ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حنطه: داور با پرسپولیسی‌ها خوب بود/ گل خطا زدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال اهواز گفت:‌ پرسپولیس کمی بدشانس بود؛ اما گلر ما هم خوب کار کرد.

علی حنطه بعد از پایان بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: داور با پرسپولیسی‌ها خوب بود و گلی که سرخپوشان به ثمر رساندند خطا بود.

او با تمجید از کادر فنی پرسپولیس گفت: این تمام بضاعت ما بود، 8 بازیکنم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتم.  پرسپولیس نشان داد تیم یکدستی دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد.

او در مورد موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس گفت: گلر ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. البته که پرسپولیسی‌ها هم کمی بدشانس بودند. ما سعی بر کنترل بازی داشتیم و می‌خواستیم از ضدحملاتمان استفاده کنیم. گل پرسپولیس صد در صد خطا بود، آن‌ها دروازه بان ما را زدند. به نظرم استقلال اهواز تا آخرین لحظه می‌جنگد.

 

اخبار ورزشی-  خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خطا کردن روی داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی: خوب شد به فولاد باختیم! / گل محمدی: نمی دانستم داور بازی ما با پرسپولیس همشهری علی دایی است



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش علی دایی به شکایت باشگاه راه آهن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم، ما در این بازی باختیم تا همین اول راه مشکلاتمان را برطرف کنیم.

 علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به محمود خوردبین پیشکسوت خوب کشورمان ضایعه درگذشت برادرش را تسلیت بگویم، امیدوارم که همیشه سلامت باشد. بازی بسیار سختی را فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران داریم. ما هرگز به نتایج ذوب‌آهن در دو بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم. آنها بازیکنان و کادر بزرگی دارند و تیم بسیار خوبی را بسته‌اند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دایی ادامه داد: با توجه به بازی بد قبلی مقابل فولاد، در هفته جاری روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم و از همه بهتر ذوب‌آهن را می‌شناسیم امیدوارم که با شناختی که از ذوب‌آهن داریم و روی بازی‌های آنها مخصوصا در دو دیدار گذشته کار کرده‌ایم بتوانیم فردا اولین برد خودمان را کسب کنیم.

دایی درخصوص غیبت پیام صادقیان در بازی فردا نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی فنی آنها اعتماد کامل دارم. پیام می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن به ما کمک کند اما بدون پیام هم می‌توانیم به خواسته خود براساس داشته‌هایمان برسیم. انشاءالله فردا به دور از استرس و هیجان به نتیجه لازم خواهیم رسید تا ان‌شاءالله بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا محروم و یا مصدومی دارید یا خیر گفت: بازیکن محروم نداریم جز پیام صادقیان اما حمید علی عسگر و دغاغله بازیکنان مصدوم ما هستند و آنها را فردا در اختیار نداریم.


سرمربی قرمزپوشان در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی مقابل تیم تدافعی ذوب‌آهن در نظر گرفته‌، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در بازی‌های خود نشان داده که بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و شجاعی وقتی روی نیمکت این تیم می‌نشینند یعنی اینکه ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد. کار ما سخت است مخصوصا مقابل شکل دفاعی اصفهانی‌ها اما مطمئن باشید راهکارهایی داریم که از آن بهترین استفاده را کنیم.

دایی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن به دلیل حرف‌های وی در برنامه 90 از سرمربی سرخپوشان شکایت کرده گفت: خیلی خوشحال می‌شوم این عمل صورت گیرد. من هیچ‌وقت حرفی را بدون سند نمی‌زنم در تمام حرف‌هایم اسم هیچ‌کس را نیاوردم اما می‌توانستم اسم‌ها را نیز به زبان بیاورم ولی احترام قائل شدم به نظر شما چه کسی در آنجایی که صحبت بود پیش آقای سیاسی ایستاده بود. قطعا ما مستنداتی را داریم و خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد تا مردم بدانند چه کسی حق می‌گوید و یا چه کسی راه درست می‌رود ما باید همیشه حرف‌هایمان را درست به مردم برسانیم و همه قضاوت‌ها را به خود مردم می‌سپاریم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که آیا قبول دارید برخی‌ به دنبال زمین خوردن شما هستند و به پرسپولیس چشم دارند گفت: من اصلا به این مسائل کاری ندارم. شما گذشته من را نگاه کنید من پس از چند سال دو بار با پرسپولیس قهرمان شدم و بعد از این تیم جدا شدم. ذات فوتبال همین است روزی که به درد نخورم از پرسپولیس می‌روم و در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنم. ان شاءلله بعضی آقایان که به دنبال مسائلی هستند این موضوع را کنار بگذارند و به دنبال کمک کردن به ما باشند نه صحبت‌هایی را مطرح کنند که پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.

دایی درباره پیشنهاد یک تیم آذربایجانی نیز گفت: بله در اردوی ترکیه یک تیم از آذربایجان به من پیشنهاد همکاری داد.

سرمربی قرمزپوشان در مورد خبر جدایی رضا حقیقی از جمع قرمزپوشان نیز، تأکید کرد: این مسئله را اولین بار است که از شما می‌شنوم و خیلی چیزها شنیده‌ام اما هر بازیکنی اگر پیشنهادی دارد باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند‌. آقارضا هم اگر پیشنهادی دارد به باشگاه برود و بعد درباره آن بهترین تصمیم را می‌گیریم.

دایی در پاسخ به این سؤالی که بالاخره چه اتفاقی افتاد که کریم باقری از جمع شما جدا شد، نیز یادآور شد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به باشگاه پرسپولیس قبل از شروع لیگ دادم عاقلی اولین نفری بود که در لیست من جا داشت من حتی بر خلاف سایر دستیارانم به کریم باقری زنگ زدم و از ایشان خواهش کردم به ما کمک کند البته به سایر دستیارانم باشگاه زنگ زد اما متأسفانه ایشان صلاح دانست که کار نکند که من برای ایشان همیشه آرزوی موفقیت دارم.

دایی درباره احتمال جام نگرفتن پرسپولیس نیز یادآور شد: ما تازه دو بازی انجام دادیم، خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم ما در بازی با فولاد باختیم تا همین اول راه مشکلاتمان را برطرف کنیم. کسانی که دوست دارند تیم موفق شود این را بدانند، کسانی هم دوست ندارند ما موفق شویم اما خدا را شکر ذهن مردم آنقدر تقویت شده آنها همه چیز را اعم از کوچک و بزرگ درک می‌کنند و این برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: ما به دنبال جام هستیم و می‌خواهیم در لیگ قهرمان شویم. با یک باخت دیدید چه هجمه‌هایی به ما شد اما توکلم به آن بالاسری است و کار خودم را انجام می‌دهم تا روز به روز پیشرفت کنیم. ما دنبال حل مشکلات هستیم و نه گوش دادن به حواشی برخی‌، قطعاً هیأت مدیره و مدیرعامل نیز ان‌شاءلله کاری می‌کنند شرایط برای ما راحت شود.

 

شما ببینید از روز اول برای ما بوجه مشخص کردند و ما یارگیری و برخی مسائل را با همکاری رحیمی رو به جلو بردیم اما برخی جاها دچار مشکلاتی شدیم وقتی ما باید به بازیکنمان 950میلیون بدهیم و از طرفی دیگر یک تیم دیگر یک میلیارد و نیم به این بازیکن می‌دهد از دست من و رحیمی چه کاری بر می‌آید؟

دایی ادامه داد: موقعی که تا روز آخر بازیکن تیم من تکلیفش را روشن نمی‌کند که آیا می‌ماند یا نمی‌ماند من باید چه کار کنم؟ خود من هم مانده‌ام. تا آنجایی که من در جریان هستم پولادی با ما قرارداد دارد اما وقتی به گوشی او زنگ می‌زنم جوابی نمی‌دهد و مشخص نیست چه کار می‌کند.

 

ما روی بازیکنان خودمان حساب کرده‌ایم. شما نگاه کنید یک روز قبل از بازی به ما گفتند حق استفاده از ماهینی را نداریم. در خط دفاع حال حاضرمان فقط محسن بنگر مانده که در خیلی از بازی‌های انتهایی فصل گذشته به میدان رفته. کل خط دفاعی من عوض شده و قطعاً نیاز به زمان داریم تا شکل بگیریم اما باز هم من به این بازیکنانم اعتقاد دارم و تازه خدا را شکر می‌کنم که این بازی دوم است که به مشکل برخوردیم. امیدوارم روز جمعه همه چیز را جبران کنیم.

 

---------------------------------------


نمی دانستم داور بازی ما با پرسپولیس همشهری علی دایی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فردا دیدار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم. با توجه به شرایط دو تیم، هم ما و هم پرسپولیس به دنبال برد هستیم و با پیروزی هم می‌توانیم جهش قابل توجهی در جدول داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به تغییراتی که داشتیم دیر به هماهنگی رسیدیم اما مقابل تیمی به میدان می‌رویم که شبیه خودمان است. پرسپولیس در بازی فردا(جمعه) میزبان و از حمایت هوادارانش برخوردار است. با توجه به مشکلات زیادی که در این باشگاه وجود داشته و همچنین مشکلی که برای پیام صادقیان به وجود آمده، کار ما برای دیدار فردا سخت‌تر خواهد بود. بازی با پرسپولیس همیشه سخت است اما امیدوارم بازیکنانمان عملکرد خوبی داشته باشند.

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیمش برای دیدار با پرسپولیس چند بازیکن محروم و مصدوم دارد، اظهار داشت: بازیکن محروم نداریم اما دو بازیکن مصدوم داریم. رجب‌زاده چند روزی است که با ما تمرین می‌کند ولی حسن‌زاده دستش را عمل کرده و فعلا نمی‌تواند در خدمت ذوب‌آهن باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به گلایه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر اینکه یکی از کمک داوران دیدار فردا با پرسپولیس همشهری دایی است، تاکید کرد: من از این مسئله اطلاعی ندارم و فکر نمی‌کنم هیچ داوری چنین کارهایی انجام بدهد. جامعه داوری ما شریف هستند و درست نیست که این صحبت‌ها را در خصوص‌شان انجام دهیم. باید به داوران جدید اعتماد کنیم هر چند ممکن است مشکلاتی در داوری‌شان داشته باشند اما نباید به این صحبت‌ها توجه کرد.

اخبار ورزشی - فارس , تسنیم