ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمید استیلی سرمربی ملوان تیمش را آماده دیدار با راه‌آهن می‌کند.



اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی

این در حالی است که ملوان در جام‌حذفی هم باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که این بازی برای سرمربی انزلی‌چی‌ها یک مسابقه خاص است.

بعد از پیروزی در جام حذفی، شرایط ملوان چطور است؟
ما تمرینات را به‌صورت منظم دنبال می‌كنیم تا آماده بازی با راه‌آهن شویم. امیدوارم كه بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان برسیم.

درمورد تقابل با تیم سابقتان صحبت كنید. آیا این موضوع برای شما حساسیتی ندارد؟
خیر، حساسیتی ندارد. به‌هر‌حال اكثر بازیكنان راه‌آهن برای فصل گذشته هستند. در ضمن باید بگویم كه فرهاد كاظمی فصل گذشته خیلی برای این تیم زحمت ‌كشید. ما حریف را آنالیز كردیم و تیمی كه در اهواز و تبریز شكست نمی‌خورد، تیم ضعیفی نیست. با این حال تلاش می‌كنیم تا سه امتیاز را بگیریم و بازی در داخل یا خارج از خانه برای ما تفاوتی ندارد.

به نظر شما كدام تیم مدعی اول قهرمانی است؟
خیلی سخت است كه از حالا نظر بدهیم. سپاهان خیلی خوب نتیجه گرفته هرچند كه تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند.

مثل اینكه شما هم مثل اكثر مربیان از تعطیلی‌های زیاد در لیگ‌برتر ناراضی هستید؟
اگر به تقویم مسابقات از ابتدای لیگ نگاه كنید، متوجه می‌شوید كه لیگ این فصل ۱۲۰روز تعطیلی دارد. نباید این تعطیلی زیاد باشد، مطمئناً تیم‌ها ضربه می‌خورند.

در جام‌حذفی هم كه با پرسپولیس بازی می‌كنید، در مورد این بازی چه صحبتی دارید؟
بازی‌های ملوان و پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی بوده و مطمئناً این بازی هم جذاب خواهد بود. ملوان در جام‌حذفی تیم پرافتخاری است و تلاش می‌كنیم تا در این جام موفق عمل كنیم.

از تقابل با تیم سابقتان چه احساسی دارید؟
به‌هر‌حال من در پرسپولیس سال‌ها بازی و مربیگری كردم ولی الان سرمربی ملوان هستم و باید به تیم خودم فكر كنم. پرسپولیس تیم خوبی است ولی هدف ما این است كه در جام‌حذفی از این تیم عبور كنیم.

‌ در مورد جوان‌گرایی در تیم‌ملی چه نظری دارید؟
این موضوع حاصل استفاده از جوان‌ها در لیگ‌برتر بود و باید از سازمان لیگ تشكر كرد. لیگ ما هرقدر پویا و قوی باشد و مشكلات سخت‌افزاری و داوری هم كمتر شود قطعاً شرایط بهتری در فوتبالمان خواهیم داشت.

بعضی‌ها مهدی طارمی و سردار آزمون را با علی دایی مقایسه می‌كنند!
در چهل، پنجاه سال گذشته نسل‌های مختلفی تغییر كرده‌اند و هر بازیكنی خصوصیات خودش را دارد. الان بازیكنان جوان می‌توانند خودشان را نشان بدهند.

 

مطمئن باشید اگر تیم‌ملی در جام‌جهانی كمی جوان بود، می‌توانستیم نماینده‌های بیشتری در فوتبال اروپا داشته باشیم.

 

شما دیدید كه بازیكنانی مثل سردار آزمون و جهانبخش در لیگ ایران شرایط خوبی نداشتند، ولی بعد از رفتن به فوتبال اروپا به تیم‌ملی هم رسیدند.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛ دیدار راه آهن - ملوان بندر انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمید استیلی سرمربی راه آهن شد


سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌بحث حضورم در راه‌آهن 99درصد قطعی شده و با خیال راحت در این تیم کار می‌کنم و هیچکس نمی‌تواند به من خرده‌ای بگیرد.

خبرگزاری فارس: حمید استیلی در گفت‌وگویی در خصوص حضورش به عنوان سرمربی راه‌آهن اظهار داشت: این خبر درست است و تقریباً 99درصد کارها تمام شده و من قرار است به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن کار خودم را شروع کنم.

