ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خادم: خبر استعفای من غلط است



اخبار,اخبار ورزشی ,امیررضا خادم

امیررضا خادم معاونت پارلمانی وزارت ورزش استنباط رسانه ها از موضوع استعفای وی را تکذیب کرد.

خادم که در سال گذشته که نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری استقلال و پرسپولیس بوده است، حالا با پایان موضوع خصوصی سازی دیگر کاری در این پروژه ندارد.

 او به خبرنگار ما می‌ گوید: من هم از تیتر استعفا تعجب کرده ام. در متن خبر هم چیزی درباره استعفای من نوشته نشده اما اینطور استنباط شده که من از سمت خودم کنار رفته ام در حالی که کاری که من داشتم سمتی نبوده که بخواهم از آن استعفا بدهم. 

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
املای غلط در برنامه شبکه خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر استعفای معاون مشایی تکذیب شد



 

 

خبر استعفای معاون مشایی تکذیب شد

 

 

ایرنا: رییس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهوری خبر استعفای محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری را تکذیب کرد.

 

رییس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهوری ضمن تكذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری، این امر را ناشی از شیطنت برخی از سایت‌ها در راستای سیاه‌نمایی كارنامه درخشان دولت و تیم رسانه‌ای دفتر رییس‌جمهوری دانست!

محمد شیخان انتشار این اخبار را در ادامه پروژه تخریب تیم دولت دانست و گفت: اقدام این رسانه‌ها از دامن زدن به این شایعات مغایر با اخلاق رسانه‌ای و در جهت تضعیف خدمات دولت به مردم است و مطمئناً این امر موجب بی‌اعتمادی مردم به این رسانه‌ها خواهد شد.

گفتنی است امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند كه محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری از سمت خود استعفا و از ریاست‌جمهوری خداحافظی كرده است.../ایرنا