ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبری بد از یک بدقولی در خصوص افتتاحیه جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی 2014

 

اخبار ورزشی - خبری بد از یک بدقولی در خصوص افتتاحیه جام جهانی

ورزشگاه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برخلاف تمام تصورات کامل نشده است.

 ورزشگاه «کورینتیانس آره‌نا» که قرار است در تاریخ 12 ژوئن(22 خرداد 93 ) میزبان مسابقه برزیل و کرواسی در دیدار آغازین جام باشد، صددرصد کامل نشده است.

براساس اظهارات مسئولان باشگاه کورینتیانس، 10 هزار صندلی از 69160 گنجایش کلی ورزشگاه هنوز نصب نشده است. ضمن آنکه بخش ویژه مقام‌های فیفا و نیز جایگاه خبرنگاران تکمیل نشده است.

این اتفاق در حالی می‌افتد که جروم والکه، دبیر فیفا قبلا گفته بود ورزشگاه بازی افتتاحیه در شهر سائوپائولو در ماه آوریل تکمیل می‌شود.
 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جام جهانی راگبی 2011

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری بد در آستانه جام جهانی !



اخبار,اخبار ورزشی, جام جهانی 2014


 اخبار ورزشی - خبری بد در آستانه جام جهانی؛ کشته شدن 40 هوادار فوتبال توسط یک گروه تروریستی

در حالی که نیجریه برای حضوری هر چه قدرتمند تر در جام جهانی آماده می شود، این فاجعه می تواند عاملی منفی در روند آماده سازی عقاب ها برای حضور در جام جهانی باشد

در حالی که حدود 10 روز به آغاز جام جهانی باقی مانده خبری ناراحت کننده، محافل فوتبالی دنیا را در ماتم فرو برده است.پلیس شهر موبی در نیجریه امروز اعلام کرد، 40 نفر در یک حمله ی انتحاری در ورزشگاهی در این شهر کشته شده اند. این افراد در حال تماشای یک بازی فوتبال بودند.

 شهر موبی در شمال شرقی کشور نیجریه قراردارد و گروه بوکو حرام در آن از قدرت قابل توجهی برخوردار است. دو روز پیش رئیس جمهور نیجریه قول جنگی تمام عیار را علیه این گروه افراطی داده بود.

یک منبع ناشناس پلیس در اینباره گفت:"در این شهر یک حمله ی انتحاری توسط بمب صورت گرفته که باعث کشته شدن 40 نفر شده است. این حمله در جریان یک مسابقه ی فوتبال رخ داده است."

در حالی که نیجریه برای حضوری هر چه قدرتمند تر در جام جهانی آماده می شود، این فاجعه می تواند عاملی منفی در روند آماده سازی عقاب ها برای حضور در جام جهانی باشد. بدون شک دیدارهای دوستانه ی این تیم در برابر یونان و ایالات متحده تحت تاثیر این فاجعه ی غم انگیز قرار خواهد گرفت.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت