ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبرنگار کویتی در کنفرانس خبری مورینیو: لعنت بر بارسا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرنگار کویتی در کنفرانس خبری مورینیو: لعنت بر بارسا

خبرنگار کویتی که از پاسخ مورینیو به وجد آمده بود، شعار 'لعنت به بارسا' را سر داد.

جام نیوز: خوره مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی، دقایقی پس از حضور در کویت صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید در یک جو آرام از بازی مقابل تیم کویت ابراز خرسندی کرد. مورینیو گفت: «برای اولین بار است که به کویت می آیم و حس کنجکاوی زیادی دارم.»

 

وی همچنین قول داد که رئال مادرید با بیشترین قوایش بازی کند: «برای بازی کردن در این جا هستیم، نه گردش. رئال مادرید همیشه باید ببرد چرا که شخصیتش این را نشان می دهد. پس با تمام قوا بازی می کنیم. بهترین تیممان را آورده ایم و با تمام قوایمان بازی می کنیم.»

مورینیو که در کنفرانس مطبوعاتی مدام با ایکر کاسیاس شوخی می کرد، پیش بینی کرد که بازیکنانش نمایش زیبایی ارائه دهند. وی افزود: «کمی خسته هستیم و تقریبا تمامی بازیکنانم آماده یورو می شوند. ما با تمام توانمان بازی می کنیم تا شخصیت رئال مادرید را نشان دهیم. اما امیدوارم این بازی دوستانه باشد و مصدومی نداشته باشیم. دوست ندارم یکی از بازیکنانم به خاطر این بازی، یورو را از دست بدهد. ما در این جا هستیم که اشتیاق به فوتبال را در کویت افزایش دهیم، امیدوارم شرایط روبراه باشد.»

 

در کویت هم بحث در مورد رسیدن توپ طلا به مسی یا رونالدو مطرح شد که مورینیو به ضرس قاطع گفت: «اگر در فوتبال، به حس روی آورده شود، باید کریستیانو این عنوان را ببرد. او بازیکن خاصی است. کامل ترین است. با ضربه سر، کاشته 30 متری، ضد حمله و ... گل می زند. بازیکنی است که همه کاری می کند.»

 

این حضور در مقابل مطبوعات، بیش از 15 دقیقه طول نکشید که با لبخند طولانی مورینیو همراه شد چرا که در مورد این از او پرسیده شد که با این که چهره اش غیر صمیمی به نظر می رسد، آدم خوش مشربی است. مربی پرتغالی لبخند زد و گفت: «این که خوش رو هستم به این خاطر نیست که اکنون در تعطیلات هستیم بلکه به این دلیل است که نمی خواهم تصویر خوبم را در این جا خراب کنم.»

پاسخ مورینیو، با تشویق برخی خبرنگاران کویتی همراه بود که یکی از آنها در پایان کنفرانس مطبوعاتی، شعار "لعنت به بارسا" را سر داد./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری مورینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یک خبرنگار کنفرانس خبری تیم آرژانتین را بهم ریخت



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال آرژانتین

 

اخبار ورزشی - مرگ یک خبرنگار کنفرانس خبری تیم آرژانتین را بهم ریخت

اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مرگ یکی از خبرنگاران این کشور که برای پوشش مسابقات جام جهانی 2014 به برزیل رفته بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی با سوییس شرکت نکردند.

به گزارش اسکای اسپورتس، ˈماریا سولداد فرناندزˈ خبرنگار و دختر ˈمیگل تیتی فرناندزˈ خبرنگار مشهور آرژانتینی بود که در مسیر بازگشت از ورزشگاه بلو هوریزونته در یک حادثه رانندگی درگذشت. در این حادثه دو تن از همکاران وی نیز مجروح شدند.

خوآن کارلوس کرسپی دبیر کل فدراسیون فوتبال آرژانتین در این خصوص اعلام کرد: این اتفاق بازیکنان تیم را به شدت ناراحت کرده است.

وی افزود: به دلیل حضور نیافتن در کنفرانس خبری از تمامی رسانه ها عذرخواهی می کنیم.

در کنفرانس خبری بعد از دیدار آرژانتین و سوییس، حاضران به احترام خبرنگار آرژانتینی یک دقیقه سکوت کردند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با شکست یک بر صفر سوییس در وقت های اضافه دیدار دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق شد به دور بعد صعود کند. این تیم اکنون باید برای بازی شنبه شب مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی آماده شود.
اخبار ورزشی - تدبیر