ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله پیشکسوت پرسپولیس به مهدی ژوله


پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: متاسفم که برای خنداندن مردم رو به بیان برخی حرف ها می آوریم که ارزشی ندارد.

کاپ: بهنام ابوالقاسم پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای ژوله عزیز...اگر قلیون همدم فوتبالیستاس همدم قشر شما خیلی چیزای دیگس که حتی اسمشون رو هم نمیشه آورد...فکر میکنید به سخره گرفتن فوتبالیستا و خواننده ها و ... برای امتیاز گرفتن و خندوندن مردم کار جالبیه؟؟؟ طنز تعریفی داره ..حداقل به اصول طنز پایبند باشین.

حمله پیشکسوت پرسپولیس به کمدین خندوانه

امیر مهدی ژوله شب گذشته در برنامه خندوانه از قلیان به عنوان همدم فوتبالیست ها یاد کرد.

ابوالقاسم پور در این باره اظهار داشت: متاسفم که برای خنداندن مردم رو به بیان برخی حرف ها می آوریم که ارزشی ندارد. چطور فوتبالیست ها وقتی این قدر کار خیر انجام می دهند کسی چیزی نمی گوید. متاسفانه می خواهند فوتبالیست ها را خراب کنند.

وی افزود: من به ژوله اس ام اس دادم و به او گفتم کار بدی کرده است. هر چند خودش گفت که منظورش با یک جماعت خاصی از فوتبالی ها بود اما او در حرف هایش این موضوع را جمع بست.

حمله پیشکسوت پرسپولیس به مهدی ژوله


ویدیو مرتبط :
گفتگو با پژمان جمشیدی ( پیشکسوت پرسپولیس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله پیشکسوت پرسپولیس به قهرمانی


سخنگوی کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من قهرمانی با حرکات عجیب و غریب و تصمیم‌هایش توهم داشت.

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من قهرمانی با حرکات عجیب و غریب و تصمیم‌هایش توهم داشت.

ضیاء عربشاهی اظهار داشت: در دوران فوتبالی‌ام و یا زمانی که فوتبال را به عنوان کارشناس می‌بینیم با مسائل داوری متفاوتی رودررو شدیم اما موضوع آقای قهرمانی مثل اینکه خیلی با موضوعات دیگر فرق دارد.

وی افزود: نمی‌دانم آقایان چرا متوجه نمی‌شوند که بازی‌های بزرگ داوران بزرگ می‌خواهند. سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمان هستند و کم هم برای شادی هوادارانشان هزینه نکرده‌اند اما روی چه حسابی از دقیقه سه بازی روی یک اشتباه پرسپولیس باید 10 نفره باشد؟ اصلا من سوالم اینجاست که حالا ضربه پنالتی اعلام شد اما آن صحنه اخراج داشت؟ واقعا در عجبم.

عربشاهی ادامه داد: کجای دنیا داور ندیده اینطور پنالتی می‌گیرد؟ به نظر من قهرمانی دچار توهم شده و این برای داوری که جوان است اصلا خوب نیست. او یک اشتباه کرد و فردا می‌گوید ببخشید اما پرسپولیس و بازیکنانش باید جواب 40 میلیون هوادار را بدهند. شاید قهرمانی با این کارش امید قهرمانی را از پرسپولیس گرفته باشد البته ما معتقدیم قهرمانی سر پرسپولیس را برید و امیدواریم که تصمیمی گرفته شود که با یک لبخند همه چیز را تمام شده نبیند.

وی تاکید کرد: آقای قهرمانی 40 میلیون هوادار را زیر پا له کردی و با تخریب و محرومیت این کار تو جبران نمی‌شود. ما به عنوان کمیته پیشکسوتان پرسپولیس معتقدیم یک یا دو جلسه محرومیت هیچ فایده‌ای برای داوری ندارد که 87 دقیقه با اشتباهش در حق پرسپولیس ظلم کرد و تیم را 10 نفره کرد.

قهرمانی حتی به تدارکات پرسپولیس نیز جفا کرد و باید سزای اعمالش را ببیند. به نظرم ایشان تا آخر فصل هم در فوتبال نباشد هیچ تیمی ضرر نمی‌کند و برعکس چه بسا که داوری ما سود هم بکند. ایشان با قیافه و کارهای عجیبی که در زمین نشان می‌دهد باور کنید نمی‌دانم دنبال چیست و شاید داوری را با چیز دیگر اشتباه گرفته. ما امیدواریم به عنوان کمیته پیشکسوتان برخورد جدی‌ای با این داور پراشتباه آن هم در یک بازی حساس و حیاتی شود.