ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبری عجیب روی سایت باشگاه ملوان


طبق اعلام سایت باشگاه ملوان بندرانزلی تیم فوتبال بانوان این باشگاه با هدایت فریدون موقر اردوهای آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری مهر: طبق اعلام سایت باشگاه ملوان بندرانزلی تیم فوتبال بانوان این باشگاه با هدایت فریدون موقر اردوهای آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

سایت باشگاه ملوان بندرانزلی عصر روز سه‌شنبه خبری را منتشر کرده که در آن اعلام شده با انجام یک دیدار تدارکاتی اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال بانوان این باشگاه پایان یافته است، تیمی که هدایت آن را یک مربی مرد برعهده داشته است. در ادامه این خبر همچنین با این مربی هم مصاحبه شده است.

تیم فوتبال بانوان ملوان در این اردو یک دیدار تدارکاتی برگزار نمود و موفق شد با نتیجه 10 بر صفر تیم فوتبال منتخب بانوان چابکسر را شکست دهد."

خبری عجیب روی سایت باشگاه ملوان

صفحه انتشار خبر مصاحبه با سرمربی مرد تیم بانوان ملوان

این خبر درحالی روی خروجی سایت باشگاه ملوان قرار گرفته که هدایت تیم فوتبال بانوان ملوان فصل گذشته بر عهده مریم ایراندوست بود اما در اردوی اخیر این تیم با هدایت فریدون موقر یکی از پیشکسوتان ملوان تمریناتش را پیگیری می‌کند.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس - ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب سایت باشگاه الاهلی در خصوص ستاره ایرانی‌اش! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,سایت باشگاه الاهلی قطر

سایت باشگاه الاهلی قطر در حالی نام ۹ بازیکن را برای نظرسنجی بهترین بازیکن این تیم اعلام کرده که نام مجتبی جباری در این نظرسنجی وجود ندارد.

سایت باشگاه الاهلی قطر با اتمام مسابقات لیگ ستارگان، از هواداران خود خواسته است در نظرسنجی سایت باشگاه شرکت کنند. در این نظرسنجی نام ۹ بازیکن از جمله سیدجلال حسینی به عنوان بازیکن برتر الاهلی قید شده و هر هوادار می‌تواند به سه بازیکن رای بدهد.

صرفنظر از تعداد کم شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نام مجتبی جباری، دیگر بازیکن ایرانی الاهلی در این فهرست قرار ندارد.

این اتفاق از آنجا عجیب به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه الاهلی از عملکرد جباری رضایت زیادی داشتند و حتی قرارداد این بازیکن را برای چند سال دیگر هم تمدید کرده‌اند.

تیم الاهلی در لیگ ستارگان قطر با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

اخبار,اخبار ورزشی ,سایت باشگاه الاهلی قطر

 
اخبار ورزشی - مهر