ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر بد؛ جواد نکونام مصدوم شد


کاپیتان تیم ملی ایران با پای مصدوم به اردوی تیم ملی رسید.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی ایران با پای مصدوم به اردوی تیم ملی رسید.

 جواد نکونام که شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار الکویت برابر الرفاهی بحرین حضور داشت، پس از این که در دقیقه‌ 75 از پشت پا آسیب دید با مصدومیت امروز خود را به اردوی تیم ملی ایران در اتریش رساند.

در دیدار شب گذشته بازیکنان تیم رفاهی بحرین چندین بار با نکونام درگیر شدند که در یکی از صحنه‌ها بازیکن خط میانی الرفاهی پای کاپیتان تیم ملی ایران را مصدوم کرد.

نکونام پس از مصدومیت در دقیقه‌ 75 از زمین خارج شد. این آخرین بازی نکونام با پیراهن الکویت بود.

او چهارشنبه شب پس پایان بازی راهی فرانکفورت شد و امروز (پنجشنبه) ساعت 10 صبح به وقت محلی به اردوی تیم ملی ایران رسید. مشخص نیست که با این مصدومیت آیا نکونام می‌تواند در نخستین جلسه در تمرین تیم ملی شرکت کند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
خبر بد برای گواردیولا؛ لام سه ماه مصدوم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد برای استقلال: مجیدی مصدوم شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

خبر بد برای استقلال: مجیدی مصدوم شد

سایت گل – فرهاد مجیدی ستاره استقلال که در بازی روز گذشته این تیم مقابل نفت آبادان تک گل سرنوشت ساز مسابقه را برای استقلال به ثمر رساند، امروز مصدوم شد.  

به گزارش سایت گل، آسیب دیدگی شماره 7 استقلال، کشیدگی از ناحیه پشت پاست و حتی ممکن است او را از سفر به قطر معاف کند. مجیدی فردا به فیزیوتراپی خواهد رفت تا درباره این مصدومیت نظر پزشک را جویا شود.

مجیدی با سابقه بازی در تیم الغرافه و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم العین مشهورترین بازیکن استقلال است./گل