ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«خانواده‌دوست‌ترین» فوتبالیست‌های دنیا(+تصاویر)



 

وقتی به برنامه‌های باشگاه‌های خود یا تیم‌های ملی کشورشان نگاه می‌کنند تازه پی به عمق فشردگی بیش از اندازه مسابقه‌های پیش‌رو می‌برند.

از این شهر به آن شهر و از آن کشور به کشوری دیگر. بلافاصله پس از پایان یک مسابقه در لیگ باید خود را آماده سفر به شهری دیگر کنند تا به همراه تیمشان در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند. البته کاش فقط رقابت‌های باشگاهی بود، پس از آن نوبت به تیم ملی می‌رسد.

از رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 گرفته تا مقدماتی جام جهانی. بازیکنان فوتبال به زحمت می‌توانند در میان تمام برنامه‌هایی که پیش‌رویشان است جای خالی پیدا کنند، مگر این‌که تعطیلات پس از پایان فصل یا کریسمس از راه برسد که آن هم اصلا طولانی نیست. اما با تمام این رقابت‌های مختلف و برنامه‌های فوق فشرده آنها قلبشان جای دیگری می‌تپد. صحبت از ستاره‌های مشهوری است که با وجود دنیایی از مشغله‌های فوتبالی، خانواده و فرزندان خود را فراموش نمی‌کنند.

متاسفانه موارد بی شماری از بازیکنان هستند که ازدواج‌های کاملا ناموفق پشت سر گذاشته‌اند و اکنون هر چند هفته یکبار با فرزند خود ملاقات می‌کنند و به همین دلیل به هیچ‌عنوان الگوهای خوبی برای جامعه محسوب نمی‌شوند اما تعداد ستاره‌های خانواده دوست نیست کم نیست. در ادامه نگاهی به فهرستی از بازیکنانی می‌اندازیم که از لحاظ خانواده دوستی می‌توانند الگو باشند.

اخبار,اخبارورزشی, خانواده‌دوست‌ترین  فوتبالیست‌های دنیا

 

 بهترین پدر مشهور بریتانیا
کاپیتان بیست و نه ساله تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد انگلیس در سال 2008 یعنی وقتی که 23 سال داشت با کالین ازدواج کرد. همسر او یکی از همکلاسی‌های دوران کودکی رونی بود. رونی صاحب دو فرزند پسر نیز هست. پسر نخست وی یعنی کای سال 2009 به دنیا آمد و دومین فرزند وی که این یکی هم پسر بود در سال 2013 چشم به جهان گشود.


رونی اکنون به معنای واقعی یک مرد خانواده است. او با این‌که مسئولیت سنگینی در تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد دارد هرگز از خانواده‌اش غافل نمی‌شود. او گاهی اوقات خود پسر بزرگ‌ترش کای را به مهدکودک می‌برد و علاوه بر آن همسرش را حتی در خریدهای کوچک خانه هم تنها نمی‌گذارد. سال گذشته در یک نظرسنجی رونی به‌عنوان بهترین پدر مشهور انگلیسی انتخاب شده بود.

اخبار,اخبارورزشی, خانواده‌دوست‌ترین  فوتبالیست‌های دنیا


سمبل رم آشپزی می‌کند
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و کاپیتان کنونی باشگاه رم در سال 2005 با ایلاری بلزی، یک مجری مشهور تلویزیونی ایتالیا ازدواج کرد. توتی که به‌دلیل وفاداری اش به باشگاه رم و جدا نشدن از این باشگاه به سمبل هواداران تبدیل شده است از این ازدواج دو فرزند دارد، یک دختر و یک پسر.

پسر او یعنی کریستین در سال 2005 متولد شد و دخترش شنل متولد سال 2007 است. توتی نه به باشگاه خود که به خانواده‌اش نیز بسیار وفادار است. توتی در موارد بسیار زیادی مقابل مدرسه کریستین و شنل دیده شده که این با توجه به تمرینات رم و خستگی ناشی از آن برای بازیکنان خیلی عجیب است. او خودش بارها گفته که بسیاری اوقات شب‌ها برای فرزندانش کتاب قصه می‌خواند و فوتبال هرگز باعث نشده تا از آنها دور بیفتد. توتی البته همسر نمونه‌ای هم هست. همسر مجری توتی که البته کمتر فعالیت تلویزیونی دارد، می‌گوید که فرانچسکو همیشه او را به ارتقای سطح برنامه‌های خود در تلویزیون تشویق می‌کند. جالب است بدانید توتی سی و هفت ساله گاهی اوقات برای خانواده‌اش آشپزی هم می‌کند.

اخبار,اخبارورزشی, خانواده‌دوست‌ترین  فوتبالیست‌های دنیا


عبور از رسوایی
اگر چند سال پیش کاپیتان کنونی چلسی یعنی جان تری به‌عنوان یکی از خانواده دوست‌ترین فوتبالیست‌های دنیا معرفی می‌شد، همه به این موضوع می‌خندیدند زیرا رسوایی اخلاقی این بازیکن در چند سال پیش باعث بدنامی‌اش شد. این بازیکن سی و چهار ساله در آن برهه به‌دلیل رسوایی اخلاقی‌اش یکی از منفورترین بازیکنان دنیا لقب گرفت اما تری برای این‌که احترام گذشته خود را تا حدودی بازیابد نیاز به زمان داشت.


تری هشت سال پیش با تونی ازدواج کرد، زنی که با وجود خیانت و رسوایی اخلاقی پر سر و صدای همسرش پشت او ایستاد و تنهایش نگذاشت تا تری راحت‌تر بتواند از آن اتفاق بد زندگی‌‌اش عبور کند. این زوج صاحب دو فرزند دو قلو هستند که سال 2006 متولد شدند.

یکی از این قل‌ها پسر است و جرجی جان نام دارد و قل دختر نیز سامر رز نام گرفت. جالب این‌که سامر رز بیش از برادر دو قلویش به فوتبال علاقه دارد و حتی چندی پیش خبری از پیوستن این دختر کاپیتان چلسی به تیم دختران نونهال چلسی بازتاب یافت. تری در سال 2009 به‌عنوان پدر مشهور برتر بریتانیا لقب گرفت. او اکنون نیز به فرزندانش بسیار اهمیت می‌دهد. تری تقریبا در تمام مکان‌های عمومی با خانواده اش دیده می‌شود و هرگز بدون آنها تفریح نمی‌کند. تری بیش از اندازه پدر و همسری مهربان است. شاید او هنوز بابت آن رسوایی اخلاقی احساس گناه می‌کند و هنوز می‌خواهد به شکلی آن را جبران کند.

اخبار,اخبارورزشی, خانواده‌دوست‌ترین  فوتبالیست‌های دنیا


پدر ستاره
مردی که تا به حال چهار توپ طلای فوتبال دنیا را برده و از این حیث رکورددار است می‌تواند در زمره خانواده دوست‌ترین ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال قرار ‌گیرد. لیونل مسی با دوست دوران کودکی‌اش یعنی آنتونیا روکوزو ازدواج کرد و یک پسر دو ساله به نام تیاگو حاصل این ازدواج است. زمانی که تیاگو متولد شد مسی در مصاحبه‌ای گفت که انگار دنیا برای او ایستاده است. مسی آن‌قدر به خانواده‌اش بها می‌دهد که حتی در سفرهای خارجی بارسلونا نیز خانواده‌اش را با خودش می‌برد.

 

تیاگوی کوچک تا به حال در سفرهای زیادی همراه پدرش بوده و او را یک لحظه تنها نگذاشته است. تیاگو به تعبیر پدرش پادشاه خانه است. فوق ستاره آرژانتینی و بیست و هشت ساله بارسلونا تقریبا هر روز همراه همسرش در انظار عمومی و مکان‌های تفریحی عمومی دیده می‌شود و این یعنی این‌که چیزی بیشتر از خانواده‌اش برای او اهمیت ندارد. البته در میان خانواده دوست‌های بارسلونا، جرارد پیکه و لوئیس سوارز هم زبانزد هستند.

