ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاطرات استیلی از دربی 79/ پروین گفت برو زندان خودم آزادت می کنم



خاطرات خواندنی استیلی از دربی 79/پروین گفت برو زندان خودم آزادت می کنم/جلوی ما حکم اعدام اجرا کردند

حمید استیلی خاطرات جالبی از دربی سال 79 بازگو می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ستاره ها؛ سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها مربیگری نمی کند، درباره آن دربی معروف که به زد و خورد نیز کشیده شد، می گوید: «وقتی بازی تمام شد ما را بردند وزارت اطلاعات. آن موقع مردم فوتبال را خیلی دوست داشتند و منتظر بودند فوتبالیست ها یک خطایی کنند. حالا آنجا قرعه به اسم ما افتاد. از آنجا که ما را بردند زندان تقدیر بود که حکم اعدام یک نفر را هم ببینم!» 

استیلی اضافه می کند: «آنجا مشکلات زندانی ها را می دیدم و صحبت می کردیم. حتی ما را ممنوع الملاقات کرده بودند. چون علی پروین خیلی دنبال کار ما بود که درمان بیاورد. من نمی خواستم به زندان بروم اما پروین گفت برو خیلی زود در میاریمت بیرون. به خاطر همین من رفتم منتهی سه روزی آنجا ماندم. تقدیر این بود و خودش شد تجربه ای برای ما.» استیلی تاکید می کند 6 نفر به زندان رفتند ولی او و دو نفر دیگر بیشتر در زندان ماندند: «بله، من بودم و نوازی و برومند. بقیه را آزاد کردند و رفتند. یکی از آنها علی انصاریان بود.»

او درباره نحوه برخورد زندانی ها با خودشان می گوید: «می دانستند دربی به زد و خورد کشیده و به خاطر فوتبال ما آنجا هستیم. آنموقع آقای قاضی با ما حرف زد. اول ما رفتیم دادگستری حکم دادند و بعد رفتیم پیش قاضی! 

آنجا قاضی گفت مگر الکوی شما حضرت علی نیست؟ گفتیم چرا، او حضرت علی(ع) است، الگوی همه شیعیان. به حضرت علی توهین کردند اما او هیچ واکنش نشان نداد. گفتم اولا ما حضرت علی نمی شویم و دوما اینکه ما جلوی 100 هزار تماشاچی داریم بازی می کنیم. 

بعد هم کله که به صورت آدم برخورد می کند درد دارد و باعث می شود اعصاب به هم بریزد! بعد هم ما 90 دقیقه بازی کردیم ضربانمان روی 200 است. از طرفی هم نمی شود آدم خودش را کنترل کند زیاد. توضیح دادم که یک ضربه خوردم و واکنش نشان دادم. حتی قاضی گفت می دانم مقصر هم نبودی. عملی روی تو انجام شد اما رای به نفع تو بدهم می گویند قاضی استقلالی است. بعد حکم دادند سه روز در زندان باشیم. »/ستاره ها

 


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده:استقلال به خاطر پروین دربی سال 79 را نبرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین و استیلی در استیل آذین




 علی پروین و استیلی در استیل آذین

 

 

بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.

عصر ایران ورزشی- با رفتن مدیریت قبلی پیش بینی می شد كه مربی صربستانی استیل آذین که سرمربی منتخب مصطفی آجورلو در استیل آذین بود هم دیر یا زود از این تیم جدا شود.


تومباکوویچ در ابتدای فصل از سوی مصطفی آجورلو به استیل آذین آمده بود در پایان بازی تیمش با نفت آبادان از اعضای تیم خداحافظی کرد و به نظر می رسد كه اتفاقات جالبی در استیل آذین در راه است.


به نظر می رسد تومباكوویچ با توافق طرفین ، مبلغی نزدیک به 400 هزار دلار می گیرد و با تسویه حساب از ایران می رود.


علی پروین گزینه اصلی در اختیار گرفتن امور فنی استیل بعد از جدایی این مربی صرب است. پیروانی ، حمید استیلی و امیر قلعه نویی دیگر گزینه هایی هستند که شانس نشستن روی نیمکت استیل را دارند.


این اتفاق در شرایطی صورت گرفت كه تیم حسین هدایتی در این چند وقت اخیر از حواشی مختلف پر بود و حضور ستارگانی نظیر كریمی در تیم باعث شده بود كه هدایت استیل كمی مشكل شود.


بی شك مربی صرب نمی توانست تا آخر فصل دوام بیاورد و با بهانه های علی كریمی كنار بیاید، شاید تجربه خوب سال پیش استیل آذین با حضور مهاجرانی و استیلی سبب شده است كه بار دیگر هدایتی سراغ یك پیشكسوت و استیلی برود تا تیم كمتر حاشیه داشته باشد.../عصر ایران