ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خانواده پروین پرسپولیسی اند الا یک نفر!


اسطوره قرمزها می گوید نوه اش نمی تواند برای آنها کری بخواند.

خبرآنلاین: اسطوره قرمزها می گوید نوه اش نمی تواند برای آنها کری بخواند.

نوه علی پروین استقلالی است و برای همه در خانه کری می خواند. والا رضا که پسر آرش فرزین، مترجم سابق پرسپولیس به حساب می آید، از شانس بد پروین و خانواده اش استقلالی در آمده و شدیدا با آنها کری خوانی دارد.

علی پروین با خنده در این باره می گوید: «البته اینطوری نیست که بتواند کری بخواند. ما پرسپولیسی هستیم و او تک و تنها می ماند به خاطر همین نمی تواند برای ما کری بخواند.(خنده)» البته در خانه مهدی رحمتی هم اتفاقی مشابه افتاده است.

در حالی که او کاپیتان استقلال است، عطا پسرش طرفدار پرسپولیس به حساب می آید!


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // فیلم اختصاصی دیدار پروین و پرسپولیسی ها با حجت الاسلام سید حسن خمینی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین‌: پرسپولیسی در زمین ندیدم



 

 

 

پروین‌: پرسپولیسی در زمین ندیدم

 

همه بازیکنان خراب بودند

پروین‌: پرسپولیسی در زمین ندیدم

علی پروین با بیان اینکه پرسپولیس در دیدرا با استقلال نسبت به بازی با ذوب‌آهن زمین تا آسمان تفاوت کرده بود، گفت: در دربی 71 پرسپولیسی در زمین ندیدم.

علی پروین پس از دربی 71 درباره این بازی و شرایط پرسپولیس مطالبی مطرح کرد که در زیر می‌خوانیم.

* علی آقا، بازی را دیدید؟

بله، مگر می‌شود دربی برگزار شود و ما پای تلویزیون نباشیم؟ درست است دخل و خرجی فعلا در این تیم نداریم اما قلب ما سراسر قرمز و پرسپولیسی‌ است و به عشق این تیم  می‌تپد.

* ارزیابی شما از بازی چیست؟

به نظر من این بازی سؤال‌برانگیز بود. قبل از بازی پیش‌بینی‌هایی کردم اما پرسپولیسی‌ در زمین ندیدم.

* چرا؟

قبل از بازی اظهارنظر خودم را با توجه به بازی با ذوب‌آهن عوض کردم و گفتم پرسپولیس برنده دربی 71 است اما این پرسپولیس نسبت به بای با ذوب‌آهن زمین تا آسمان فرق می‌کرد. اصلا هیچکس در حد و اندازه خودش نبود. فقط این بنده خدا کریمی تا توانست دوید و خدایی پنالتی خوبی گرفت.

*فکر می‌کردید نتیجه 2 بر صفر تمام شود؟

واقعا استقلال خیلی خوب بود. روز، روز این تیم بود و همه کار در زمین کرد. گل زد و چند توپ خیلی خطرناک هم روی دروازه پرسپولیس آورد که از دست داد. به نظر من آنها روی این بازی برنامه‌ریزی خوبی کرده بود و اجازه ندادند با زدن گل اول پرسپولیس به خودش بیاید.

* چرا باید پرسپولیس بعد از یک بازی خوب مقابل ذوب‌آهن اینطور باشد؟

اولا به شما بگویم همه خراب بودند. هیچکدام آن بازیکنی که باید باشند نبودند. دلیلش را هم نمی‌دانم. در بازی مقابل راه‌آهن هر 10 دقیقه دو موقعیت گیر می‌آوردند اما در دربی اصلا سردرگم شده بوند و واقعا جای سؤال دارد.

* اگر پنالتی گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد؟

صددرصد. بعضی ‌مواقع‌ یک تیم با زدن یک گل متحول می‌شود. قطعا اگر گل می‌شد شرایط پرسپولیس تغییر می‌کرد.

*‌ نوری شایستگی زدن این پنالتی را داشت؟

بالاخره بدشانسی است. نوری هم بازیکنی بدی نیست.  مثل اینکه بدشانسی دست از سر این بنده خدا حمید برنمی‌دارد. نوری ضربه‌اش را زد اما تمرکز لازم را نداشت. واقعا روز بدی بود.

* پرسپولیس با این وضعیت می‌تواند به شرایط ایده‌آل برگردد؟

نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما من از هواداران می‌خواهم صبور باشند. انشاءالله همه چیز درست می‌شود. درست است آنها پرسپولیس واقعی را در دربی ندیدند اما باید تحمل کنند. باور کنید ما خودمان هم بسیار ناراحت هستیم و نمی‌دانم اگر از خانه بیایم بیرون و این هواداران از من سؤال کنند چه جوابی به آنها بدهیم.

* نتیجه عادلانه بود؟

من نمی‌خواهم بعضی از حرف‌ها را علیه تیمی که دوست دارم بزنم اما استقلال خدایی خوب بازی کرد و مزد تلاش و زحمات خود را گرفت. این فرهاد مجیدی هم دیدید چطور از یک فرصت کوچک گل استقلال را به ثمر رساند.

* مشکل پرسپولیس چیست؟

نمی‌دانم. ما پیشکسوتان پرسپولیس طبق دعوتی که استیلی از ما کرد برادری خود را ثابت کردیم و به تمرین پرسپولیس رفتیم. خدا وکیلی هم بچه‌ها شرایط بدی هم نداشتند اما نمی‌دانم در دربی چه اتفاقی افتاده بود. ما که می‌گوئیم پرسپولیس بدشانسی آورد حالا خدا رحم کند که چه وقت این بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد. این تیم باید به زودی تکانی به خودش بدهد چون رده پانزدهم جدول شایسته آنها نیست.

* ‌از هیئت مدیره پرسپولیس خبری دارید؟

خیر، منتظر آقای عباسی هستیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد. امیدواریم هرچه سریع‌تر تکلیف این تیم روشن شود تا هیئت مدیره با قدرت شروع به کار کند. این بلاتکلیفی به نفع هیچکس نیست.

* در پایان اگر حرفی دارید بگوئید.

دست هواداران پرسپولیس درد نکند. واقعا مثل همیشه با وجود اینکه در چند مدت اخیر پرسپولیس دچار مشکل بود این تیم را همراهی کردند. انشاءالله همه چیز درست می‌شود. می‌دانم خیلی از این هواداران از گوشه و کنار ایران آمده بودند و شب را در آن بدبختی مقابل در مجموعه ورزشی آزادی خوابیده بودند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و فقط امیدوارم این بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد. من در دربی مثل هواداران کارهای ترکیبی خوب را در این تیم ندیدم. در مقابل استقلالی‌ها دست پرسپولیسی‌ها را خوانده و نقاط قوت آنها را خوب کور کرده بودند.