ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حواشی برنامه 90؛ استقلال را چشم زده اند ؛ هیئت دولت نقشی در آمدن پولادی به پرسپولیس نداشت



 

 

 

 

مهاجم پرسپولیس , محمد رویانیان  , اخبار

 

 

 

ببیندگان برنامه نود مهاجم پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن دربی 74 انتخاب کردند.

* انجام حرکات منشوری در برنامه نود

فردوسی پور خوشحالی هواداران پرسپولیس را به انجام دادن حرکات منشوری تشبیه کرد.

در زمان پخش دوربین نود فردوسی پور آیتمی از شادی هواداران در بندر کنگان را روی آنتن برد. در این آیتم هواداران پرسپولیس مشغول شادی به دلیل پیروزی مقابل استقلال بودند که عادل در این لحظه گفت: «حرکات منشوری توسط هواداران پرسپولیس!»

* واکنش رویانیان به مرگ هوادار پرسپولیس: تسلیت می گویم اما هواداران خودشان را کنترل کنند / هیئت دولت نقشی در آمدن پولادی به پرسپولیس نداشت

مدیر عامل پرسپولیس مهمان تلفنی امشب برنامه نود بود.

محمد رویانیان در واکنش به مرگ هوادار پرسپولیس به خاطر شکست دادن استقلال گفت: «متاسفم. من تسلیت عرض می کنم به خانواده این مرحوم اما باید بگویم که ما از این قضیه مطلع نبودیم ولی بلافاصله پس از اطلاع تیمی از باشگاه را به اهواز فرستادیم تا با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کنند. این وظیفه ما است که همدردی خودمان را ادامه بدهیم. مطمئن باشید که ارتباط ما با خانواده این مرحوم برقرار خواهد بود.»

او که این حرف ها را در برنامه نود می زد این را گفت و ادامه داد: «اولین دفتر طرفداران در خوزستان را به نام ایشان ثبت می کنیم. ولی به جوانان توصیه می کنم که شور بازی استقلال و پرسپولیس را در خودشان کنترل کنند. استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ ایران هستند و همه عضو یک خانواده. ما همه ایرانی هستیم و باید به هم احترام بگذاریم.»

در ادامه این گفتگوی تلفنی فردوسی پور بحث را به حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس کشاند و از نقش هیئت دولت در این انتقال حرف زد که رویانیان این واکنش را نشان داد: «نه هیئت دولت هیچ نقشی در این انتقال نداشته است. تمام کارهای این انتقال را خودم انجام دادم. من با مسئولان مس رایزنی کردم و از آنها به خاطر اتفاقاتی که افتاد عذر خواستم. من به مسی ها ادب نشان دادم دوستان تسلیم ادب و سماجت من شدند.»

رویانیان در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید پولادی را در لیگ برتر هم بازی می دهید و می خواهید قانون را دور بزنید هم این واکنش را نشان داد: «ما مخلص قانون هم هستیم.اصلا این طور نیست و پولادی را فقط برای حضور در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته ایم.»

رویانیان در ادامه حرف هایش یک بار دیگر با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برتر گفت: «من باید یک بار دیگر به این برنامه ریز گله کنم.مسئولان سازمان لیگ دو روز پس از بازی ما در لیگ قهرمانان می خواهند بازی ما با داماش را برگزار کنند که این واقعا انصاف نیست.در ضمن دوستان می گفتند که نمی شود به فاصله دو روز از هم در ورزشگاه آزادی دو بازی را برگزار کرد اما دوشنبه استقلال با سایپا بازی کرد و ما باید روز سه شنبه در همین ورزشگاه به مصاف حریف خود برویم.»

اما حرف های پایانی مدیر عامل پرسپولیس که در مورد رتبه این تیم در جدول رده بندی حرف زد و گفت: «تمام تلاش ما این است که پرسپولیس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.»

* عزیز محمدی خطاب به رویانیان: نگران نباش سردار، برنامه لیگ اشکال داشته باشد درستش می کنم

رییس سازمان لیگ برتر می گوید تیم های حاضر در لیگ قهرمانان نگران بازی های خود در این لیگ و لیگ برتر نباشند چون بازی های آنها با فاصله انجام می شود.

