ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله جدید مایلی کهن به عادل فردوسی پور



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد مایلی‌کهن

 

اخبار ورزشی - حمله جدید مایلی کهن به عادل فردوسی پور

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است چون سرمربی تیم جوانان ایرانی است همه به ناکامی این تیم می‌پردازند.

محمد مایلی‌کهن که ظهر امروز (سه‌شنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود درباره ناکامی‌های تیم امید گفت: تیم امید که اوضاعش خوب است! (باخنده) اکنون همه تیم جوانان را می‌زنند و به ناکامی‌های این تیم چسبیده‌اند، چرا؟ چون مربی‌اش ایرانی است.

وی افزود: دیشب (دوشنبه) برنامه آقایان را دیدیم که چگونه تیم جوانان را و علی دوستی‌مهر را کوبیدند و همه علیه تیم جوانان شده‌اند و کسی با تیم امید کاری ندارد.

مایلی کهن یادآور شد: فعلاً آقایان به تیم جوانان حمله می‌کنند و مربی ایرانی‌اش را می‌زنند اما به هر حال ما هم یک‌سری مسائل را می‌دانیم. نخوردیم نان گندم دیدیم دست مردم.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
حمله مایلی کهن به فردوسی پور در برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مایلی کهن به کروش و عادل فردوسی‌پور/ سرمربی تیم ملی ماهی 500 میلیون تومان می‌گیرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


عادل خان برای هدایت برنامه‌اش به نفع خود به سایرین حق دفاع نمی‌دهد
مایلی‌کهن: همیشه سناریویی می‌نویسند که همه بدهکار می‌شویم و کی‌روش طلبکار/ منصوریان کم‌لطفی کرد

مدیر فنی تیم فوتبال امید گفت: متاسفانه هر بار یک سناریو ساخته می‌شود که همه بدهکار می‌شویم و کی‌روش طلبکار.

محمد مایلی‌کهن پس از بازگشت تیم فوتبال امید از ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع اردوی خوبی بود و تمرینات خوبی را برگزار کردیم، هرچند که زمان اردو کوتاه بود. مشکلاتی داشتیم از جمله مصدومیت چند بازیکن مانند چشمی و ثاقبی که خوشبختانه مصدومیت‌هایشان برطرف شد و می‌توانند در اختیار باشگاه‌هایشان باشند.

وی افزود: فکر می‌کنم علیرضا منصوریان قدری کم لطفی کرد و انتظارم از او بیشتر بود زیرا او زمانی سرمربی تیم امید بود و توقع داشتم با ما همکاری کند.

مایلی کهن افزود: با وجود اینکه بعد از اینچئون تیمی وجود نداشت و شرایط نامناسب بود حالا می‌بینیم که بازیکنان گمنام تیم امید در باشگاه‌های خود می‌درخشند و تیم ملی امید هم نتایج خوبی کسب کرده است. انتظارات از ما بالا رفته اما فوتبال بازی است که حوادث‌اش را نمی‌توان پیش بینی کرد.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که می‌توانیم 5 تیم ملی مثل تیم امید داشته باشیم چرا که استعدادها و پتانسیل بالایی در کشورمان وجود دارد. گاهی در فوتبال شرایط به گونه‌ای می‌شود که تیم قدرتمند برابر یک تیم معمولی نمی‌تواند به پیروزی برسد.

مایلی کهن در خصوص اینکه گفته می‌شود وی اصطکاکی با کی‌روش داشته و قرار است جلسه‌ای بین آنها تشکیل شود گفت: خیر ما اصطکاکی با هم نداشتیم بلکه من همیشه پاسخگو بودم یعنی صحبت‌هایی مطرح شده و من به آنها پاسخ گفتم. قطعا من کشور و مردم ایران را بیشتر از سایرین دوست دارم حالا که قرار است هزینه کنیم باید از حضور کی‌روش هم استفاده کرد.

وی افزود: باید حداقل طبق بندهای قرارداد با کی‌روش رفتار کرد کاری که در تمام دنیا انجام می‌شود اما متاسفانه هر بار یک سناریو ساخته می‌شود که همه بدهکار می‌شویم و کی‌روش طلبکار. تا جایی که من می‌دانم کی‌روش می‌تواند سالی یک ماه و نیم مرخصی بگیرد اما حالا شرایط فرق می‌کند و او ماهی 500 میلیون بدون مخلفات می‌گیرد.

مدیر فنی تیم ملی امید در خصوص انتقاد فردوسی‌پور مبنی بر اینکه مایلی کهن همیشه انتقاد می‌کرد که چرا تیم ملی اردوی خارجی برگزار می‌کند و حالا خودش همراه تیم امید به سفرهای مختلف می‌رود گفت: عادل خان وقتی می‌خواهد به نفع خودش برنامه را هدایت کند اجازه نمی‌دهد بقیه از حق خود دفاع کنند. هفته‌های گذشته گفتند که مایلی کهن عناد دارد من چه عنادی می‌توانم داشته باشم؟ من در خصوص حرف‌هایی که می‌زنم تخصص دارم و بیش از 40 سال در ورزش بوده‌ام و طبعا می‌توانم در خصوص ورزش و فوتبال کشورم نظر بدهم. چرا که این موضوع تخصص من است نه عادل فردوسی‌پور.

وی ادامه داد: تیم ملی بزرگسالان این همه امکانات دارد اما می‌گویند کمپ تیم ملی خوب نیست. اکثر اردوهای تیم ملی بزرگسالان در آفریقا برگزار می‌شود چرا این گونه است آیا زمین‌های آنها بهتر از ما است؟ من همیشه ایراد می‌گرفتم و حالا هم انتقاد می‌کنم.

مایلی کهن در خصوص کلاس آموزشی دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال تصریح کرد: فکر می‌کنم این کلاس را به خاطر حرف من برگزار کردند. کی‌روش خودش دروازه‌بان بوده است اما در مورد دن گاسپار نمی‌دانم چه باید بگویم یکی از مهمترین فاکتورها برای دروازه‌بانی قد است که دن کاسپار قد کوتاهی دارد. تا جایی که من می‌دانم او در آمریکا یک معلم ساده است. اما وضعش از من و شما بهتر است.

وی گفت: دن گاسپار سالی 4-5 بلیط فرست کلاس دارد و با پول مملکتمان سفر می‌کند چرا که در ایران مربی دروازه‌بان نداریم!

اخبار ورزشی - فارس