ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خالکوبی فوتبالیست های مشهور در آرایشگاه بازیکن سابق استقلال



اخبار,اخبارورزشی,خالکوبی فوتبالیست های مشهور


 اخبار ورزشی - خالکوبی فوتبالیست های مشهور در آرایشگاه بازیکن سابق استقلال

سرمایه گذار اصلی آرایشگاه خالکوبی ورزشکاران حرفه ای، یکی از بازیکنان پرحاشیه سال‌های نه چندان دور استقلال است!

به گزارش جام نیوز، متأسفانه خالکوبی انواع و اقسام تصاویر و نوشته‌هایی با زبان‌های مختلف رسمی و غیررسمی روی اندام‌های مختلف بدن، تبدیل به یک اپیدمی بزرگ شده که این روزها دامنه وسیعی در بین ورزشکاران حرفه‌ای پیدا کرده است.

 از فوتبالیست‌هایی گرفته که مشتری پر و پا قرص آرایشگاه‌های شمال تهران هستند تا ورزشکارانی که برای پرداخت هزینه کمتر، سر از خانه‌های متروکه جنوب تهران درمی‌آورند!

اما پاتوق اصلی عده زیادی از فوتبالیست‌های لیگ‌برتری که به مشتری ثابت خالکوبی تبدیل شده‌اند، یکی از آرایشگاه‌های معروف و سرشناس و البته زیبا و مجلل شمال تهران است که اتفاقاً سرمایه‌گذار اصلی آن یکی از بازیکنان پرحاشیه سال‌های نه چندان دور استقلال است!


آرایشگاهی که هر هفته پذیرای بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال و البته برخی بازیگران سینما و تلویزیون است و با دریافت هزینه‌های هنگفت نقوش مختلفی را روی بدن ستاره‌های ورزش و هنر پیاده می‌کند.


در این آرایشگاه که البته بیشتر تبدیل به پاتوق فوتبالیست‌ها و برخی بازیگران سینما تبدیل شده، انواع و اقسام خالکوبی‌ها به صورت کاملاً مدرن و البته با صرف هزینه‌های هنگفت صورت می‌گیرد.

 بسیاری از فوتبالیست‌های معروف و سرشناس به این آرایشگاه رفت‌وآمد دارند و نکته جالب اینکه حتی بازیکنان شاغل در تیم‌های شهرستانی نیز برای خالکوبی و گرفتن مدل موی جدید به این آرایشگاه مراجعه می‌کنند!

قیمت خالکوبی بستگی به طرح، اندازه و البته موادی که به کار می‌رود، دارد و گاه تا بیش از 10 میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند! البته برای تجدید خالکوبی که هر چند وقت یک​بار (معمولاً هر دو، سه ماه یک بار) انجام می‌شود نیز هزینه جداگانه باید پرداخت شود.

نکته جالب توجه اینکه تمامی ورزشکاران مشتری این آرایشگاه با اطلاع از ممنوعیت خالکوبی اقدام به انجام این کار می‌کنند و معمولاً زمان انجام مسابقه با چسب مخصوص رفع مصدومیت آن را می‌پوشانند. البته با این توضیح که بیشتر خالکوبی‌ها روی نقاطی از بدن آنها انجام می‌شود که هنگام پوشیدن لباس قابل رؤیت نیست!

 ظاهراً در بین فوتبالیست‌ها و بقیه رشته‌ها که البته تعداد آن کمتر است، تبدیل به چشم و هم‌چشمی شده، بیشتر آنها به‌خاطر حضور در مهمانی‌ها و مراسم‌ها اقدام به خالکوبی می‌کنند.

 خالکوبی‌هایی که معمولاً هزینه‌های هنگفتی را برای آنها در پی دارد و معمولاً زود به زود پاک می‌شود و جای خودش را به طرح و نقشی جدیدتر می‌دهد!

 جالب‌تر اینکه بسیاری از فوتبالیست‌ها این خالکوبی‌ها را مخفی نمی‌کنند و حتی برخی از آنها عکسی از خالکوبی جدیدشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و حتی نظر کاربران را در مورد خالکوبی جدیدشان می‌پرسند و آن را به اشتراک می‌گذارند.


 اخبارورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
خالکوبی های عجیب بازیکن های فوتبال ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی 4 بازیکن مشهور از استقلال


به مجرد آنکه استقلال در دربی به پرسپولیس باخت خبرهای جدایی یکی پس از دیگری از باشگاه استقلال به بیرون ساطع شد.

فیفادی: به مجرد آنکه استقلال در دربی به پرسپولیس باخت خبرهای جدایی یکی پس از دیگری از باشگاه استقلال به بیرون ساطع شد. مهم‌ترین خبرها اما به تغییراتی در هیات‌مدیره استقلال اختصاص دارد. در حالی که هرگز گفته نمی‌شد قرار است از تعداد اعضای هیات‌مدیره استقلال کاسته شود و اعضا از 9 نفر به 7 نفر تقلیل یابند اکنون صحبت از کاهش تعداد اعضا است.

سوالی که می‌شود از تصمیم‌گیران پرسید این است که آیا باخت در دربی موجب شده چنین تغییراتی در باشگاه استقلال ایجاد شود یا ماجرا چیز دیگری است؟! آیا این جدایی‌ها ارتباطی با مشکلات مالی باشگاه استقلال دارد؟ گفته می‌شود برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال در حالی که قول‌های چندین میلیاردی درخصوص تامین بودجه باشگاه داده بودند اکنون جا زده‌اند و به هر ترفندی می‌کوشند خود را از انظار پنهان کنند. در این میان برخی دیگر از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال که عرصه را بر خود تنگ می‌بینند و نمی‌خواهند شاهد انتقادها از سوی رسانه‌ها بابت تامین نشدن بودجه باشند تصمیم به جدایی گرفته‌اند. دو نفر از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال به همین بهانه ساز جدایی کوک کرده‌اند. صاحب‌پناه و نثاری افرادی هستند که ممکن است دیگر در استقلال نباشند.

احتمال جدایی بازیکنان

در این میان صحبت از جدایی برخی بازیکنان هم هست. خبرهای متفاوتی از این سوی نیز به گوش می‌رسد. برای نمونه رفتن نوری از استقلال قطعی به نظر می‌رسد. چند رسانه نیز به ماجرای جدایی هاشم بیک‌زاده اشاره کرده‌اند. ظاهرا هاشم نیز به دلیل هجمه انتقادها و نیز مشکلات مالی و بی‌توجهی برخی اعضای هیات‌مدیره به وضعیت مالی باشگاه استقلال قصد جدایی دارد.

دیگر بازیکنی که جدایی‌اش از استقلال محتمل به نظر می‌رسد آندرانیک تیموریان است. آنچه از اخبار می‌شنویم جدایی این بازیکن در روزهای آتی است. دیگر بازیکنی که گفته می‌شود از استقلال خواهد رفت یعقوب کریمی است. هافبک-مدافع چپ استقلال نیز ظاهرا از شرایط موجود راضی نیست. شاید به همین دلیل بود که قلعه‌نویی میلاد سلیمان فلاح را از تیم نفت مسجدسلیمان به خدمت گرفت تا شاید در نیم‌فصل دوم به اوضاع تیمش سروسامان دهد.

تمام این فعل و انفعالات؛ یعنی جدایی بازیکنان و اعضای کادرفنی می‌تواند آینده باشگاه استقلال را دستخوش تغییراتی کند. استقلالی که از تغییرات اینچنینی در میانه‌های فصل دل خوشی ندارد و به یاد می‌آوریم که وقتی در میانه‌های فصل هفتم مرحوم ناصر حجازی را از کار برکنار کردند، فیروز کریمی هرگز نتوانست ره به جایی ببرد و استقلال را در رتبه سیزدهمی تحویل داد که امیر قلعه‌نویی آمد و موفق شد در جام حذفی با این تیم قهرمان شود. حالا باید دید سرنوشت این استقلال که امروز بازی فوق حساسی در جام حذفی دارد چه خواهد شد. آیا این تیم می‌تواند خود را از مهلکه نجات دهد و مانع جدایی‌ها شود؟!