ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله دوباره اینستاگرامی؛ از صفحه مجیدی، حاتمی و حیدری تا نکونام، جباری و قلعه نویی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حمله اینستاگرامی

هواداران از بازیکنان جدا شده استقلال هم خواستند که به این تیم برگردد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی، هواداران دوباره به اینستاگرام یکسری آدم معروف attak زدند که در ادامه می توانید این آدم های معروف را بیشتر بشناسید.


فرزاد حاتمی
حمله به صفحه او دقایقی بعد از بازی شروع شد. اینقدر به الفاظ رکیک به کار بردند که باعث دلخوری مهاجم استقلال شدند. البته او می گوید اطمینان داد که اینها هواداران واقعی استقلال نیستند.


امیر قلعه نویی
شعارها علیه او در ورزشگاه به اینستاگرامش هم کشیده شد. عده ای رفتند و توهین هایی کردند و عده ای دیگر هم پاسخ دادند


جواد نکونام
به صفحه او هم حمله کردند اما حمله مثبت. برای نکونام نوشته بودند که به استقلال برگردد و برای این تیم میدان داری کند.


مجتبی جباری
او هم از این حملات هواداران بی نصیب نماند. هواداران از جباری خواستند که به استقلال برگردد اما او در مصاحبه آخرش به خبرورزشی گفته بود که یک سال قرارداد دارد و نمی تواند از الاهلی جدا شود.


خسرو حیدری
حمله به صفحه او هم مثبت بود. حیدری بازی خوبی برای استقلال انجام داد و به همین دلیل به حمایت از او پرداختند و البته گلایه های زیادی از مظلومی و تیم داشتند.


حنیف عمران زاده
معمولا صفحه او تحت حمله قرار می گیرد و این بار هم به روال گذشته، هواداران به صفحه او attak زدند. اما آن دسته از هوادارانی که صفحه امین حاج محمدی را نداشتند، در فضای مجازی به دنبال صفحه او می گشتند تا از خجالتش در بیایند.


فرهاد مجیدی
حمله به صفحه فرهاد مجیدی هم بیشتر با گلایه و ناراحتی تلفیق شد. هوادران برای او نوشتند که خودت بیا و سرمربیگری استقلال را قبول کن ولی بی شک فرهاد چنین ریسکی نمی کند. شاید او فصل آینده بیاید ولی همه می دانند قرار نیست به عنوان سرمربی فعالیت کند.


سروش رفیعی
یک نیمچه attak هم به صفحه سروش رفیعی زدند. البته خیلی ها از گل استثنایی که او مقابل استقلال زد، تعریف و تمجید می کردند.

 


ویدیو مرتبط :
حمله شدیداللحن فرهاد مجیدی به امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی در آغوش قلعه‌نویی/ جباری و نکونام نیامدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شعار معروف دربی ۶۹ در پایان تمرین استقلال

مجیدی در آغوش قلعه‌نویی/ جباری و نکونام نیامدند

خبرگزاری فارس: تمرین تیم استقلال با حضور فرهاد مجیدی و در غیاب جواد نکونام و مجتبی جباری برگزار شد.

به گزارش فارس، تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل گهر دورود در حالی تمریناتش را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی اولین جلسه تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

این بازیکن به محض ورود به کمپ زنده‌یاد حجازی وارد رختکن شد و حنیف عمران‌زاه و سیاوش اکبرپور با این بازیکن به خوش و بش پرداختند.

در ادامه مجیدی پس از ورود به زمین به سمت کادر فنی تیم استقلال رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت. این بازیکن چند دقیقه بعد پس از آنکه متوجه ورود قلعه‌نویی به کمپ استقلال شده بود به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفته و او را در آغوش گرفت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 20دقیقه در خصوص حضور فرهاد مجیدی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*در حالیکه همه چیز تحت تأثیر بازگشت بازیکن شماره 7استقلال بود جواد نکونام و مجتبی جباری در تمرین امروز حاضر نشدند.

*حدود 200 نفر از هواداران تیم استقلال به صورت پراکنده در تمرین امروز حضور داشتند، آنها قصد داشتند در ابتدا به تشویق بازیکنان بپردازند که مشوقین تیم استقلال از این امر جلوگیری کردند. مشوقین از تماشاگران خواستند تا در 15دقیقه پایانی بازیکنان را مورد تشویق قرار دهند. این در حالی بود که در ابتدای تمرین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان در سکوت کامل برگزار شد، ضمن آنکه چند تن از مأموران نیروی انتظامی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند.

*پیش از آنکه بازیکنان تمرینات ابتدایی را آغاز کنند سرمربی تیم استقلال حدود 5 دقیقه با حنیف عمران‌زاده به صحبت پرداختند. همچنین ساموئل بازیکن سیه‌چرده آبی‌پوشان از طریق مجید صالح با سرمربی تیمش به صحبت پرداخت و توضیحاتی را به او ارائه کرد.

*فرهاد مجیدی در ابتدای تمرین به همراه دیگر بازیکنان بدن‌ خود را گرم کرد و زیر نظر حاج‌قاسم مربی بدنساز آبی پوشان تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.

*دکتر نوروزی، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی از حاضرین در تمرین امروز استقلال بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان در مقابل گهر به میدان رفته بودند پس از 20 دقیقه دویدن دور زمین راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند.

*تماشاگران تیم استقلال در خصوص غیبت جواد نکونام و مجتبی جباری سؤال می‌پرسیدند و می‌خواستند بدانند این دو بازیکن به چه دلیل در تمرینات حاضر نشدند.

* هاشم بیک زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در رختکن حضور پیدا کرد و با سایرین تمرین نکرد.

* در اواخر تمرین هنگامی که فرهاد مجیدی قصد داشت از رختکن خارج شود بیش از 200 هوادار پشت در رختکن تجمع کرده و به تشویق این بازیکن پرداختند این درحالی بود که امیر قلعه نویی با گذشت 20 دقیقه از تمرین به رختکن رفته بود.

*طرفداران استقلال بعد از اینکه مجیدی کمپ را ترک کرد شعار معروف دربی 69 را سر دادند. این شعار کنایه به ضعف شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس مقابل مجیدی است./فارس