ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خانه تکانی قلعه نویی در خط دفاعی استقلال



امیر قلعه نویی,انتقادات قلعه نویی از صادقی

خانه تکانی قلعه نویی در خط دفاعی استقلال

غیبت ۲ روزه صادقی در تمرینات استقلال قبل از دربی در واکنش به انتقادات صریح قلعه نویی از او در میان جمع بازیکنان، رفتار عجیبی بود که صادقی را کاملا از چشم امیر انداخت و همین نکته سبب شده تا قلعه نویی به صرافت معاوضه او با یک مدافع دیگر باشد.

 ضعف در ساختار دفاعی یکی از مشکلات بزرگ استقلال در فصل جاری بوده و بسیاری افت استقلال در این فصل را به عملکرد ضعیف مدافعان استقلال نسبت می‌دهند. نکته‌ای که سبب شده تا امیر قلعه نویی به صرافت ترمیم و بازسازی خط دفاعی خود بیفتد.

 بعد از ناکامی استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اف سی سئول بسیاری ضعف در ساختار دفاعی استقلال را یکی از دلایل ناکامی آبی‌ها دانستند. نکته‌ای که خود قلعه نویی نیز بدان اشاره صریحی داشت و گفت: «در خط دفاع تغییراتی خواهیم داشت» بعد از این اظهار نظر صریح امیر، ذهن خیلی‌ها متوجه حنیف عمران‌زاده شد؛

 

بازیکنی که این فصل اشتباهات بزرگ و غیرقابل بخششی داشته و در همین مسابقه آخر هم با پنالتی ناشیانه‌اش مختصر امیدهای استقلال را برای صعود به باد داد. با این حال از گوشه و کنار شنیده می‌شود امیر به رغم عملکرد ضعیف حنیف در بازی‌های اخیر، چندان از او ناراضی نیست و روی مدافع دیگری زوم کرده؛ امیرحسین صادقی.

کسی که از او به عنوان پسر قلعه نویی یاد می‌شود اما ظاهرا پسر چند صباحیست که از چشم پدر افتاده! امیرحسین صادقی که در یک سال گذشته بهترین بازی‌های عمرش را ارایه داد و نقشی غیرقابل انکار در قهرمانی آبی‌ها داشت و حتی به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسید، اخیرا دچار افت فاحشی شده و ظاهرا از نظر کادر فنی استقلال یکی از عوامل مهم ناکامی‌های اخیر این تیم لقب گرفته است. به گونه‌ای که قلعه نویی قصد دارد در آغاز مجدد لیگ، پسر سابقش را به نیمکت تبعید کند. از سوی دیگر رفتارهای مغرورانه صادقی نیز سبب شده تا قلعه نویی به شدت علیه او موضع بگیرد.

غیبت ۲ روزه صادقی در تمرینات استقلال قبل از دربی در واکنش به انتقادات صریح قلعه نویی از او در میان جمع بازیکنان، رفتار عجیبی بود که صادقی را کاملا از چشم امیر انداخت و همین نکته سبب شده تا قلعه نویی به صرافت معاوضه او با یک مدافع دیگر باشد.

گزینه قلعه نویی نیز فرشید طالبی مدافع تراکتور است که مجید جلالی نشان داده اعتقاد چندانی به بازی‌اش ندارد. طالبی فصل گذشته هم یکی از گزینه‌های خرید استقلال و امیر قلعه نویی بود، اما به خاطر شایعاتی که درمورد عملکردش در دو بازی برابر استقلال وجود داشت و در هر دو دیدار سپاهان را ده نفره کرد، این انتقال منتفی شد.

 

اما قلعه نویی اعتقاد خاصی به او دارد و از همین رو تصمیم گرفته تا او را در نیم فصل به خدمت بگیرد. با این تصمیم قلعه نویی با یک تیر دو نشان خواهد زد؛ ابتدا از شر مدافع پراشتباه و البته تازه یاغی شده تیمش راحت خواهد شد و دوم اینکه با حضور مدافع مطمئن و بی‌حاشیه‌ای چون طالبی خط دفاعی تیمش را بازسازی خواهد کرد.

قلعه نویی حتی این مساله را با فتح اله زاده در میان گذاشته و از او درخواست کرده تا با مذاکره با مدیرات تراکتور مقدمات این معاوضه را نیم فصل مهیا کند. اگر این نقل و انتقال نهایی شود، بازگشت امیرحسین صادقی به تبریز بعد از یک فصل پرماجرا در لیگ یازدهم نیز در نوع خود جالب خواهد بود./افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد

 استقلالی‌ها تا اینجای کار به اندازه تیم ته جدول گل زده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال تهران که با یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار دارد، با 21 گل زده ، دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد.

نفت آبادان، تیم هجدهم جدول هم به همین اندازه گل زده است. این در حالی است که استقلالی‌ها در نیم فصل اول تعداد زیادی از مهاجمان سرشناس لیگ مثل آرش برهانی و امین منوچهری را در ترکیب خود داشتند و در نیم فصل دوم هم فرزاد حاتمی و ایمان موسوی به این تیم اضافه شده‌اند.

شاید فرهاد مجیدی بتواند مشکل خط حمله استقلالی‌ها را حل کند./خبرآنلاین