ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله شیث رضایی به فردوسی پور


مدافع سابق پرسپولیس که این روزها به واسطه مرگ اولادی دوباره اسمش سر زبان ها افتاده، انتقادی تندی نسبت به عادل فردوسی پور کرده است.

تابناک ورزشی: عادل فردوسی پور در برنامه "نود" دقایقی به زندگی و خاکسپاری مهرداد اولادی پرداخت و چهره های فوتبالی و مصاحبه های آنها را پخش کرد که در میان آنها خبری از شیث رضایی نبود.

رضایی که خودش را نزدیک ترین و قدیمی ترین دوست مرحوم اولادی می داند، از پخش نشدن مصاحبه اش در برنامه نود و اینکه تصویری از وی در خاکسپاری اولادی پخش نشد به شدت به فردوسی پور انتقاد کرده است.

متن پیام وی در اینستاگرام به شرح زیر است: متاسفم واسه کسی که اسم عادل روشه.من نیازی نداشتم عکس یا مصاحبه من تو برنامه نود پخش بشه همه مردم ایران میدونن من و مهرداد چهارده سال باهم دوستای صمیمی بودیم و همزمان اومدیم تو پرسپولیس .و هیچکی اندازه من ناراحت رفتن مهرداد نشد.تو که یه مجری هستی من به گنده تر از توام باج ندادم.بازهم حسادت رو نشون دادی ولی مردم خودشون قاضی خوب هستند.

حمله شیث رضایی به فردوسی پور


ویدیو مرتبط :
نظر میثاقی و حاج رضایی درباره ی فردوسی پور ( خندوانه )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیث رضایی از فردوسی پور شکایت می کند؟


مدیر برنامه‌های شیث رضایی از شكایت احتمالی این بازیكن به فیفا خبر داد.

مدیر برنامه‌های شیث رضایی از شكایت احتمالی این بازیكن به فیفا خبر داد.

مجد با اعلام این خبر گفت: ما منتظر اعلام رای كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شیث رضایی هستیم و اگر این رای مغایر قوانین انضباطی فیفا باشد، به فیفا شكایت خواهیم كرد.

وی گفت: برای این كار دكتر مددی نماینده دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS ) در ایران و نیز دكتر رفیعی از وكلای زیر مجموعه یوفا اعلام آمادگی كرده‌اند. همچنین نشست رسانه‌ای با حضور این وكلا و شیث رضایی فردا برگزار خواهد شد.

وی گفت: به هر حال آنچه انتظار داریم این است كه حكم صادره درباره این بازیكن باید مطابق با قوانین انضباطی فیفا باشد و هر حكمی كه مغایر ضوابط باشد قابل پیگیری است، در آن صورت ما ابتدا به شورای استیناف و اگر نتیجه‌ نگیریم به فیفا شكایت خواهیم كرد.

مدیر برنامه‌های شیث رضایی همچنین از طرح شكایتی علیه علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر عامل شبكه سوم سیما و عادل فردوسی‌پور خبر داد و گفت: متاسفانه فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی اخیر «۹۰» درباره شیث رضایی، گفت "شیث رضایی كاری نمانده كه نكرده باشد!" این صحبت فردوسی‌پور بار معنایی سنگینی داشته و قابل پیگیری است. همان طور كه گفتم ما در این باره هم شكایتی خواهیم داشت.

منبع: ایسنا