ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حواشی مراسم خاکسپاری هادی نوروزی


جمعی از مسافران عادی که در جاده هراز در حال تردد هستند با دیدن کاروان تیم پرسپولیس مسیر خود را تغییر داده و کنار اتوبوس این تیم توقف می کنند.

جام نیوز: بازیکنان تیم پرسپولیس که صبح امروز برای شرکت در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی راهی بابل شده اند، برای یک استراحت کوتاه مدت و نوشیدن آب از اتوبوس تیم پیاده شده و از هوای تازه صبحگاهی آمل استفاده کردند.
 
آنها که از ساعت 5 صبح در ورزشگاه درفشی حضور داشتند در این مدت خسته شده بودند. احمد نورالهی، ایمان صادقی، مرتضی قدیمی پور، برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین، برادران پانادیچ، مارکو ماریچ و سایر نفرات برای قدم زدن و تنفس در هوای پاک و تازه آمل برای دقایقی از اتوبوس پیاده شدند.
 
* مدیریت "فروشگاه هراز" در ورودی شهر آمل از اعضای تیم پرسپولیس دعوت کرد تا خوراکی یا نوشیدنی موردنیاز خود را برای صرف صبحانه به صورت رایگان از این فروشگاه تهیه کنند که سرپرست تیم پرسپولیس ضمن تشکر از صاحب این فروشگاه با اعلام این نکته که فرصت کمی برای رسیدن به محل خاکسپاری باقی مانده اعضای تیم را برای سوار شدن به اتوبوس همراهی کرد.
 
* هر کسی در مازندران و شهرهای اطراف بابل درصدد است تا به نوعی از داغ اعضای تیم پرسپولیس بکاهد و خود را در این غم شریک کند.
 
* کمی آن طرف تر از محل پارک اتوبوس هم یک ایستگاه صلواتی در ورودی شهر آمل از مسافرانی که برای شرکت در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی به شمال می رفتند با شربت و چای پذیرایی می کرد.
 
* تعدادی از مسافران عادی که برای استراحت یا کارهای شخصی عازم شمال کشور شده اند، با دیدن بازیکنان پرسپولیس ضمن گرفتن عکس یادگاری با آنها تاسف و تاثر خود از هادی نوروزی کاپیتان این تیم را به اعضای این تیم ابراز کردند.
 
* ماموران پلیس راه با مشاهده اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس به استقبال آنها آمده و ضمن ابراز همدردی با مسئولان و بازیکنان این تیم، برای هادی نوروزی و خانواده او و همچنین خانواده بزرگ پرسپولیس آرزوی صبر و شکیبایی کردند.
 
* مسئولان شهرداری شهر آمل با نصب بنر بزرگی در ورودی این شهر به مسافران درباره مهمترین اتفاق امروز استان مازندران خبر داده اند. نصب بنر خیلی بزرگ هادی نوروزی در ورودی پلیس راه شهر آمل. سبب شده تا مسافرانی که وارد این شهر شوند تصور کنند که کاپیتان پرسپولیس به استقبال آنها رفته است و این موضوع باعث تأثر بیشتر همه  می شود. بازیکنان پرسپولیس هم با دیدن این بنر برای لحظاتی به آن خیره شدند.
 
* در حالی که قرار است امروز پیکر هادی نوروزی در شهرستان بابل به خاک سپرده شود، مردم این شهر از نخستین ساعات صبح امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل گرد هم آمدند و منتظر آغاز مراسم تشییع هستند. ورزشگاه از چند ساعت قبل پر شده و خیابان های اطراف نیز شدیدا دچار ترافیک شده است.
 
* از مردم گرفته تا مسئولان شهری و استانی در ورزشگاه هفت تیر بابل حضور دارند. غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات به عنوان نماینده سازمان لیگ و اعضای تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران نیز از حاضران در مراسم تشییع هستند.
 
* ترافیک شدیدی در خیابان های اطراف به وجود آمده است. یک گروه موزیک منتظر ورود پیکر هادی نوروزی است تا برنامه ای را به صورت زنده اجرا کند.
 
* با وجود گذشت یک ساعت از زمان مقرر هنوز پیکر نوروزی به ورزشگاه هفت تیر وارد نشده است. اعضای تیم پرسپولیس نیز هنوز به مراسم نرسیدند.


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریه علی دایی در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

علی دایی با اینکه عزادار دایی اش است که در حادثه منا جان خود را از دست داد اما در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی شرکت کرد.

آنهایی که در مراسم ختم هادی نوروزی به دنبال دیدن و عکس گرفتن با چهره‌ها بودند فقط دنبال علی دایی می‌گشتند. یکی از غایبان بزرگ مراسم روز جمعه، در نهایت چشم آنها به جمال سرمربی پرآوازه صبا روشن شد و علی دایی با اینکه عزادار دایی اش است که در حادثه منا جان خود را از دست داد اما در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی شرکت کرد. او همچنین به منزل پدری هادی رفت و دقایقی را در آنجا گذراند.

اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - کاپ