ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حکم انضباطی رونالدو اعلام شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مجازات ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید را به خاطر حرکت ناشایست وی در بازی هفته جاری کهکشانی‌‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو، ستاره خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید که در ابتدای هفته جاری در جریان بازی با کوردوبا در هفته بیستم لالیگا به ادیمار، مدافع حریف عمداً لگد زد و به موجب آن با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد، بیش از یک جلسه از همراهی کهکشانی‌ها محروم خواهد بود.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، رونالدو علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای بابت دریافت کارت قرمز یک جلسه دیگر هم محروم خواهد بود.

به این ترتیب رونالدو علاوه بر بازی بعدی تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد که شنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، بازی سه‌شنبه هفته آینده کهکشانی‌ها برابر سویا (بازی معوقه‌شان در هفته هفدهم لالیگا) را هم از دست خواهد داد. در حقیقت رئالی‌ها خوش‌شانس بودند که بازی‌ معوقه‌شان با سویا که به دلیل حضور آنها در جام باشگاه‌های جهان به هفته آینده موکول شده 3 روز پس از دیدارشان با سوسیه‌داد برگزار می‌شود چون در غیر این صورت آنها در دربی مادرید که اتلتیکو میزبان آن است از حضور برترین بازیکن فوتبال جهان محروم می‌شدند.


ویدیو مرتبط :
حکم انضباطی ماسکرانو اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم انضباطی علیرضا جهانبخش اعلام شد



اخبار,اخبارورزشی ,علیرضا جهانبخش


 اخبار ورزشی  - حکم انضباطی علیرضا جهانبخش اعلام شد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هلند، جریمه مهاجم ایرانی تیم فوتبال نایمخن را به خاطر تکل خشنی که در دیدار اخیر تیمش برابر تیم تلستار زد، اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هلند علیرضا جهانبخش را به خاطر تکل خشنی که در بازی اخیر تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال هلند روی پای بازیکن تیم تلستار رفت و به موجب آن با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد، دو جلسه محروم کرد که یک جلسه آن تعلیقی است.

در این بازی که در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال هلند برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر نایمخن میهمان خاتمه یافت، جهانبخش در دقیقه 71 با یک تکل از پشت بازیکن حریف را نقش بر زمین کرد.

خطای جهانبخش به زعم ناظر داوری بازی آنقدر خشن بود که برای او تقاضای سه جلسه محرومیت (شامل یک جلسه محرومیت تعلیقی) کند اما فرجام‌خواهی مسئولان باشگاه نایمخن علیه این حکم مجازات مهاجم ایرانی‌شان را به دو جلسه کاهش داد که یک جلسه آن تعلیقی است.

به این ترتیب جهانبخش بازی فرداشب (یکشنبه) تیمش برابر تیم آشیلس را از دست می‌دهد اما در بازی هفته آینده تیمش دوباره می‌تواند به میدان برود.

نایمخن در حال حاضر با 20 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتبال هلند قرار دارد.


اخبار ورزشی  -  تسنیم