد که تیم ذوب آهن میزبان این دیدار است.

روز گذشته رسانه های سعودی خبر از میزبانی عمان در بازی های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود كه حالا مشخص شده خبر این رسانه ها درست بوده است.

 

 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطمینان سعودی‌ها از رای AFC / امارات میزبان النصر-ذوب آهن شد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه النصر عربستان کشور امارات را به عنوان میزبان بازی خود با ذوب آهن علام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از eremnews، هر چند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره اختلاف ایران با عربستان اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که سعودیها اطمینان دارند که رای AFC به سود آنها خواهد بود.

روزنامه الریاض عربستان نوشت که باشگاه النصر که در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن همگروه است کشور امارات را به عنوان میزبان بازی خود با نماینده ایران انتخاب کرده است.

این اقدام سعودی ها در حالی است که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را در این باره 15 مارس (25 اسفند ماه) اعلام کند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا