ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمید درخشان و توصیه هایی که درباره مواد مخدر دارد



اخبار,اخبار ورزشی,حمید درخشان

حمید درخشان در گفت‌وگو با دبیرخانه ‏جشنواره چهارمین ‏جشنواره سراسری اعتیاد و رسانه از نقش مهم ورزش و رسانه ها می گوید.

سرمربی سابق پرسپولیس در این باره توضیح می دهد: «رسانه ها به دلیل آگاهی‌دهی به مردم در خصوص مضرات اعتیاد به عنوان عملی غیر ‏مفید و غیر انسانی، نقش کلیدی و بسیار مهمی ‏در پیشگیری از اعتیاد دارند.

 

رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی نسبت به عواقب اعتیاد بر روی ‏روح و بدن انسان و این مواد نابود کننده، اگاهی‌های لازم را به مخاطبان ارائه دهند و از این طریق از گسترش اعتیاد جلوگیری کنند.‏»

درحشان درباره نقش فوتبالیست‌ها در مقابله با اعتیاد می گوید: «من متقعدم که ‏ورزشکارها به خصوص فوتبالیست‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند، چون می‌توانند نمونه خوبی برای مقایسه بین یک بدن سالم با بدنی که دچار اعتیاد ‏شده است، باشند.

 

همچنین به صورت عملی نشان دهند که یک انسان سالم می‌تواند چه ورزش‌‏های خوبی برای سلامتی انجام دهد تا از تنی سالم برخوردار شود.‏»

درخشان برگزاری اینگونه جشنواره‌ها را به منظور مقابله با اعتیاد در جامعه موثر می خواند و می گوید: «طبیعتا این جشنواره‌ها می‌توانند بر روی مخاطبی که در رده‌ی سنی پایین‌تری قرار دارد و هنوز با ‏اعتیاد آشنایی پیدا نکرده، تاثیر زیادی بگذارند و باعث شوند که آن‌ها با این مسئله مهم که مواد مخدر ‏چه مضرات بی شماری دارد، آشنا شوند.‏»

او در پایان با بیان اینكه من به عنوان یک ورزشکار پیامی که برای ‏جوانان دارم، می گوید:«جوانان توجه کنند انسان وقتی سالم است می‌تواند در جامعه ‏تاثیر گذار باشد، با رفتن به سراغ مواد مخدر فقط به خود و جامعه ضرر ‏بیشتری خواهد زد. پس چه بهتر که با داشتن بدنی سالم و شاداب خود را از ‏زندگی سالم محروم نکنیم.‏»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
توصیه به معتاد مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه یک معلم:بچه ها مواد مخدر مصرف کنید!


به گفته دانش آموزان، این معلمان اغلب مصرف مواد مخدر را نیز به دانش آموزان توصیه می کردند و به این ترتیب ترغیب دانش آموزان به مصرف مواد مخدر نیز به اتهام آنها افزوده شد.

دو تن از معلمان معتاد در سوئد به دلیل مصرف مواد مخدر در مدرسه بازداشت شدند.

دو معلم به اتهام مصرف مواد مخدر در مدرسه ای در سوئد بازداشت شدند.

به گزارش  پلیس استکهلم ، دو معلم آمریکایی به اتهام مصرف ماری جوانا در یکی از مدارس سوئد دستگیر شدند. آنها زنگ های تفریح پیش از رفتن سر کلاس درس، ماری جوانا مصرف می کردند.

 به گفته دانش آموزان، این معلمان اغلب مصرف مواد مخدر را نیز به دانش آموزان توصیه می کردند و  به این ترتیب ترغیب دانش آموزان به مصرف مواد مخدر نیز به اتهام آنها افزوده شد. در حال حاضر این دو معلم در بازداشت به سر می برند.

گفتنی است، در بسیاری از کشورها عدم گزینش درست در استخدام معلمان سبب می شود تا گاهی بزرگترین ناهنجاری های رفتاری در میان معلمان دیده شود و نظام آموزشی آن کشور زیر سئوال برده شود.

در حالی که در ایران  به دلیل نظارت مناسب و همه جانبه مسئولان آموزشی،  معلمان سالم ترین و شایسته ترین معلمان در سطح جهان هستند.


منبع: پانا