ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خانزاده: منتظر رضایتنامه پرسپولیس هستم


مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست که به کدام تیم می‌روم و منتظرم ببینم پرسپولیس به من رضایتنامه می‌دهد یا خیر زیرا بازیکن آزاد نیستم.

ایسنا: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست که به کدام تیم می‌روم و منتظرم ببینم پرسپولیس به من رضایتنامه می‌دهد یا خیر زیرا بازیکن آزاد نیستم.

محمدرضا خانزاده با بیان این که اردوی اتریش خیلی خوب و از اردوی آفریقای جنوبی بهتر بود، اظهار کرد: هنوز مشخص نیست که در لیست نهایی کی‌روش چه کسانی هستند اما می‌دانم کی‌روش کار سختی دارد زیرا همه بازیکنان از لحاظ بدنی آماده بودند.

وی افزود: تمام بازی‌های دوستانه ما خوب بود و بازیکنان از لحاظ فنی و بدنی آماده شدند و در کل از این اردو بسیار راضی بودم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد در ذوب‌آهن بماند و یا به فکر پرسپولیس و تیم‌های اروپایی است، افزود: هنوز هیچ چیز مشخص نیست که به کدام تیم می‌پیوندم و منتظرم ببینم پرسپولیس به من رضایتنامه می‌دهد یا خیر زیرا بازیکن آزاد نیستم.


ویدیو مرتبط :
‫تهدید مرگبار فوتبالیست ایرانی برای پیوستن به پرسپولیس؛ خودسوزی با بنزین بخاطر رضایتنامه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: منتظر پیشنهاد پرسپولیس‌ هستم


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه بوده و با تیم دیگری مذاکره نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده منتظر پیشنهاد رسمی این باشگاه بوده و با تیم دیگری مذاکره نکرده است.

محمد نوری در مورد اینکه گفته می‌شود فصل آینده در گسترش فولاد بازی خواهد کرد، گفت: من با مالک باشگاه گسترش فولاد و همچنین مدیرعامل و سرمربی این تیم صحبت کردم، ولی برخلاف خبرهایی که منتشر شده است، با این تیم و البته هیچ تیم دیگری در ایران به توافق نرسیده‌ام. چند پیشنهاد خوب دارم، ولی برای من اولویت اول و آخر بازی در پرسپولیس است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که‌ «از سوی باشگاه پرسپولیس با تو تماس گرفته‌اند؟»، عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس تماسی با من نداشته است، ولی هنوز زمان دارم تا تیمم را انتخاب کنم و به هدفی که دارم برسم. بازی در پرسپولیس بزرگ‌ترین افتخار دوران فوتبال من بود و از بازی در کنار این تیم به خیلی چیزها رسیدم. دوست دارم دوباره برای پرسپولیس بازی کنم و منتظر تماس مسئولان این باشگاه هستم.

«اگر از پرسپولیس پیشنهاد نداشته باشی، چه تصمیمی خواهی گرفت؟»، نوری در پاسخ به این پرسش نیز گفت: من فعلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم، ولی بازگشت به پرسپولیس هدف اول و آخر من است. دوست ندارم مجبور به بازی کردن در تیم دیگری شوم و آرزویم این است که یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کنم. من نمی‌خواهم فعلاً به پیشنهادهای دیگر فکر کنم و منتظر تماس پرسپولیسی‌ها هستم.