ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حنطه از استقلال اهواز جدا شد


در نشست ظهر امروزی که در باشگاه استقلال اهواز برگزار شد اعضای هیئت‌مدیره باشگاه و علی حنطه برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

در نشست ظهر امروزی که در باشگاه استقلال اهواز برگزار شد اعضای هیئت‌مدیره باشگاه و علی حنطه برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

در نشست ظهر امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز با علی حنطه طرفین به صورت توافقی به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری کنند. در این نشست محمد ملکی، مالک و کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز نیز حضور داشتند. از سیاوش بختیاری‌زاده به عنوان گزینه اصلی جایگزینی حنطه نام برده می‌شود البته مدیرعامل باشگاه بر روی داریوش یزدی و حتی بهروز مکوندی نظر دارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت استقلال اهواز از زبان علی حنطه (نود ۴ آبان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی حنطه سرمربی استقلال اهواز شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بعد از برکناری سیاوش بختیاری‌زاده از سرمربیگری استقلال اهواز، علی حنطه سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

 استقلال اهواز مقابل راه آهن تن به شکست 5 بر صفر داد.این شکست باعث شد تا سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز از سمت خود برکنار شود. بختیاری زاده با استقلال اهواز در هفت بازی فقط توانسته بود یک پیروزی کسب کند و با چهار شکست و دو تساوی در رده پانزدهم قرار گرفت. امروز علی حنطه دوباره مربی استقلال اهواز شد.حنطه پیش از این در لیگ یک سابقه مربی گری این تیم را بر عهده داشت.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین