ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاویر آگیره، سرمربی ژاپن اخراج شد


خاویر آگیره، سرمربی تیم ملی ژاپن در جام ملت‌های آسیا، از نیمکت این تیم اخراج شد.

ورزش سه: فدراسیون ژاپن در بیانیه ای عنوان کرد که دست داشتن آگیره در تبانی ها در زمان حضورش در رئال زاراگوزا، توسط دادگاه تایید شده و دلیل اخراج وی همین موضوع است.

در بیانیه فدراسیون ژاپن آمده:" روز گذشته متوجه شدیم که اتهام آگیر، تایید شده و ما باید مراقب عواقب آن در تیم ملی کشورمان باشیم. ما به توانایی های آگیره ایمان داریم و می‌خواستیم با او ادامه دهیم. اگر اتهامش رد می‌شد، سرمربی ژاپن باقی می‌ماند."

پس از اینکه در تابستان،آگیره سرمربی ژاپن شد، او 7 پیروزی و 3 شکست در کارنامه ی خود ثبت کرد و تساوی نداشت. ژاپن در جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی، مغلوب امارا شد و در دور یک چهارم، از صعود به نیمه نهایی بازماند.


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120 - نگاهی به اخراج سوسیچ سرمربی بوسنی(93/8/30)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آگیره سرمربی ژاپن شد


سرمربی پیشین تیم فوتبال اسپانیول تا سال ۲۰۱۸ هدایت سامورایی آبی را بر عهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه ژاپن در دور اول مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از گردونه رقابت‌ها حذف شد و آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی این تیم از سمت خود استعفا کرد فدراسیون فوتبال این کشور خاویر آگیره را جانشین وی کرد. این مربی مکزیکی تا سال 2018 هدایت سامورایی آبی را بر عهده خواهد داشت و یکی از وظایف اصلی او رساندن این تیم به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود.

آگیره که اخیراً به مدت دو فصل هدایت اسپانیول را بر عهده داشت از تمدید قرارداد با این تیم اسپانیایی سرباز زد تا در نهایت روی نیمکت مربیگری یکی از بهترین تیم آسیایی بنشیند. قرار است وی در اواخر ماه جولای به طور رسمی به عنوان مربی ژاپن معرفی شود و اولین چالش جدی او با سامورایی آبی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا خواهد بود.

این دومین تجریه آگیره در رده ملی است، او پیش از این بین سال‌های 2009 تا 2010 هدایت تیم ملی مکزیک را بر عهده داشت.

ژاپن با زاکرونی از سه بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 تنها یک امتیاز گرفت و ناامیدکننده ظاهر شد.