ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبرهای كوتاه از تراكتورسازی



 

 

 

خبرهای كوتاه از تراكتورسازی

 

تیم فوتبال تراکتورسازی دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم النصر امارات می‌رود.

تیم تراکتورسازی که چهارشنبه هفته گذشته برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی امارات شده دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم النصر می رود.

* بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی قبل از سفر به امارات 20 درصد از پیش قراردادهای خود را دریافت کردند تا با دغدغه مالی به سفر نروند. پیش از سفر فراز کمالوند از مشکلات مالی و عدم پرداخت پیش قراردادها گلایه هایی کرده بود.

* مسئولان تراکتورسازی در حال رایزنی با یکی از دو تیم پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان هستند تا دیگر دیدار تدارکاتی آنها برابر یکی از این دو تیم باشد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای سرمربی تراكتورسازی در مورد حواشی بازی با فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهایی كوتاه از تراكتورسازی



 

 

 

خبرهایی كوتاه از تراكتورسازی

 

تیم تراکتورسازی تبریز به احتمال زیاد به دلیل یخ‌زدگی زمین‌های تمرین بعد از اردوی تهران راهی دشت مغان می‌شود.

به دلیل بارش برف در تبریز زمین های محدود تمرین در این شهر همگی دچار یخ‌زدگی شده اند و به همین دلیل تراکتورسازی که در تهران بسر می برد با پایان اردوی خود به احتمال زیاد برای ادامه تمرینات راهی دشت مغان می‌شود.

* تراکتورسازی که روز گذشته با تیم داماش دورود بازی تدارکاتی برگزار کرد و یک بر صفر این مسابقه را برد، قرار بود فردا نیز یک بازی تدارکاتی با راه آهن برگزار کند اما به دلیل تعداد زیاد مصدومان تراکتورسازی کمالوند ترجیح داد بازی دوم تدارکاتی تیمش با تیم سبک تری برگزار شود. به همین دلیل تراکتورسازی دوشنبه با تیم دسته اولی کاوه بازی می کند.

* عباس محمدی، مصطفی اکرامی، علی علیزاده، مرتضی اسدی بازیکنانی هستند که دو هفته است با مصدومیت روبرو هستند و هنوز شرایط تمرین ندارند.