ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاص بودن ال‌کلاسیکو از نظر گواردیولا


سرمربی بایرن مونیخ ال کلاسیکو کنونی را حساس ترین و خاص ترین ال کلاسیکوی می داند و دلیل چنین چیزی را مرگ اسطوره آبی اناری‌ها دانست.

خبرگزاری ایسنا: یورو اسپورت نوشت: دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در حالی شنبه شب در ال کلاسیکو به مصاف هم می روند که یوهان کرایف، اسطوره آبی‌اناری‌ها چند روز پیش از دنیا رفت.

پپ گواردیولا که سابقه مربیگری در بارسلونا را در کارنامه دارد درباره بازی حساس برابر رئال مادرید گفت: ال کلاسیکو نخستین بازی بارسلونا بعد از مرگ یوهان کرایف است و بدون شک احساسی ترین و خاص ترین ال کلاسیکو خواهد بود. کرایف تنها برای بارسلونا مهم نبود بلکه او یک فکر جدید را به فوتبال اروپا و جهان معرفی کرد.

او ادامه داد: کرایف برای من مثل یک پدر بود. او به من همه چیز داد و واقعا از مرگ این مربی و بازیکن بزرگ ناراحت شدم.

ال کلاسیکو در سال جاری در حالی برگزار می شود که فاصله دو تیم در صدر جدول رده بندی 10 امتیاز است و بارسلونا با پیروزی می تواند زمینه را برای قهرمانی خود بسیار هموارتر کند.


ویدیو مرتبط :
نظر بازیگران و هنرمندان درباره نتیجه ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر سوارز درباره ال‌کلاسیکو



اخبار,اخبارورزشی,لوییس سوارز

لوییس سوارز می‌گوید تنش و فشار در بازی ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید مانند بازی فینال است.

به گزارش جام نیوز، ستاره اروگوئه‌ای تیم بارسلونا در گفت و گو با گل تی وی گفت: "می خواهیم برای بازی در کلاسیکو در بهترین شرایط خود باشیم. باید از بازی لذت ببریم اما باید تمرکز خود را برای پیروزی در این بازی به کار بگیریم. این نوع بازی از نظر روحی برای تیم بسیار با اهمیت است و به ما اعتماد به نفس خواهد داد. این بازی مانند یک فینال است زیرا رئال مادرید-بارسلونا همیشه بازی خوبی می شود."


 اخبارورزشی  - جام  نیوز