ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله زلاتان به رونالدو و مسی


فوق‌ستاره سوئدی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، دیشب یک اتفاق خاص را تجربه کرد.

خبرآنلاین: زلاتان ابراهیمویچ شب گذشته با به ثمر رساندن 2 گل در دربی بزرگ فرانسه برابر مارسی، رکورد دار گل‌زنی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شد.

او در پایان این مسابقه در مورد عدم حضور نام بوفون در لیست 59 نفره فیفا برای توپ طلا، با موضعی تند نسبت به این اتفاق، ساختار این جایزه مهم دنیای فوتبال را زیر سوال برد. ایبرا به خبرنگاران گفت: «بوفون بدون شک بهترین دروازه‌بان دنیا است. او در پست خودش بهترین بازیکن است. مشکل این‌جاست که این جایره، برای بهترین ها در نظر گرفته نشد است.»

زلاتان این حرف‌ها را در دفاع از بازیکنی گفته که سه فصل با او در یوونتوس هم تیمی بود. اما به نظر می‌رسد او با عدم انتخاب خودش در سال‌های اخیر هم مشکل دارد و این‌گونه خواسته به انتخاب‌های چندین و چند باره رونالدو و مسی واکنش نشان بدهد.


ویدیو مرتبط :
دعوای زلاتان و مسی و رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دی‌ماریا: زلاتان در سطح مسی و رونالدو است


مهاجم جدید و آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید در کنار ۲ بازیکن بزرگ چند سال اخیر فوتبال جهان بازی کرده و زلاتان ایبراهیموویچ را همسطح با آنها می‌داند.

خبرگزاری فارس: آنخل دی‌ماریا بعد از مدت کمی که از حضورش در تیم قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) گذشته است، فرصت پیدا کرده در مورد برخی موضوعات ، به خصوص چیزهای که از قبل تجربه‌ کرده سخن گوید.

به عنوان مثال او در تیم ملی کشورش بارها در کنار اعجوبه‌ایی مثل لیونل مسی بازی کرده است. در مدتی هم که بازیکن رئال مادرید بود، همراه با کریستیانو رونالدو توپ زد. حالا نیز در سن ژرمن فرصت هم‌تیمی بودن با زلاتان ایبراهیموویچ را پیدا کرده است.

به این دلیل گفت: خوشبختانه از این موهبت برخوردار شدم که در کنار مسی در تیم ملی آرژانتین، کریستیانو رونالدو در تیم رئال مادرید و همچنین وین رونی در منچستریونایتد بازی کنم. اکنون هم تجربه بازی در کنار زلاتان را کسب می‌کنم. واقعا تحت تاثیر کیفیت فنی هستم.به نظرم ایبراهیموویچ در سطح مسی و رونالدو است.