ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خانواده شش انگشته، طلسم برزیل! +عکس


شش انگشتی که هر کدام از اعضای خانواده ˈدا سیلواˈ در دستان خود دارند، موجب شگفتی در برزیل شده و بسیاری، این خلاف قاعده را به فال نیک گرفته تا تیم ملی این کشور، ششمین جام جهانی فوتبال را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا: به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، دست کم ۱۴ نفر از اعضای خانواده دا سیلوا با شش انگشت در هر دست متولد شدند.

این تغییر ژنتیکی که با نام پلی داکتیلی(Polydactyly) یا چند انگشتی شناخته می شود، تا حدی رسیده که برزیلی ها می گویند که این طلسمی است که تیم ملی فوتبال آنان در جام جهانی فوتبال نیاز دارد.

این خانواده که در ˈآگواس کلاراسˈ در بیرون شهر برازیلیا زندگی می کنند، می گویند که همه اعضای خانواده یک زندگی معمولی دارند و این ناهنجاری را به شوخی می گیرند.

خانواده شش انگشته، طلسم برزیل برای جام جهانی فوتبال

در این راستا، برخی از اعضای خانواده از فرصت داشتن ششمین انگشت استفاده کرده و آلات موسیقی می زنند. دیگر اعضای خانواده نظیر ˈجوائوˈ ۱۵ ساله، به عنوان دروازبان بازی می کند و به گفته وی، انگشت ششم کمک خوبی برای گرفتن و یا دفع توپ به او می کند.

این خانواده هنگامی به خبر تبدیل شدند که ˈسیلویا سانتوسˈ مادر خانواده به فکرش رسید که ۱۴ عضو خانواده دور هم جمع شوند و برای حمایت از تیم ملی برزیل، عکس دستانشان را در فیسبوک بگذارند و آنجا بود که این خبر همانند انفجاری در رسانه ها پخش شد.

اکنون خانواده دا سیلوا از فرصت استفاده کرده و آرزوی خود را به جهان ابراز می کنند تا برزیل ششمین جام خود را پیروز شود و آنها تنها با یک دست بتوانند به آن افتخار کنند.


ویدیو مرتبط :
ربات دست سه انگشته با قابلیت کنترل با سیستم هپتیک و pc

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی یک خانواده در پارک/ عکس


 زندگی خانواده شش نفره در کانکس