ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خادم: در اوج آمادگی به جام جهانی نمی‌رویم


رئیس فدراسیون کشتی تاکید تیم ملی کشتی آزاد با آمادگی کامل راهی جام جهانی نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: رسول خادم در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیم ملی کشتی آزاد جهت حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا اظهار داشت: با توجه به اینکه فاصله چندانی با مسابقات المپیک ریو 2016 نداریم، در اوج آمادگی در مسابقات جام جهانی حضور نخواهیم داشت تا بتوانیم در المپیک به نقطه اوج برسیم.

وی افزود: ما به جام جهانی به عنوان یک تورنمنت جدی قرعه‌کشی المپیک نگاه می‌کنیم تا بتوانیم نفرات‌مان را محک جدی بزنیم، البته تصور می‌کردیم که تنها آمریکایی‌ها با نفرات اصلی خود در جام جهانی شرکت کنند اما با نگاهی به ترکیب سایر تیم‌ها اکنون گرجستان نیز با نفرات اصلی به جام جهانی می‌آید و روس‌ها نیز تیم خوبی را در اختیار خواهند داشت.

رئیس فدراسیون کشتی آزاد کشورمان در خصوص آخرین شرایط رضا یزدانی آزاد کار وزن 97 کیلوگرم کشورمان گفت: یزدانی شرایط رو به جلویی دارد و از روند بهبودی وی راضی هستیم، اما او هنوز نتوانسته تمرینات جدی کشتی را آغاز کند و باید منتظر بهبود شرایط او باشیم. در این بین مصدومیت برای رقبا نیز وجود دارد و با توجه به اینکه تمرینات کشتی بسیار جدی است. ممکن است هر کشتی‌گیری مصدوم شود و این مصدومیت‌ها جزئی از کشتی به حساب می‌آیند.

خادم در خصوص شانس مدال‌آوری ایران در المپیک عنوان کرد: کشتی آزاد کشورمان شایستگی این را دارد تا در المپیک صاحب مدال طلا و دیگر مدال‌ها شود. کشتی فرنگی نیز قبلاً شایستگی‌های خود را ثابت کرده و اکنون نیز این شایستگی را دارد و به اعتقاد من این مدال‌ها نتیجه زجر کشیدن قهرمانان و کادر فنی است که در تمامی این سال‌ها تلاش کرده‌اند تا به سکوی موفقیت برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: تغییر برنامه‌های جام جهانی برنامه‌های ما را به هم ریخت و به همین دلیل نتوانستیم در مسابقات لهستان شرکت کنیم، ولی می‌توانیم در تورنمنتی که در ارمنستان برگزار می‌شود، حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی آزاد کشورمان در خصوص اینکه به نظر می‌آید مصدومیت‌های آزادکاران به دلیل تمرینات سنگین در اردوها است، تصریح کرد: این مصدومیت‌ها برای کشتی‌گیران تمام کشورها و رقبا نیز وجود دارد و همانگونه که گفتم فشار تمرینات در کشتی بسیار سنگین است و هرچه کار جدی‌تر باشد، ریسک آسیب‌پذیری نیز افزایش پیدا می‌کند.

خادم در خصوص اینکه تکلیف درخواست میزبانی ایران برای مسابقات جهانی به کجا رسیده است، گفت: هنوز جمع‌بندی نهایی در این خصوص انجام نشده و در هر مقطعی که قرار باشد مسابقات به صورت جداگانه برگزار شود، این اتفاق رخ می‌دهد اما هنوز این موضوع قطعی نیست و باید منتظر تصمیم نهایی اتحادیه جهانی کشتی باشیم.


ویدیو مرتبط :
آمادگی تیم ملی والیبال برای حضور در جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: اگر می‌خواهید برنامه را تغییر می‌دهیم اما به جام جهانی نمی‌رویم



با هم می‌خندیم و با هم گریه می‌کنیم

کی‌روش: اگر می‌خواهید برنامه را تغییر می‌دهیم اما به جام جهانی نمی‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بخواهید من برنامه تیم ملی را تغییر می‌دهم، اما با این کار دیگر به جام جهانی نمی‌رویم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 کارلوس ‌کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام دیدار برابر کره جنوبی انجام شد،گفت: برای صعود به جام جهانی راه و روشی داریم که آن را مشخص کردیم، این مسابقات یک ماراتن است و دوی سرعتی نیز هشت مبارزه در آن وجود دارد، چیزی که برای ما مهم و هدف نهایی است قرار گرفتن بین تیم‌های اول و دوم گروه است.

ما این کار را با جمع‌آوری امتیازها باید انجام دهیم، ارزش سه امتیاز بازی برابر لبنان مثل امتیاز برابر کره است و چیزی که مهم است این است که ما امتیازات را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: پس در درجه اول سختی این مسابقات برای تمامی تیم‌ها خواهد بود. برای شما مثالی می‌زنم در گروه ما یکی از بهترین تیم‌ها یا بگویم شاید بهترین تیم در رده آخر گروه قرار دارد و همین ثابت می‌کند مسابقات تا چه اندازه سخت است و برای افراد سخت‌کوش ساخته شده است.

یک مثال دیگر؛ تیم استرالیا را می‌توانم بزنم، مسئله دوم هم بازی ما برابر کره جنوبی است که خیلی مهم خواهد بود، چیزی که مهم‌تر از این بازی است این نکته است که ما با دیدار برابر کره کارمان به پایان نمی‌رسد و بعد از این مسابقه 12امتیاز در پیش خواهیم داشت.

برداشت من از این بازی این است که خیلی مهم است، مسلماً آن چیزی که در توان داریم به کار می‌گیریم تا سه امتیاز مهم این دیدار را به دست بیاوریم، باز هم تکرار می‌کنم این ماراتن به اینجا ختم نمی‌شود و بعد از بازی با کره هم کار ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به خبرنگار فارس، در مورد اینکه ما خوب گل نمی‌زنیم، خیلی راحت گل می‌خوریم و اینکه مهدی رحمتی با وجود تلاش فراوان برای تیم ملی این روزها در خروج‌های خود اشتباه می‌کند گفت: فوتبال ورزشی است که با احساس انجام می‌شود، اشتباهات بستگی به نوع تفکر افراد دارد، سال قبل ویکتور والدز اشتباه بزرگی کرد و باعث شد بارسلونا مسابقه را از دست بدهد اما این دلیلی نیست که او را کنار بگذارند و می‌بینید که او الان بازی می‌کند. در تیم من همه با هم می‌بریم و همه با هم می‌بازیم. اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، باید با یکدیگر برطرف کنیم، با هم جشن می‌گیریم و با یکدیگر هم گریه می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معمولاً در این سطح از بازی‌ها تمام تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند، مطمئناً به اهدافمان می رسیم، گل می‌زنیم و نتایج لازمه را می‌گیریم. از نتیجه بازی قبلی برابر لبنان به هیچ وجه راضی نیستم اما واقعاً این ناعادلانه است که برد برابر ازبکستان را نمی‌بینیم و به آن اهمیت لازم داده نمی‌شود و این برمیگردد به اینکه برداشت درستی از مسابقات بین‌المللی نداریم، پس من دلیلی نمی‌بینم بخواهم هول شوم و با عجله تغییراتی را انجام دهم، چون تیمم نشان داده فوتبال خوبی را انجام می‌دهد.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در مورد اینکه قبل از بازی با لبنان لیگ را به مدت زیادی تعطیل کردیم اما نتوانست نتیجه بگیریم و بار دیگر برای دیدار برابر کره لیگ را به مدت زیادی تعطیل کردیم که این مسئله باعث انتقاد مربیان لیگ برتری شده است، عنوان کرد: اول توقع من از رسانه‌ها این است که برداشت و آنالیز جدید انجام دهد و این صحت ندارد که ما لیگ را 20روز تعطیل کردیم، ثانیاً وقتی پارسال من به ایران آمدم اولویت اول فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی بود و برنامه‌ای دقیق و تعیین شده به آنها ارائه کردند. در مورد آن برنامه بحث شد و با آن موافقت صورت گرفت.

این برنامه‌ای که تعیین شده و اولویت اول ما است، اگر می‌خواهید برنامه را تغییر می‌دهیم و به جام جهانی نمی‌رویم اینجا تصمیم قطعی که گرفته شد صعود به جام جهانی بود./فارس