پس از اظهارات محمد رویانیان و گلایه ای که او از برنامه ریزی سازمان لیگ در برنامه نود کرد عزیز محمدی رییس این سازمان هم روی خط آمد و در این مورد گفت: «شما برنامه های قبل را دیده اید و توضیحات بنده را شنیده اید. بازی استقلال و سایپا باید در ورزشگاه تختی برگزار می شد اما از آنجا که در این بازی سایپایی ها میزبان بودند خودشان با مسئولان ورزشگاه آزادی رایزنی کردند و توانستند رضایت آنها را برای انجام این بازی در ورزشگاه آزادی جلب کنند. قضیه جام حذفی هم دیگر تمام شده است و من حرف هایم را در مورد آن بازی زده ام.»

او در مورد گلایه اصلی مدیر عامل پرسپولیس که گفته بود دو روز پس از بازی آنها در لیگ قهرمانان سازمان لیگ بازی با داماش را برای آنها تدارک دیده است گفت: «چنین چیزی امکان ندارد. ما برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی دارند برنامه ای 4 روزه داریم. یعنی اینکه اگر پرسپولیس در روز 17 اسفند باید به مصاف الغرافه برود ما بازی آنها در لیگ برتر را در روز 22 اسفند برگزار می کنیم.»

او سپس خطاب به سردار رویانیان گفت: «آقای رویانیان من در ملاقات حضور هم خدمت شما عرض کردم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و شک نکنید که اگر هم برنامه ریزی ما برای لیگ قهرمانان مشکل داشته باشد درستش می کنیم. تیم ها برای من فرقی ندارند و من به همه آنها مثل تیم ملی نگاه می کنم.»

* عابدینی: تارتار به فعالیتش ادامه می دهد

پس از صحبت‌های رئیس سازمان لیگ عابدینی مدیرعامل داماش روی خط آمد و در خصوص داوری‌ها صحبت‌هایی را با علی خسروی کارشناس برنامه انجام داد.

وی همچنین در خصوص حسین هدایتی گفت: «من از او خواهش کردم که برای کمک به داماش وارد گود شود و هیچ دعوایی مبنی بر نام باشگاه و تغییرات آن وجود ندارد و تا هفته آینده تکلیف تیم مشخص خواهد شد.»

عابدینی در خصوص اینکه آیا تارتار در داماش می‌ماند یا خیر گفت: «او قطعا به فعالیتش ادامه خواهد داد.»

* فتح الله زاده: استقلال را چشم زده اند! / مظلومی 4 بر یک جلو است، او را به خاطر دربی جریمه نکردم

مدیر عامل باشگاه استقلال هم دیشب مهمان تلفنی برنامه نود بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال حرف هایش در برنامه نود را با تسلیت به خانواده هوادار پرسپولیس آعاز کرد و گفت: «ابتدا باید به خانواده هواداری که جانش را از دست داده است تسلیت بگویم. امیدوارم خداوند به خانواده این عزیز از دست رفته صبر عنایت بفرماید.»

او این را گفت و جواب سوال عادل فردوسی پور را که پرسید قبول دارید استقلال در چند هفته اخیر افت کرده است گفت: «بله قبول دارم اما این افت هرگز به دلیل فنی نیست. ما بازیکن های خوبی را از دست دادیم. فکر می کنم ما را چشم زدند آقای فردوسی پور!»

فتح الله زاده در مورد مصدومیت مجتبی جباری هم گفت: «پزشکان استقلال مشغول تلاش هستند تا جباری را آماده بازی کنند. مصدومیت او طوری است که برخی از پزشکان می گویند او می تواند بازی کند. این بستگی به خود جباری دارد.»

در این لحظه فردوسی پور گفت که شما مهره ارزشمندی به نام دکتر نوروزی را از دست دادید که فتح الله زاده هم گفت: «بله، ایشان تجارب ارزنده ای داشتند. اما خودشان نخواستند که با استقلال همکاری کنند. البته ایشان همچنان مشاور باشگاه استقلال هستند.»

