ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبری بد برای استقلالی ها در آستانه بازی با الجزیره



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - خبری بد برای استقلالی ها؛ احتمال غیبت هافبک آبی ها در بازی با الجزیره

هافبک تیم استقلال به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد نمی‌تواند روز سه‌شنبه به میدان برود.

سیاوش اکبرپور بازیکن تیم استقلال از ناحیه عضله شکم دچار مصدومیت شده است و به احتمال زیاد غایب استقلال در بازی با الجزیره امارات است.

این بازیکن با توجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفته شانس کمی برای به میدان رفتن دارد. البته تا بازی ۷۲ ساعت وقت باقی است و باید دید اکبرپور چه وضعیتی پیدا می کند.

دیدار تیم های استقلال و الجزیره ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی گرمای شدید اهواز در آستانه دیدار استقلالی ها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری بد در آستانه جام جهانی !



اخبار,اخبار ورزشی, جام جهانی 2014


 اخبار ورزشی - خبری بد در آستانه جام جهانی؛ کشته شدن 40 هوادار فوتبال توسط یک گروه تروریستی

در حالی که نیجریه برای حضوری هر چه قدرتمند تر در جام جهانی آماده می شود، این فاجعه می تواند عاملی منفی در روند آماده سازی عقاب ها برای حضور در جام جهانی باشد

در حالی که حدود 10 روز به آغاز جام جهانی باقی مانده خبری ناراحت کننده، محافل فوتبالی دنیا را در ماتم فرو برده است.پلیس شهر موبی در نیجریه امروز اعلام کرد، 40 نفر در یک حمله ی انتحاری در ورزشگاهی در این شهر کشته شده اند. این افراد در حال تماشای یک بازی فوتبال بودند.

 شهر موبی در شمال شرقی کشور نیجریه قراردارد و گروه بوکو حرام در آن از قدرت قابل توجهی برخوردار است. دو روز پیش رئیس جمهور نیجریه قول جنگی تمام عیار را علیه این گروه افراطی داده بود.

یک منبع ناشناس پلیس در اینباره گفت:"در این شهر یک حمله ی انتحاری توسط بمب صورت گرفته که باعث کشته شدن 40 نفر شده است. این حمله در جریان یک مسابقه ی فوتبال رخ داده است."

در حالی که نیجریه برای حضوری هر چه قدرتمند تر در جام جهانی آماده می شود، این فاجعه می تواند عاملی منفی در روند آماده سازی عقاب ها برای حضور در جام جهانی باشد. بدون شک دیدارهای دوستانه ی این تیم در برابر یونان و ایالات متحده تحت تاثیر این فاجعه ی غم انگیز قرار خواهد گرفت.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت