ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاطره کی روش از یک عکس قدیمی


کارلوس کی روش بعد از دیدن یکی از عکس های قدیمی اش در منچستر، حرف های جالبی می زند.

خبر آنلاین: مربی پرتغالی یکی از دوستان بسیار نزدیک آلکس فرگوسن به حساب می آید و آنها به صورت تلفنی با هم در ارتباط هستند. سرمربی سابق منچستر قبل از خداحافظی گفته بود کارلوس کروش شایسته ترین فردی است که می تواند بعد از او سرمربی شیاطین سرخ شود. پس از نشان دادن عکس قدیمی از کی روش در کنار فرگوسن و ریو فردیناند، مربی پرتغالی با خنده می گوید: «حتما می خواهید از من بپرسید که به فرگوسن چی می گفتم؟ و او که اینقدر جدی است چطور اینطور می خندد. به نظر من شاداب بودن و خندیدن در تمرین برای بازیکنان و همه مهم است. خب این عکس را خوب یادم هست. فکر کنم داشتم یک جوک پرتغالی برای آلکس فرگوسن تعریف می کردم و او هم اینطور ریسه رفت. ریو فردیناند را هم که در عکس می بینید.»

خاطره کی روش از یک عکس قدیمی


ویدیو مرتبط :
مجموعه ای خاطره انگیز از عکس های قدیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطره کی روش از یک عکس قدیمی + عکس



کارلوس کی روش بعد از دیدن یکی از عکس های قدیمی اش در منچستر، حرف های جالبی می زند.

به گزارش خبرآنلاین، مربی پرتغالی یکی از دوستان بسیار نزدیک آلکس فرگوسن به حساب می آید و آنها به صورت تلفنی با هم در ارتباط هستند. سرمربی سابق منچستر قبل از خداحافظی گفته بود کارلوس کروش شایسته ترین فردی است که می تواند بعد از او سرمربی شیاطین سرخ شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

 

پس از نشان دادن عکس قدیمی از کی روش در کنار فرگوسن و ریو فردیناند، مربی پرتغالی با خنده می گوید: «حتما می خواهید از من بپرسید که به فرگوسن چی می گفتم؟ و او که اینقدر جدی است چطور اینطور می خندد. به نظر من شاداب بودن و خندیدن در تمرین برای بازیکنان و همه مهم است. خب این عکس را خوب یادم هست. فکر کنم داشتم یک جوک پرتغالی برای آلکس فرگوسن تعریف می کردم و او هم اینطور ریسه رفت. ریو فردیناند را هم که در عکس می بینید.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین