ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله هواداران استقلال در اینستاگرام رئیس جمهور؛ وزارت لنگی است!



اخبار,اخبار ورزشی,هواداران تیم فوتبال استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال با هجوم به صفحه اینستاگرام رییس جمهور نسبت به شرایط استقلال واکنش نشان دادند.

به گزارش جام نیوز، به نظر می رسد صفحه اینستاگرام حسن روحانی بهترین محل ممکن برای اعتراض به عملکرد وزیر ورزش است و منتقدان محمود گودرزی و همکارانش برای آنکه حرفهای خود را به گوش رئیس جمهور برسانند، آدرس صفحه اینستاگرام او را تایپ می کنند.

حتما خاطرتان هست که بر سر ماجرای تمدید قرارداد کارلوس کی روش و در شرایطی که محمود گودرزی علاقه ای به ادامه همکاری با مربی پرتغالی نداشت، طرفداران سرمربی تیم ملی چقدر در صفحه اینستاگرام رئیس جمهور کامنت گذاشتند.

 مدتی قبل هم پس از لغو مزایده چهارم دو باشگاه بزرگ پایتخت، هواداران پرسپولیس به سراغ صفحه رئیس جمهور در اینستاگرام رفتند.

 از شب گذشته که خبر سرمربیگری مظلومی در استقلال منتشر شده نیز هزاران کامنت ازسوی هواداران استقلال در صفحه اینستاگرام دکتر حسن روحانی منتشر شده است.

خواسته اصلی هواداران استقلال از رئیس جمهور، عزل وزیر ورزش است و وزارت ورزش را با لفظ "لنگی" خطاب می کنند.

 از نظر آنها، این عین تبعیض است که وزارت ورزش به پرسپولیس اجازه آوردن برانکو را می دهد اما وقتی استقلال می خواهد با ایگور استیماچ به توافق برسد، وزارت ورزش به بهانه مشکلات مالی جلوی این کار را می گیرد.

استقلالی ها آن قدر از این اتفاق ناراحت هستند که بعضی از آنها از عبارات منشوری در قبال وزیر ورزش و نصرالله سجادی معاون او استفاده کردند ضمن اینکه بهرام افشارزاده هم از این انتقادات بی نصیب نمانده است.

 

اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
حمله به رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله هواداران استقلال به اینستاگرام کرار


هافبک عراقی و سابق استقلال یک پست جنجالی و دو پهلو در اینستاگرام خود گذاشت که با واکنش شدید مردم همراه شد.

جام نیوز: هافبک عراقی و سابق استقلال یک پست جنجالی و دو پهلو در اینستاگرام خود گذاشت که با واکنش شدید مردم همراه شد. کرار که بیشتر مطالب خود را با زبان عربی منتشر می کند این بار در زیر پستی که  عکس یک سگ دارد به زبان فارسی نوشت: «شعور اگه خریدنی بود من حاضر بودم واسه بعضیا از جیب خودم مایه بگذارم بخرم!»

البته باز هم مردم عزیز حضور پررنگی داشتند و این پست کرار را بی جواب نگذاشتند و حسابی از خجالت او درآمدند.

حمله هواداران استقلال به صفحه شخصی کرار