وی افزود: قبلاً هم گفته بودم اگر اتفاق و پیشنهاد فنی به من بدهند احتمال دارد آن را قبول کنم چون من دوست دارم کارهای فنی را در چارچوب سبز انجام بدهم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که ماجرای حضورش در هیأت مدیره پرسپولیس چه خواهد شد، گفت: خانه اول و آخر من پرسپولیس است. هر کمکی از دستم بر بیاید برای این تیم انجام می‌دهم. من عاشق پرسپولیسم و این موضوع را فقط در حد حرف نمی‌گویم. صلاح من دست وزارت ورزش و هیأت مدیره است و هرچه آنها تشیخص بدهند من هم می‌دهم تا الآن بحث کناره‌گیری و این حرف‌ها نبوده اما تابع تصمیمات هستم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که چه اتفاقی افتاد،‌ شما سرمربی راه‌آهن شدید، گفت:  راه‌آهن در حال نابود شدن بود و می‌خواست به سرنوشت تیم فوتبال پاس دچار شود به همین دلیل با تعدادی از دوستان دور هم نشستیم و تصمیم گرفتیم راه‌آهن را نگه داریم،‌الحمدالله همه کارها هم جور شد، درست است زمان گذشته اما ما تصمیممان را گرفته‌ایم و پس از پیگیری چند مدت اخیر به زودی استارت خود را با راه‌آهن خواهیم زد. ما همه دست در دست هم گذاشته‌ایم تا راه‌آهن را نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ برنامه من برای راه‌آهن 5 ساله است. این تیم همواره بازیکن‌ساز بوده و به فوتبال ایران خدمت کرده پس حیف است راه‌آهن را به حال خود رها کنیم، ان‌شالله امشب امضای نهایی را انجام خواهیم داد و به زودی کار خود را آغاز خواهیم کرد.

استیلی در پاسخ به سؤال دیگری که چه کسانی دیگری با شما نسبت به نگه داشتن راه‌آهن اقدام کرده‌اند،‌گفت: همه کار دست خود من است البته چند نفر از دوستانم هم در این موضوع دخالت دارند اگر خواستند اسم آنها را خواهم گفت اما کارها را من انجام دادم. بالاخره ما زمان از دست داده‌ایم و الآن باید خیلی سریع‌تر به فکر قراردادها و بازیکنان باشیم.

استیلی خاطرنشان کرد:‌ شما در چند روز گذشته دقت کنید خیلی‌ها می‌خواستند راه آهن را به کرمان ببرند یا این تیم را معلق و به جای آنها فجرسپاسی را جایگزین کنند اما ما با حمایت بخش خصوصی، تاج و نژاد‌فلاح وارد شدیم تا راه‌آهن سرنوشت پاس را دچار نشود. برای من مهم است که راه‌آهن که حدود 70 سال در این فوتبال قدمت دارد از بین نرود. این اتفاق خوش‌یمنی است که امیدوارم هرچه سریع‌تر کار را شروع کنیم تا عقب‌افتادگی‌ها جبران شود.

استیلی در پاسخ به سؤالی که آیا این کار شما با توجه به از دست دادن وقت یک نوع ریسک بزرگ نیست، گفت: تیم خودمان است کسی نمی‌تواند به ما در راه‌آهن بگوید که چه کار کنیم،‌ما برنامه‌ریزی پنج ساله داریم و ان‌شالله سعی خواهیم کرد تا اواسط هفته آینده تمرینات خود را شروع کنیم. بازیکنان خوبی در راه‌آهن حضور دارند و باید در شرایطی که خیلی از بازیکنان قراردادهای خود را بسته‌اند ما روی بقیه بازیکنان برنامه‌ریزی و آنها را جذب کنیم. امیدوارم که هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. عقب هستیم اما هرگز نا امید نیستیم و از همین امروز کار خود را با قدرت همراه با دوستانم شروع می‌کنیم هیچ ترسی هم از اتفاقات گذشته ندارم و مهم این است که راه‌آهن سرپا بماند.

وی در پایان درباره احتمال کناره‌گیری‌اش از هیأت مدیره قرمزپوشان نیز گفت: فعلاً در این زمینه حرفی نیست من یک بار گفتم پرسپولیس خانه من است و هرجا باشم افتخار می‌کنم به این تیم کمک کنم. تکلیف من را وزارت ورزش، هیأت‌مدیره روشن خواهد کرد و انشالله هر اتفاقی می‌افتد به نفع پرسپولیس بزرگ باشد.