ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حنطه: اگر دایی بودم محروم نمی شدم!


سرمربی استقلال اهواز با رای کمیته اتضباطی سه جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه نقدی شد.

ورزش سه: سرمربی استقلال اهواز با رای کمیته اتضباطی سه جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه نقدی شد.

علی حنطه درواکنش به محرومیتش گفت: مگر می شود من به داور مشت بزنم و هیچ رسانه ای در اهواز در این مورد صحبت نکند مشخص است که من چنین کاری نکردم من از کمیته انضباطی درخواست کردم که من را دعوت کنند اگر چنین اتفاقی افتاده باید من را مادام العمر محروم کنید، آقای حسن زاده شما قاضی هستی و باید حق را به حق دار بدهید و از طریق کمک داوران تحقیق کنی که چنین موضوعی رخ داده یا خیر اگر من علی دایی بودم نیز به همین شکل مجازات می شدم؟ آقای عنایت حالا با این کار مشکل داوری حل شد؟

او در همین باره ادامه داد: من را محروم کردید خدا را می خواهید چه کار کنید؟ من که بجز دعای خیر برای آقایان کار دیگری نمی کنم . آقای کرمانشاهی باید وجدانش را قاضی کند و در این باره گزارش بدهد نماینده فدراسیون هم می تواند در این باره نظر دهد و بگوید من مشت زده ام و فحاشی کرده ام یا خیر؟ اگر این کار را کرده باشم امیدوارم خدا من و خانواده ام را نیامرزد، به وجدانتان مراجعه کنید اگر توانستید خودتان را راضی کنید که هیچ در غیر آن صورت من کاری نمی توانم بکنم.

سرمربی استقلال اهواز در همین رابطه نظرش را اینگونه بیان کرد: من چه می توانستم درمورد داوری بگویم جز اینکه صادقانه صحبت کنم؟ ولی جواب صداقت من را اینگونه دادندف،واقعا متاسفم که شغل مربیگری را انتخاب کردم.

حنطه در پایان افزود: آقای حسن زاده این را بدانید من آنقدر مرد هستم که غیر از خدا از هیچ کس ترس و احتیاجی هم به چابلوسی ندارم ولی شما این حکم را داده اید و بهتر است بروید و دوباره از کمک داور ها و رسول فروغی سوال کنید. اگر اتفاقی بعد از بازی و در راه افتاده نباید به من نسبت دهید.


ویدیو مرتبط :
سوتی علی دایی ! محروم مصدوم نه مصدوم محروم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی: اگر می خواستم تا حالا رئیس فدراسیون شده بودم/ در تیم ملی قربانی سیاسی کاری شدم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

علی دایی در تبریز: من عاشق زمین فوتبالم/ اگر می خواستم تا حالا رئیس فدراسیون شده بودم/ در تیم ملی قربانی سیاسی کاری شدم

علی دایی در جمع خبرنگاران تبریزی نکاتی جالب و شنیدنی را به زبان آورد.

علی دایی سرمربی تیم راه آهن در تبریز از دشواری همیشگی بازی با تراکتورسازی سخن گفت. او که دوباره به چهره محبوب آذری ها بدل شده در میان استقبال گرم خبرنگاران تبریزی درباره بازی عصر یکشنبه تیمش با تراکتورسازی گفت:« بازی با تراکتور همیشه مشکل بوده است مخصوصا که باید در تبریز بازی کنیم که وجود هواداران کار را مشکل تر می کند.

با توجه به جایگاه تراکتور این تیم نشان داده که عملکرد خوبی دارد و ما در نیم فصل دوم کارمان را خوب آغاز نکردیم و در ابتدا چند نتیجه ضعیف داشتیم ولی اگر بچه های ما فردا گفته هایمان را انجام دهند انشالله دست خالی از تبریز بر نمی گردیم.»

دایی در خصوص مصدوم و محروم های راه آهن هم گفت:« پاشایی را به علت محرومیت و آشوبی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت»دایی وقتی با سئوالی درباره تیم ملی مواجه شد گفت که قربانی رخدادهای سیاسی شده است؛«جدایی من از تیم ملی سیاسی بود و در دورانی که در تیم ملی حاضر بودم در طول چند بازی که انجام دادیم فقط یک باخت داشتم ولی با همان یک باخت من را اخراج کردند. در تیم ملی من عجولانه تصمیم گرفتم و فکر نکردم که با چه کسانی کار می کنم و در آن مورد کم تجربگی کردم.»

سرمربی تیم راه آهن در مورد هدف گذاری این تیم گفت:« اول فصل هدف ما بقا در لیگ بود ولی با بازیهایی که انجام دادیم در فکر این هستیم که سال بعد آسیایی شویم و مهمترین عامل عدم نتیجه گیری راه آهن نبود طرفدار است و اگر هوادار ترکتور را داشتیم رتبه بهتری داشتیم.»

تبریزی ها که از دیدار علی دایی در جمع شان حسابی شاد بودند از او درباره علاقه به مربیگری در آذربایجان پرسیدند و ستاره اردبیلی فوتبال ایران هم برای همزبانانش گفت:« من همیشه دلم با آذربایجان است و خیلی دوست داشتم که امسال در خدمت آذربایجانی ها باشم ولی به علت مشکلات خانوادگی نتوانستم در تراکتور حضور یابم.»

یکی از علایق اکثر مردم ایران این است که علی دایی را در پست اجرایی و به عنوان متولی فوتبال کشور ببینند اما او خودش این رویا را در سر ندارد و می گوید:«من مستطیل سبز را بهتر از پشت میز نشستن دوست دارم و اگرمی خواستم ، تا الان رئیس فدراسیون بودم.»

او در خصوص حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان هم گفت:« همه ما آذری هستیم و وظیفه ماست که در مناطق زلزله زده حضور یابیم تا شاید حضور ما تسلی خاطری برای بازماندگان آنها باشد.»/خبرآنلاین