این جمله فتح الله زاده باعث شد تا فردوسی پور حرف او را قطع کند و بگوید: «مشاور زورکی؟ چون بیشتر بازیکنان استقلال برای مداوا پیش او می روند می گویید مشاور باشگاه است؟» که فتح الله زاده هم جواب داد: «اصلا این طور نیست. اصلا دکتر نوروزی را خود ما ساختیم! ایشان از سرمایه های باشگاه استقلال هستند و از استقلال به رشد رسیدند.»

او در پاسخ به سوال دیگری که در مورد دربی بود گفت: «من در باکو بودم و متاسفانه نتوانستم بازی را ببینم. البته خبرها به من می رسید.» فردوسی پور در همین لحظه به فتح الله زاده گفت زمانی که دو بر صفر جلو بودید به فکر مصاحبه های مختلف و القابی مثل چوبله پوبله بودید اما پس از باخت کادر فنی را جریمه کردید که مدیر عامل استقلال گفت: «من اعتقادم این است که در حال حاضر 4 بر یک جلو است. کسی این مربی را که نتیجه گرفته را جریمه نمی کند. من کادر فنی را به این دلیل جریمه کردم که آنها 4 بازی است در تهران باخته اند. جوان های ما در بازی با پرسپولیس جوانی کردند. ما در این بازی چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما یک بارهم اعتراض نکردیم. به هر حال پرسپولیس بازی را برده است و یک معجزه زمینی رخ داده است. کسی اصلا نفهمید که چه اتفاقی افتاد. زاید در 6 ثانیه دو تا گل زد و تمام. فوتبال همین است اما نباید این را هم فراموش کنید که 4 برد پی در پی استقلال هم دیگر در تاریخ تکرار نمی شود.»

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان در مورد اظهارات رحمتی در برنامه نود که سارمان لیگ را خطاب قرار داد گفت: «رحمتی به کسی بی احترامی نکرده است. او ارادت ویژه ای به سردار دارد. رحمتی بازیکن ملی است اما بر اثر فشارهایی که داشته این حرف ها را زده است. شما هم یک بار به آبی ها خدمت کنید. امسال ما در جام باشگاه های آسیا، در لیگ و جام حذفی به میدان می رویم اما برنامه بازی ها ما با همه تیم ها یکسان است. خسرو مصدوم بود، آندو و مجتبی هم مصدوم شده اند در بازی با سایپا هم میلاد میداودی آسیب دید. ما در حال حاضر این بازیکنان را در اختیار نداریم. وقتی این بازیکنان در استقلال نباشند یعنی اینکه تیم ملی هم این بازیکنان را ندارد. باید کمی رعایت بکنیم. فکر می کنید چرا میداودی مصدوم شد؟ به دلیل همین فشردگی بازی ها است. روزی همه مهاجمان آروز داشتند که از پژمان منتظری عبور کنند اما الان به آسانی دریبل می خورد. شما آهن را بگذارید در کوره خم می شود حالا اینها که از گوشت و استخوان هستند.»

* سایر بخش های برنامه

در این برنامه در خصوص اتفاق و سانحه‌ای که برای کیوان ساجدی بازیکن پیشین ملوان، استقلال و ذوب‌آهن رخ داده بود صحنه‌هایی پخش شد. وی در اثر سانحه رانندگی در بستر بیماری بسر می‌برد و پایش را جراحی کرده است.

غلامرضا بهروان در بخش دیگری از برنامه نود در خصوص لیگ آزادگان صحبت کرد و گفت:‌ اینکه از شرایط زمین‌ها انتقاد می‌شود و برگزاری بازی در زمین بارانی به عهده چه کسی است تقصیر من نیست و داور مسئول این است که آیا بازی در یک شرایط خاص برگزار شود یا خیر.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون تماس کفاشیان مبنی بر بازی کردن 4 بازیکن برق شیراز شنیده می‌شود گفت: در آن زمان تلفن همراه من خاموش بود و از این جریان بی‌خبر هستم.

