ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمید درخشان جواب مصاحبه تند نیلسون را داد



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 نیلسون دروازه بان سابق پرسپولیس به شدت از درخشان انتقاد کرد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ این بازیکن که به لیگ پرتغال رفته، در مصاحبه ای به انتقاد از تصمیم فصل گذشته درخشان برای کنار گذاشتن اش از پرسپولیس پرداخت و گفت اگر او بود، شاید وضع پرسپولیس این نبود! حمید درخشان سرمربی سابق سرخ ها هم با انتقاد از نیلسون می گوید: «سند پرسپولیس را به نام هیچ بازیکن و مربی ای نزده اند. ما در آن برهه قصد داشتیم از یک سرمایه ملی حمایت کنیم به همین خاطر بنده تصمیم گرفتم سوشا مکانی را حفظ کنیم. این کار را خارجی ها هم می کنند. تنها هدف من حمایت از مکانی به عنوان دروازه بان ملی بود. از سویی نیلسون هم فصل قبل اشتباهاتی داشت.»

 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تند دایی در جواب رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمید درخشان جواب نیلسون را داد


نیلسون دروازه بان سابق پرسپولیس به شدت از درخشان انتقاد کرد.

خبر آنلاین: نیلسون دروازه بان سابق پرسپولیس به شدت از درخشان انتقاد کرد. این بازیکن که به لیگ پرتغال رفته، در مصاحبه ای به انتقاد از تصمیم فصل گذشته درخشان برای کنار گذاشتن اش از پرسپولیس پرداخت و گفت اگر او بود، شاید وضع پرسپولیس این نبود!

حمید درخشان سرمربی سابق سرخ ها هم با انتقاد از نیلسون می گوید: «سند پرسپولیس را به نام هیچ بازیکن و مربی ای نزده اند. ما در آن برهه قصد داشتیم از یک سرمایه ملی حمایت کنیم به همین خاطر بنده تصمیم گرفتم سوشا مکانی را حفظ کنیم. این کار را خارجی ها هم می کنند. تنها هدف من حمایت از مکانی به عنوان دروازه بان ملی بود. از سویی نیلسون هم فصل قبل اشتباهاتی داشت.»