ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حنیف امروز در چه پستی بازی می‌کند؟


حنیف عمران زاده می تواند چهره ویژه دربی 79 ام باشد.

ورزش سه: امیر قلعه‌نویی همیشه گفته که الگویش علی پروین است. مربی ای که دوست داشت در دربی ترکیب عجیبی رو کند و از مدافع در نقش مهاجم استفاده کند. تاکتیکی که البته برای پرسپولیس جواب داد تا استقلال هم سراغ آن برود و در دربی از امثال مهدی هاشمی نسب و علی انصاریان در خط حمله استفاده کند.

حالا امیر قلعه‌نویی برای دربی می‌تواند سراغ این تاکتیک برود. استفاده از حنیف عمران‌زاده در خط حمله چیز جدیدی نیست و هر وقت استقلال در دقایق پایانی از حریفش عقب بوده و نیاز به یک سرزن داشته، حنیف به خط حمله رفته. اتفاقی که در بازی مقابل تراکتورسازی شاهد نتیجه دادن آن بودیم.

استفاده از این روش قطعا بستگی به نظر سرمربی استقلال دارد. اگر حنیف در خط حمله بازی کند آن وقت مگویان زوج امیرحسین صادقی در خط دفاع خواهند بود در غیر اینصورت حنیف به پست اصلی اش برمی گردد و مگویان در دربی بازی نخواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
ویدیو كلیپ زیبا برای حنیف عمران زاده (گلادیاتور حنیف!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بازی پلی‌استیشن حنیف و پژمان نوری!





کلیپ دیدنی بازی پلی استیشن حنیف عمران زاده




فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.