ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر استعفای کارلوس کی روش تایید شد!


کارلوس کی روش تهدید کرده است که از تیم ملی ایران جدا می شود.

عصرایران: کارلوس کی روش تهدید کرده است که از تیم ملی ایران جدا می شود.سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرده که بازی مقابل گوام آخرین بازی اش برای تیم ملی ایران است و پس از این روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست این اتفاق در حالی رخ می دهد که روز گذشته شایعه جدایی سرمربی تیم ملی بدون منبع موثق در شبکه های اجتماعی  منتشر شده بود.  

از این اتفاق صبح روز سه شنبه و در جریان برنامه نود رونمایی شد.افشین پیروانی مدیرتیم ملی در مصاحبه با برنامه نود شایعه استعفای کی روش را تکذیب کرد.شایعه ای که به تیتر اول روزنامه ایران ورزشی تبدیل شده بود. پیرانی گفت که جدایی کی روش به هیچ وجه صحت ندارد و همین سبب شد که سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی روی خط آمده و از خبر منتشر شده دفاع کند.

زاهدیان در گفت و گو با نود اعلام کرد که موثق ترین منبع خبری تیم ملی مدیر رسانه ای تیم ملی است و خود مدیر رسانه ای با وی تماس گرفته و از وی خواسته تا این خبر را در روزنامه به عنوان تیتر یک کار کند. به نظر می رسد سرمربی تیم ملی از مدیر رسانه ای خواسته تا این خبر مهم، در یک روزنامه ورزشی کار شود.

خبری که ریشه در درگیری های لفظی میان سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال دارد.در اصل سرمربی تیم ملی زمانی که با عدم حمایت رییس فدراسیون فوتبال در مقابل دبیرکل مواجه شده تصمیم گرفته که پس از بازی مقابل گوام به ایران بازنگردد و خبر استعفایش منتشر شده است.

این البته اولین بار نیست که مشکلات کی روش و دبیرکل فدراسیون فوتبال تا این حد جدی می شود. کی روش پس از بازی تیم ملی ایران مقابل سوئد هم تصمیم گرفته بود که از تیم ملی جدا شود. اما تماس های مسوولان فدراسیون فوتبال و البته حمایت همه جانبه حسنی خو نماینده وزارت ورزش در جلسات متعدد سبب جلب رضایت سرمربی تیم ملی شد.

او که برای بازگشت به تیم ملی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای ساخت یک آکادمی پزشکی-بدنسازی قول گرفته بود پس از ادامه مشاجرات با دبیرکل فدراسیون فوتبال و عدم حمایت تصمیم گرفته خبراستعفایش را بدون منبع درجه یک رسانه ای کند. وزارت ورزش و فدراسیون به کی روش قول داده بودند مرکز تخصصی پزشکی- ورزشی در کمپ تیم ملی راه اندازی کنند و این کار تا فروردین 95 انجام شود.اما قول مسوولان عملی نشده و البته کی روش با اتهاماتی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شده است. کمیته اخلاقی که گفته می شود تحت حمایت دبیرکل به کی روش تاخته . پس هرچند حمایت کفاشیان سبب استعفای رییس کمیته اخلاق شد اما کی روش انتظار داشت با رونمایی از اختلافش با دبیرکل ، مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرد. اتفاقی که رخ نداده و سبب انتشار خبر جدایی کی روش پس از بازی با گوام شده است.


ویدیو مرتبط :
از شایعه بیماری و استعفای کی روش تا حواشی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر دستور وزیر و برکناری کارلوس کی‌روش



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون

فدراسیون فوتبال به خبر دستور وزیر ورزش و جوانان برای برکناری کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی ایران واکنش نشان داد و آن را شایعه دانست.

به گزارش مهر، متن اطلاعیه فدراسیون در واکنش به خبر برکناری کی‌روش به شرح زیر است:

«با توجه به انتشار خبری در یکی از سایتها مبنی بر دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برکناری کی‌روش، فدراسیون فوتبال اعلام می دارد این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و کذب محض است.

همانگونه که روز گذشته و پس از نشست رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال و در کنفرانس مطبوعاتی توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون اعلام شد، سرمربی تیم ملی مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون تمام تلاش خود را به منظور حمایت همه جانبه و تامین خواسته های سرمربی تیم ملی انجام خواهد گرفت.


از سویی دیگر از مردم عزیز کشور تقاضا می شود تنها به مطالب عنوان شده توسط فدراسیون فوتبال و رسانه های معتبر که اخبار خود را با ذکر منبع اعلام می کنند، توجه داشته و هیچ توجهی به اخبار بدون منبع و ماخذ نداشته باشند. قطعا اخبار نخ نمای این گونه سایت ها به هیچ عنوان مورد توجه و پذیرش آحاد مردم عزیز و علاقمندان تیم ملی نخواهد بود.»