در پایان برنامه خلیلی‌نیا سخنگوی باشگاه نفت آبادان روی خط آمد و انتقادات تندی را از کمیته داوران مطرح کرد و گفت: متاسفانه چینش داوری‌ها دچار مشکل است و هنگامی که فولاد دچار بحران می‌شود صالحی برای آنها قضاوت می‌کند و آنها از بحران درمی‌آیند.

در پایان این برنامه در خصوص داوری دیدار تیم‌های استقلال و سایپا بحث و مشخص شد گل عمران‌زاده به سایپا خطا و تصمیم داور در نپذیرفتن آن درست بوده است.

* نظرسنجی

در مورد بهترین بازیکن دربی 74 نظرسنجی صورت گرفت. سؤال برنامه این بود که زائد بهترین بازیکن بود یا زندی که در پایان که ایمون ‌زائد با 75 درصد به عنوان بهترین بازیکن دربی انتخاب شد.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 : حواشی بازی استقلال خوزستان - پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رویانیان به مرگ هوادار پرسپولیس:تسلیت می گویم اما هواداران خودشان را کنترل کنند/هیئت دولت نقشی در آمدن پولادی به پرسپولیس نداشت



 

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس ,  محمدرضا رویانیان

 

 

 

مدیر عامل پرسپولیس مهمان تلفنی امشب برنامه نود بود.

محمد رویانیان در واکنش به مرگ هوادار پرسپولیس به خاطر شکست دادن استقلال گفت:«متاسفم.من تسلیت عرض می کنم به خانواده این مرحوم اما باید بگویم که ما از این قضیه مطلع نبودیم ولی بلافاصله پس از اطلاع تیمی از باشگاه را به اهواز فرستادیم تا با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کنند.این وظیفه ما است که همدردی خودمان را ادامه بدهیم.مطمئن باشید که ارتباط ما با خانواده این مرحوم برقرار خواهد بود.»

او که این حرف ها را در برنامه نود می زد این را گفت و ادامه داد:«اولین دفتر طرفداران در خوزستان را به نام ایشان ثبت می کنیم.ولی به جوانان توصیه می کنم که شور بازی استقلال و پرسپولیس را در خودشان کنترل کنند.استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ ایران هستند وهمه عضو یک خانواد.ما همه ایرانی هستیم و باید به هم احترام بگذاریم.»

در ادامه این گفت و گوی تلفنی فردوسی پور بحث را به حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس کشاند و از نقش هیئت دولت در این انتقال حرف زد که رویانیان این واکنش را نشان داد:«نه هیئت دولت هیچ نقشی در این انتقال نداشته است.تمام کارهای این انتقال را خودم انجام دادم.من با مسئولان مس رایزنی کردم و از آنها به خاطر اتفاقاتی که افتاد عذر خواستم.من به مسی ها ادب نشان دادم دوستان تسلیم ادب و سماجت من شدند.»

رویانیان در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید پولادی را در لیگ برتر هم بازی می دهید و می خواهید قانون را دور بزنید هم این واکنش را نشان داد:«ما مخلص قانون هم هستیم.اصلا این طور نیست و پولادی را فقط برای حضور در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته ایم.»

رویانیان در ادامه حرف هایش یک بار دیگر با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برتر گفت:«من باید یک بار دیگر به این برنامه ریز گله کنم.مسئولان سازمان لیگ دو روز پس از بازی ما در لیگ قهرمانان می خواهند بازی ما با داماش را برگزار کنند که این واقعا انصاف نیست.در ضمن دوستان می گفتند که نمی شود به فاصله دو روز از هم در ورزشگاه آزادی دو بازی را برگزار کرد اما دوشنبه استقلال با سایپا بازی کرد و ما باید روز سه شنبه در همین ورزشگاه به مصاف حریف خود برویم.»

اما حرف های پایانی مدیر عامل پرسپولیس که در مورد رتبه این تیم در جدول رده بندی حرف زد و گفت:« تمام تلاش ما این است که پرسپولیس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.»