اخبار,اخبارورزشی, خانواده‌دوست‌ترین  فوتبالیست‌های دنیا


همه دختران من
کاپیتان سی و چهار ساله لیورپول از بی حاشیه‌ترین و مورد احترام‌ترین بازیکنان انگلیسی است که سال گذشته برای همیشه از تیم ملی فوتبال انگلیس کنار کشید. استیون جرارد در سال 2003 با دختری به نام الکس کوران ازدواج کرد. سه دختر زیبا حاصل این ازدواج هستند. دختر اول یعنی لی لی الا سال 2004 متولد شد. تقریبا 1.5 سال بعد دختر دوم آنها یعنی لکسی به دنیا آمد و در نهایت سومین و آخرین دختر یعنی لوردس در سال 2011 چشم به دنیا گشود. جرارد عاشق دخترانش است.

او می‌گوید فوتبال در برابر دخترانش هیچ چیز نیست. عشقی که او به لی لی الا، لکسی و لوردس دارد هرگز نمی‌تواند به علاقه بیش از اندازه او به فوتبال برسد. در پرونده استیون جرارد بر خلاف بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال هرگز نمی‌توانید مواردی همچون رسوایی اخلاقی را ببینید زیرا وی فردی بسیار خانواده دوست و متعهد است. جرارد هرگز به تنهایی تفریح نمی‌کند و حتما باید همسر و سه دخترش کنارش باشند.

خوشبخت‌ترین ساحل عاجی دنیا
دیدیه دروگبای ساحل عاجی به عنوان برترین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی شناخته می‌شود. دروگبا امروز در سی و شش سالگی هر چند فروغ گذشته را ندارد اما هرگز کسی نمی‌تواند درخشش‌های او را که کمک زیادی به قهرمانی‌های چلسی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا کرد فراموش کند. دروگبا که با کمک شهرت و محبوبیت خود به جنگ‌های داخلی کشورش پایان داد با یک دختر اهل کشور مالی به نام لایا ازدواج کرد. پسر بزرگ دروگبا سیزده ساله است و ایزاک نام دارد. کایرن هشت ساله و ایمان چهار ساله دیگر فرزندان دیدیه و لایا هستند.

دروگبا همیشه همسرش و حمایت‌های او را یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت در فوتبال می‌داند. دروگبا می‌گوید اگر لایا و تشویق هایش نبود شاید او موفقیت‌های کنونی را در فوتبال نداشت. به هر حال دروگبا اکنون بخوبی حمایت‌های همسرش را ارج می‌نهد. او بسیار خانواده دوست است و یک لحظه آنها را تنها نمی‌گذارد. این ساحل عاجی باید هم خودش را یکی از خوشبخت‌ترین مردان دنیا بداند.

 

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی 


ویدیو مرتبط :
فوتبالیست ها و خانواده آنها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدلباس ترین فوتبالیست دنیا! +تصاویر



اخبار ورزشی - بدلباس ترین فوتبالیست دنیا! +تصاویر

با نگاهی به لباس های این بازیکن می توانید متوجه شوید که چرا لقب یکی از بدلباس ترین فوتبالیست های دنیا را یدک می کشد!

به گزارش جام جم ورزشی ، ماریو بالوتلی که معرف حضورتان هست، فوتبالیستی حاشیه ای با اخلاقی عجیب و غریب و باورنکردنی. این مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان برای چندمین بار پیاپی باز هم به عنوان یکی از بد لباس ترین فوتبالیست های دنیا شناخته شده است. فقط کافی است نگاهی به لباس های او بیندازید:

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بدلباس ترین فوتبالیست دنیا

اخبار ورزشی - جام جم