ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبرخوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات لیگ برتر


 اخبار ورزشی - خبرخوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

مسئولان باشگاه پرسپولیس با تهیه روادید و بلیت مدافع کاستاریکایی حضور این بازیکن در ایران را قطعی کردند.

  یکی از دغدغه‌های علیرضا رحیمی پس از جدایی سیدجلال حسینی و با توجه به درخواست علی دایی برای جذب یک مدافع پر قدرت در خط میانی بود که قرمزپوشان با اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا وارد مذاکره شدند.

این مدافع بارها قول داد که به ایران بیاید که بالاخره روادید این بازیکن امروز تهیه و به همراه بلیت برای او ارسال شد و قرار است این بازیکن فردا وارد ایران شود و پس از روشن شدن تکلیفش با پرسپولیس قرارداد خود را امضاء کند اما گفته می‌شود قرمزپوشان بابت مبلغ قرارداد و محتویات آن با اومانا به توافقات قطعی رسیده‌اند.

گفتنی است گزارش مختصر از تهران و باشگاه پرسپولیس نیز در اختیار این بازیکن قرار داده شده است.

 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
ثبت قرارداد پرسپولیسی ها و گزارش کامل نقل و انتقالات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرخوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها و استقلالی ها!



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال,پرسپولیس

با وجود مخالفت برخی دولتمردان و نمایندگان مجلس، استقلال و پرسپولیس سه میلیارد تومان بودجه دولتی گرفتند تا در نقل و انتقالات بتوانند بازیکن بخرند.

درحالیکه برخی از نمایندگان مجلس و حتی معاونان وزیر ورزش مخالف پرداخت پول به استقلال و پرسپولیس از بودجه دولتی بودند، با خبر شدیم این دو تیم  دو میلیارد تومان از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وزارت ورزش و البته یک میلیارد هم از سازمان لیگ دریافت کرده و در نقل و انتقالات با این پول‌ وارد بازار شده‌اند.

این پول که طی روزهای گذشته به دو باشگاه تزریق شده دست مسئولان را باز گذاشته تا با گزینه های مد نظر کادر فنی برای حضور در تیم شان وارد مذاکره شوند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز