ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاکپور ۳ دلیل حضورش در ورزشگاه آزادی را اعلام کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال امید ایران

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بعد از ۲۰ سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم.

 محمد خاکپور در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه نفت و الشباب عربستان گفت: بعد از 20 سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم و یک مسابقه فوتبال را به طور کامل تماشا کردم.

وی افزود: حضور من در ورزشگاه آزادی سه دلیل داشت. اول اینکه از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنم‌ و خوشحالم که در نهایت هم بازی با پیروزی تیم نفت همراه شد. دوم به خاطر علیرضا منصوریان که با توجه به عهد اخوت سال‌ها قبل پدران ما در خانه خدا، پسر عمو خوانده من است و سوم بخاطر دیدن بازی ارسلان مطهری بازیکن تیم امید که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی کرد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
دلیل اختلاف کی روش و خاکپور چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع برق ورزشگاه آزادی به دلیل بدهی میلیونی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ورزشگاه آزادی

برق مجموعه ورزشی آزادی از صبح امروز قطع شد.

به گزارش تسنیم، برق مجموعه ورزشی آزادی از صبح امروز به دلیل بدهی قطع شده است. مجموعه ورزشی آزادی باید 65 میلیون تومان پول برق را پرداخت می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل برق این مجموعه از صبح تاکنون قطع نشده است.

این در حالی است که برق آکادمی ملی فوتبال هم که مرتبط با ورزشگاه آزادی است از صبح قطع شده است.

 

اخبار  ورزشی - تسنیم