ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر خوش خواننده زیر زمینی درباره علی کریمی



 اخبار ورزشی  -  خبر خوش خواننده زیر زمینی ؛ بازگشت کریمی به پرسپولیس است/علی چرا به تمرین درخشان رفت؟

  علی کریمی دوباره به پرسپولیس برگشت. او چه هدفی را از این بازگشت در سر دارد؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ امیر تتلو خواننده زیرزمینی موسیقی پاپ که طرفدار دو آتشه پرسپولیس است و دوستی صمیمی با پیام صادقیان دارد ، بازگشت علی کریمی را این بار سوژه کرده و نوشته:« خبرهای خوش در راه است. » کریمی از دیروز به تمرینات پرسپولیس برگشت و حتی شایعه شده شاید در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کند.

 

او که خودش می گوید:«هر برا خداحافظی می کنم که بعدش بتوانم بیایم و بگویم سلام» بعد از اختلافات در اردوی تیم ملی ، این تیم را در آستانه جام ملتها ترک کرد و تنها گذاشت ، یک روز بعد از نامه نگاری دایی و نکونام برای موفقیت تیم ملی به تمرینات پرسپولیس رفت. کریمی که می گوید اتفاقات تیم ملی را به فراموشی سپرد معلوم نیست چه در سر دارد و آیا ایستادنش کنار درخشان کمکی به این تیم می کند؟

 

اخبار,اخبارورزشی,  علی کریمی ,خواننده زیر زمینی


 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫علی کریمی و عابدزاده مهمانان VIP جشن تولد علی پروین/خبر سلفی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها/توافق استقلال با 3 بازیکن مد نظر قلعه نویی/استیلی شرط حضور علی کریمی درپرسپولیس را اعلام کرد



اخبار ,اخبار ورزشی ,نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

اخبار ورزشی - خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 مدیر‌ برنامه‌های نیلسون کوریا امروز (شنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن برزیلی را برای یک فصل دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرد.

 

نیلسون در دو فصل گذشته سنگربان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس بوده و دروازه‌بانانی چون علیرضا حقیقی، شهاب گردان، امیر عابدزاده و رضا محمدی ذخیره او بوده‌اند.

 

این سنگربان برزیلی قرارداد خود را به شرط دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با این باشگاه تمدید کرده است.

 

نیلسون تا سه هفته دیگر برای حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس به ایران خواهد آمد.

 

-------------------------------------------

 

 اخبار ورزشی - توافق استقلال با 3 بازیکن مد نظر قلعه نویی

مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات خود را با برخی از بازیکنان فصل گذشته این تیم برای تمدید قرارداد آغاز کرده‌اند.

 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به مسئولان این باشگاه تاکید زیادی کرده تا با بازیکنان فصل گذشته که مد نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان است، قرارداد بسته شود.

 

در همین راستا، مسئولان استقلال در تماس تلفنی با محمد قاضی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی رضایت آنها را برای تمدید قرارداد گرفته‌اند. البته شروط یکی دو بازیکن استقلال برای تمدید قراردادشان پرداخت مطالبات فصل گذشته است و اعلام کرده‌اند اگر مطالبات پرداخت شود، مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند.

 

فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر از امروز (شنبه) به صورت رسمی آغاز شده است.

 

-----------------------------------------

 

اخبار ورزشی - استیلی شرط حضور علی کریمی درپرسپولیس را اعلام کرد

استیلی در پایان در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس می افزاید: علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه او را دوست دارند.

 حمید استیلی به عنوان سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روزهای شلوغی را سپری می کند. حاشیه هایی که پیرامون باشگاه سرخپوش پایتخت وجود دارد باعث شده تا مسئولان پرسپولیس درراستای حل مشکلات گام بردارند. استیلی معتقد است این تیم امسال در3 جام حضور دارد و هیات مدیره و مدیرعامل تمام تلاش خودش را می‌کند تا با حفظ بازیکنان فصل قبل وجذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کند. استیلی به آی اسپورت می گوید: «باید بهترین شرایط را برای تیم پرسپولیس فراهم کنیم. در صد هستیم بازیکنان مورد نظر باشگاه را جذب کرده تا حضوری مقتدرانه در هر 3 جام موجود داشته باشیم. پیش بینی ما این است که می توانیم بهترین ها را در اختیار بگیریم و تیم خوبی ببندیم.»

 

او درباره شایعه استعفایش از سمت سخنگویی باشگاه پرسپولیس تاکید می کند: «من استعفا نداده ام اما واقعیت این است که به شخصه دوست ندارم سخنگو باشم. در جلسه هیات مدیره نیز این مساله را مطرح کردم اما با اصرار اعضا قبول کردم که چنین سمتی داشته باشم. الان هم که این سمت را قبول کرده ام نهایت تلاشم را برای بهتر شدن می کنم.»

 

استیلی درباره مشکلات مالی پرسپولیس و اینکه بازیکنان از پرداخت نشدن مطالباتشان ناراحتند تاکید می کند: «واقعیت این است که بدهی های چند سال گذشته را نمی توان اینقدر زود پرداخت کرد. به غیر از بدهی های باشگاه اولویت های دیگری هم داریم اما این قول را می دهیم که آرام آرام همه مشکلات مالی حل شود. قطعا اولویت ما برای پرداخت مطالبات با بازیکنان فصل قبل است و بعد به سراغ سایر بدهی ها می رویم.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس می گوید: «من از نگاه علی دایی به جوانان بسیار خوشحالم. اینکه نفرات جوان بتوانند در پرسپولیس خودشان را نشان دهند و در عین حال برای تیم مثمرثمر باشند، بسیار خوب است. امیدوارم این جوانان بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.»

 

استیلی در پایان در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس می افزاید: «علی کریمی بازیکن بزرگی است و همه او را دوست دارند. بازگشت کریمی منوط به درخواست علی دایی است و اگر او بخواهد برای جذب این بازیکن وارد مذاکره می شویم.»

اخبار ورزشی - تسنیم ,آی اسپرت