ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیدریه: در لیست برانکو هستم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برانکو صحبت نکردم اما می‌دانم که در لیست او قرار دارم و علتی هم نمی‌بینم که از پرسپولیس جدا شوم.

خبرگزاری فارس: وحید حیدریه در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز با مسئولان باشگاه هیچ صحبتی نکرده‌ام. بهتر است بگویم از بعد از بازی با راه‌آهن که آخرین بازی ما بود هیچ تماسی از سوی باشگاه با من نشده است. البته من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر می‌کنم تا قبل از شروع تمرینات درباره قرارداد مالی هم با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا بتوانم به حضورم در پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که بتوانم در پرسپولیس باقی بمانم البته من از سیاست‌های مدیران باشگاه خبر ندارم اما هنوز منتظر هستم تا از سوی باشگاه با من تماس گرفته شود.

مدافع تیم پرسپولیس تصریح کرد: خود من به دنبال حضور در پرسپولیس هستم و باید بگویم گزینه اول من این تیم است مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد که نتوانم در تیم باقی بمانم. این موضوع بستگی به صحبت‌ها و مذاکرات ما دارد و علتی نمی‌بینم که بخواهم به خاطر آن از پرسپولیس جدا شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی در پرسپولیس در فصلی که گذشت برایت سخت نبود اظهار داشت: نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی سخت است و هیچ بازیکنی را شما پیدا نمی‌کنید که از نیمکت‌نشینی خوشحال باشد. برای من هم بسیار سخت بود اما به هر حال تجربه خوبی برای من به دست آمد. این را در نظر داشته باشید که من به دلیل یک آسیب‌دیدگی نیمکت‌نشین شدم و فرصت نکردم خودم را نشان دهم. امیدوارم امسال این فرصت به من داده شود تا بتوانم فصلی که گذشت را جبران کنم. با این همه باقی ماندن من در پرسپولیس بستگی به صحبت‌های طرفین دارد.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان شرط فیکس بودن را در قراردادشان می‌گذارند و آیا او هم چنین تصمیمی دارد، گفت: فکر نمی‌کنم این شرط عاقلانه باشد چراکه در هیچ کجای دنیا شما بازیکنی را نمی‌بینید که در قراردادش این مسئله را گنجانده باشد. من سعی می‌کنم توانایی‌های خودم را در زمین نشان دهم و می‌خواهم فصل قبل را جبران کنم. اگر لیاقت داشته باشم که در پرسپولیس بمانم مطمئن باشید فصل قبل را جبران خواهم کرد.

حیدریه در مورد اینکه آیا در لیست برانکو هست یا خیر؟ اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم برانکو ایران نیست اما در مدت اخیر هیچ صحبتی با او نکردم. البته می‌دانم که در لیست برانکو هستم و با اینکه چند پیشنهاد خوب دارم اما اولویت من برای بازی کردن پرسپولیس خواهد بود.

مدافع سرخپوشان در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات هم اظهار داشت: امیدوارم در وهله اول اسکلت تیم به خوبی حفظ شود و سپس با اضافه شدن نفرات جدید بتوانیم مثل فصل قبل مدعی قهرمانی باشیم و این بار جام را به دست بیاوریم.


ویدیو مرتبط :
پارک جنگلی پیشکوه تربت حیدریه واسه بروبچ باحال تربت حیدریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمندانی: در لیست برانکو هستم


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیست برانکو هستم اما قرار است روز شنبه یا یکشنبه یک بار دیگر به باشگاه پرسپولیس بیایم.

خبرگزاری فارس: میلاد کمندانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از خروج از جلسه با طاهری گفت: قرار شد شنبه یا یکشنبه یک بار دیگر به باشگاه پرسپولیس بیایم تا وضعیتم مشخص شود البته من یک سال دیگر با پرسپولیس  قرارداد دارم و در لیست برانکو هم هستم چرا که در تمرینات شرکت می‌کنم.

وی در مورد ناراحتی هواداران از وضعیت پرسپولیس گفت: به هر حال مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تیم خوبی بسته شود و امیدوارم امسال بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.