ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حکم فیفا در مورد پرونده سکوبرت اعلام شد


مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور فوتبالی گفت: با توجه به حکم صادره درباره سکوبرت از سوی فیفا، در نامه‌ای خواهان ارسال مستندات مندرج در پرونده شده‌ایم.

ورزش سه: آرش نجفی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فیفا در پرونده سکوبرت اقدام به صدور حکم کرده و به باشگاه اعلام کرده است، مطالبات این بازیکن معادل 37 هزار دلار است که باشگاه باید آن را پرداخت کند. بر اساس این حکم، نامه‌ای را برای فیفا ارسال می‌کنیم تا مستندات را ارائه کنند تا ببینیم روال پرونده چگونه بوده است. آیا دفاعی صورت گرفته و اگر گرفته چگونه بوده است. بعد از دریافت این مستندات و تطابق آن نسبت به اعتراض اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه اعلام کرد با سوسا، بازیکن برزیلی پیشین باشگاه پرسپولیس هم شرایطی مشابه با سکوبرت دارند.

نماینده حقوقی باشگاه همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به شکایت استپانوویچ، فیفا نسبت به معرفی قضات اقدام کرده است که اقدام قبل از صدور رأی است و در این مورد نیز با توجه به فقدان بعضی مدارک، پس از صدور رأی، نسبت به درخواست مستندات و جریان پرونده، اقدام‌های لازم را انجام خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
حکم دادگاه لندن درباره پرونده تجاوز جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم پرونده اسیدپاشی قزوین اعلام شد



پرونده‌ای در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری قزوین مبنی بر اسیدپاشی پدر و برادری بر روی دختر خانواده بررسی شد و قاضی این شعبه با توجه به حساسیت این پرونده با موشکافی، بررسی‌ های فراوانی صورت داد و سرانجام رأی خود را اعلام کرد.

 وکیل تهمینه یوسفی از قطعی شدن حکم ۷ سال حبس و پرداخت ارش و دیه برای پدری که روی دخترش اسید پاشید؛ خبر داد.

محمدهادی نجفی وکیل تهمینه یوسفی از قطعی شدن حکم عامل اسیدپاشی موکلش خبر داد.

وی گفت: پرونده‌ای در شعبه 102 دادگاه کیفری قزوین مبنی بر اسیدپاشی پدر و برادری بر روی دختر خانواده بررسی شد و قاضی این شعبه با توجه به حساسیت این پرونده با موشکافی بررسی‌های زیادی انجام داد و سرانجام حدود یک ماه قبل رأی خود را اعلام کرد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: در این یک ماه که رأی صادر شد متهم درخواست تجدیدنظر داد که سرانجام دادگاه تجدیدنظر رأی دادگاه بدوی را تأیید کرد.

نجفی تاکید کرد: به منظور تائید رأی دادگاه بدوی توسط دادگاه تجدیدنظر این پدر به 7 سال حبس و پرداخت ارش و دیه محکوم و برادر تهمینه یوسفی نیز از اتهامات تبرئه شد.

وکیل تهمینه یوسفی تصریح کرد: این پرونده چند نکته جالب و قابل توجه دارد. نخست آنکه از زمان شکایت تا صدور رأی نهایی زمان بسیار کمی سپری شد. نکته بعدی قاطعیت و اقتدار دستگاه قضائی در رسیدگی به این پرونده کاملا مشهود است.

وی افزود: برخورد قاطع دستگاه قضائی در مقابله با این گونه جرائم ملحوظ نظر و در این پرونده کاملا آشکار گردید.

نجفی افزود: در این حکم آمده است که ارش تهمینه یوسفی برابر است با ارش یک مرد مسلمان و این کار دادگاه بسیار زیباست. همچنین دیه زن هم نسبت به مرد نصف است و نصف را پدر قربانی می‌دهد و نصف دیگر را صندوق دولت می‌پردازد.

تهمینه یوسفی دختر 29 ساله‌ای بود که وقتی به عقد مردی درآمد متوجه شد او معتاد است و اقدام به طلاق کرد. اما پدرش او را مجبور به پس گرفتن درخواست طلاق کرد و با تهدید به او گفت: اگر درخواست طلاقت را پس نگیری تو را می‌کشم.

تهمینه می‌گوید «این تهدید را جدی نگرفتم تا اینکه یک روز پدر و برادر 22 ساله‌ام به محض ورود من به خانه اقدام به اسیدپاشی کردند.

برادرم دست و پاهای من را گرفت و از پدرم خواست اسید را روی صورتم بپاشد و بعد از آن طنابی را دور گردن من انداختند و آنقدر کشیدند تا من بیهوش شدم و در نهایت به تصور اینکه من را کشته‌اند رهایم کردند.

20 دقیقه بعد به هوش آمدم و از شدت سوزش به سمت حمام دویدم اما وقتی پدرم من را دید خطاب به برادرم گفت که این زنده است و باید هر چه زودتر او را بکشیم.

من به پدرم التماس کردم و به دست و پایش افتادم و گفتم که از شما شکایتی نمی‌کنم، همان موقع با برادر بزرگترم تماس گرفتند و من را به بیمارستان بوعلی سینا قزوین منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده بیمارستان از پذیرش من خودداری کرد و گفت باید به تهران بیایم.»

این دختر جوان بعد از آن اتفاق تحت پوشش بهزیستی در خانه‌ای که این نهاد به او داده بود زندگی می‌کرد و هم‌اکنون هم در 30 سالگی در کشور آلمان به دنبال بازیافتن کمی از چهره گذشته خود است.
اخبار حوادث - شبکه خبر